Good Luck!
maandag 7 april 2008 om 14:47
quote:bambino schreef op 07 april 2008 @ 10:28:
EVEN OP F5 drukken, dan vernieuwd de pagina zich en zal ook jij je 2 schatjes kunnen bewonderen
Het lijkt soms zo, maar ik ben niet helemaal simpel ik blijf gewoon dat plaatje van Laurens zien. Maargoed, jullie niet das das goed.
Gat, berend heeft nu ook 2 stukjes van zijn boventanden en loopt de hele tijd te knarsen. Ik word er helemaal iebelig van, brrr. Daarnaast wil hij ook niet slapen, dus ik denk dat hij er last van heeft, hoewel ze al een week geleden doorkwamen. Kan dat nu nog, last ervan?
Mal, ik herken het zwalken niet. Maar ik moet eerlijk bekennen dat Laurens nooit ziek is (afkloppen), dus ik kan het niet vergelijken. Sterkte met de mooie kleine man
EVEN OP F5 drukken, dan vernieuwd de pagina zich en zal ook jij je 2 schatjes kunnen bewonderen
Het lijkt soms zo, maar ik ben niet helemaal simpel ik blijf gewoon dat plaatje van Laurens zien. Maargoed, jullie niet das das goed.
Gat, berend heeft nu ook 2 stukjes van zijn boventanden en loopt de hele tijd te knarsen. Ik word er helemaal iebelig van, brrr. Daarnaast wil hij ook niet slapen, dus ik denk dat hij er last van heeft, hoewel ze al een week geleden doorkwamen. Kan dat nu nog, last ervan?
Mal, ik herken het zwalken niet. Maar ik moet eerlijk bekennen dat Laurens nooit ziek is (afkloppen), dus ik kan het niet vergelijken. Sterkte met de mooie kleine man
maandag 7 april 2008 om 19:12
maandag 7 april 2008 om 21:16
Kokos, wat leuk dat je forumviendin is bevallen. Ga je op kraambezoek?
Star, hoe is het nu met Ceetje? En met jouw hoofd?
Amalia, wat een opgelaten situatie met schoonouders. Zei lief er nog wat over na afloop?
Mal, ik heb net jullie foto´s allemaal bekeken. Wat een knap ventje is Jonathan toch. Vordert het een beetje? Een extra knuf voor jullie. Beterschap!
Ik ben een paar dagen denk ik niet online, misschien morgen nog even. Mijn ouders komen en ik ga heel veel leuke dingen doen met ze (en met vent samen uit eten, zo´n zin in!).
Mamax, nogmaals heel veel sterkte!
Star, hoe is het nu met Ceetje? En met jouw hoofd?
Amalia, wat een opgelaten situatie met schoonouders. Zei lief er nog wat over na afloop?
Mal, ik heb net jullie foto´s allemaal bekeken. Wat een knap ventje is Jonathan toch. Vordert het een beetje? Een extra knuf voor jullie. Beterschap!
Ik ben een paar dagen denk ik niet online, misschien morgen nog even. Mijn ouders komen en ik ga heel veel leuke dingen doen met ze (en met vent samen uit eten, zo´n zin in!).
Mamax, nogmaals heel veel sterkte!
maandag 7 april 2008 om 21:29
Lief moest om 12 uur in Compustad zijn. Kreeg een liter water met johannesbroodpitmeel om binnen een uur leeg te drinken. Om 13 uur werd het infuus geprikt. Daarna kreeg hij het radioactieve spul ingespoten. Ik ben toen de stad in gegaan, vanwege de borstvoeding durfden we het niet aan dat ik zou blijven. Ik kan me amper herinneren dat ik in de stad was, was er met m'n hoofd helemaal niet bij. Man moest een uur heel stil blijven liggen. Hij mocht ook niet praten. Om 14 uur werd hij eerst door de CT scan gehaald. Dat is een buis waar je van top tot teen helemaal in past. De PET scan is hetzelfde apparaat, alleen kreeg hij toen nog een contrastvloeistof. Dat duurde 45 minuten en hij vond het doodeng. Je ziet namelijk helemaal niks in zo'n ding. Gelukkig stond alles er goed op en mochten we om 15 uur naar huis. Nu heeft hij nog erg last van z'n darmen. Ik hoop zo dat alles donderdag meevalt!
maandag 7 april 2008 om 22:13
Mamax, een dikke knuffel van ons voor jullie. Ook al konden jullie het allemaal niet samen doen vandaag, het is te merken dat jullie veel van elkaar houden... ik hoop met jullie mee dat het donderdag allemaal 'meevalt' in de zin dat jullie er vroeg bij zijn en dat de behandeling daardoor minder zwaar is. Veel sterkte meis.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 7 april 2008 om 22:30
Hoorde van Suus net al dat jullie vannacht gescheiden moeten doorbrengen Mamax. Gelukkig zitten de onderzoeken erop en weten jullie nu snel meer. Ik duim ook voor jullie voor een gunstige uitslag donderdag!
