The Never Ending Question deel 85
zondag 8 juli 2012 om 23:21
zondag 8 juli 2012 om 23:41
Nog steeds een snotoog, pas open te krijgen na watjes met afgekookt water. 's Morgens enorme wallen boven en onder. Daarna traanogen (worden de wallen minder) en vooral branderig, schrijnend gevoel. Heb zalf van de dokter, maar die veroorzaakt alleen maar meer pijn. Een week.. pfff... Zit nu op dag... 4!
Zo'n dikke reep milka met biscuit erin. Mmmmm!! Of zo'n ritter met biscuit. Of donuts met zo'n dikke laag vloeibare suiker erop. Of van die dikke spekken. Ach, eigenlijk vind ik alles lekker.
Laatste film die ik zag... Was op tv! Ps. I love you... Wat een heerlijke film en wat een heerlijke mannen erin!!
Wat is jouw irreëele angst?
Zo'n dikke reep milka met biscuit erin. Mmmmm!! Of zo'n ritter met biscuit. Of donuts met zo'n dikke laag vloeibare suiker erop. Of van die dikke spekken. Ach, eigenlijk vind ik alles lekker.
Laatste film die ik zag... Was op tv! Ps. I love you... Wat een heerlijke film en wat een heerlijke mannen erin!!
Wat is jouw irreëele angst?
zondag 8 juli 2012 om 23:50
maandag 9 juli 2012 om 14:21
maandag 9 juli 2012 om 21:34
Een man die zeker is van zichzelf, maar geen haantje, slim uit de hoek komt en bovenal: grappig. Uiterlijk doet er natuurlijk ook wel toe, ik bedoel, Ryan Gosling zou ik niet mijn huis uit schoppen, maar daar weet ik dan weer niet van of hij bovenstaande eigenschappen heeft..
Als het aan jou lag, wat zou je dan morgen gaan doen?
Als het aan jou lag, wat zou je dan morgen gaan doen?
maandag 9 juli 2012 om 21:40
Lekker. Mag ik mee? Ik ga wel aan de andere kant van het strand liggen
Hmm kan beter. Word vaak wakker. Ik slaap of heel licht, en word van alles wakker, of slaap als een roosje en hoor helemaal niks. Uitslapen kan ik sowieso niet echt meer.
Kijk jij wel eens programma's als Spoorloos, en wat vind je ervan?
Hmm kan beter. Word vaak wakker. Ik slaap of heel licht, en word van alles wakker, of slaap als een roosje en hoor helemaal niks. Uitslapen kan ik sowieso niet echt meer.
Kijk jij wel eens programma's als Spoorloos, en wat vind je ervan?
maandag 9 juli 2012 om 23:21
Dank lieve meiden..! Op 't moment dat je denkt dat je niet dieper die put in kunt, hangt er een complete hunebed aan je been... Zie therapeut normaal elke maand. Nu 3 maanden niet!
Ik vind Spoorloos een prachtig, integer programma dat ons een kijkje geeft in de wereld van adoptie en de gevolgen ervan. Moet er vaak wel van huilen. Derek Bolt doet 't ook geweldig! Vind m zeer geschikt voor mijn moeder
Heb je een verslaving?
Ik vind Spoorloos een prachtig, integer programma dat ons een kijkje geeft in de wereld van adoptie en de gevolgen ervan. Moet er vaak wel van huilen. Derek Bolt doet 't ook geweldig! Vind m zeer geschikt voor mijn moeder
Heb je een verslaving?