Mal het zit jullie ook niet mee, verkouden en kiezenleed. Wat zouden ze eventueel doen aan die verkoudheden dan, amandelen knippen? Hopelijk is het niet nodig.
Net weer even lekker gesport. Vanochtend sollicitatiegesprek gehad. Was prettig gesprek en erg leuke organisatie. Maar zelfs als zij met mij verder willen (kan moeilijk inschatten hoe groot die kans is) denk ik niet dat ik ervoor ga. Gemiddeld 1 week per maand op reis, dat vind ik te veel. Enfin, even afwachten maar.
Mal het zit jullie ook niet mee, verkouden en kiezenleed. Wat zouden ze eventueel doen aan die verkoudheden dan, amandelen knippen? Hopelijk is het niet nodig.
Net weer even lekker gesport. Vanochtend sollicitatiegesprek gehad. Was prettig gesprek en erg leuke organisatie. Maar zelfs als zij met mij verder willen (kan moeilijk inschatten hoe groot die kans is) denk ik niet dat ik ervoor ga. Gemiddeld 1 week per maand op reis, dat vind ik te veel. Enfin, even afwachten maar.
dinsdag 8 april 2008 om 09:23
Mamax. hoop dat jullie de nacht een beetje zijn doorgekomen
wij gaan zo naar dr B! Hmmm, eerste burenruzie al binnen. De buurvrouw gaat altijd om half 9 - 9 uur slapen en was boos dat wij dan nog aan het klussen waren. Snap ik op zich best wel, maar wanneer moet het dan? Wij hielden gewoon aan tot 10 uur lawaai maken en dan weer lawaailoos zeg maar. M zijn baas is nog ziek en hij kan bijna geen vrij krijgen overdag.
wij gaan zo naar dr B! Hmmm, eerste burenruzie al binnen. De buurvrouw gaat altijd om half 9 - 9 uur slapen en was boos dat wij dan nog aan het klussen waren. Snap ik op zich best wel, maar wanneer moet het dan? Wij hielden gewoon aan tot 10 uur lawaai maken en dan weer lawaailoos zeg maar. M zijn baas is nog ziek en hij kan bijna geen vrij krijgen overdag.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 8 april 2008 om 09:56
Morgen jongelui,
Mamax, ik hoop ook dat jullie de nacht een beetje doorgekomen zijn. Wanneer mag je man weer naar huis? Mijn duimen draaien voor donderdag.
!!!!!!
Mal, succes bij doc B!
(en over je klusprobleem: ik snap je buurvrouw wel denk ik... 22.00 uur zou voor mij ook echt te laat zijn, daar zou ik wel moeite mee hebben denk ik... Maar ik snap ook dat het even niet anders kan. Situatie uitleggen en mooie bos bloemen laten bezorgen met kaartje misschien?).
Even douchen, zo terug...
Mamax, ik hoop ook dat jullie de nacht een beetje doorgekomen zijn. Wanneer mag je man weer naar huis? Mijn duimen draaien voor donderdag.
Mal, succes bij doc B!
(en over je klusprobleem: ik snap je buurvrouw wel denk ik... 22.00 uur zou voor mij ook echt te laat zijn, daar zou ik wel moeite mee hebben denk ik... Maar ik snap ook dat het even niet anders kan. Situatie uitleggen en mooie bos bloemen laten bezorgen met kaartje misschien?).
Even douchen, zo terug...
dinsdag 8 april 2008 om 11:30
quote:Maleficent schreef op 08 april 2008 @ 09:23:
Pffff half negen naar bed vind ik ook wel erg vroeg zeg!
Succes bij dr B!
Pffff half negen naar bed vind ik ook wel erg vroeg zeg!
Succes bij dr B!
dinsdag 8 april 2008 om 12:37
dinsdag 8 april 2008 om 12:57
Zijn daar regels voor dan? Volgens mij niet hoor... En wat dan als je toevallig een koter hebt die om half acht naar bed gaat?Weet je, volgens mij kan je dit gewoon samen met buurvrouw oplossen en dat gaat pas lukken als je er een goed gesprek over hebt. Om tafel dus met buuf Malletje!
Alleen controle idd, beneiuwd hoe groot/zwaar ze is (en believe me, dat wordt janken.....)
Alleen controle idd, beneiuwd hoe groot/zwaar ze is (en believe me, dat wordt janken.....)
dinsdag 8 april 2008 om 14:18
Star, doe mij die regels eens dan (ik weet namelijk vrijwel zeker dat ze er niet zijn en dat het voornamelijk afhankelijk is van onderling overleg en redelijkheid. Waarbij redelijkheid zeer afhankelijk is van omstandigheden dus 3 uur 's nachts is altijd onredelijk maar 20.00 uur 's avonds kan onder bepaalde omstandigheden ook best onwenselijk zijn). Je grens van 9 uur klopt iig niet want als het stadsdeel besluit nieuwbouw neer te zetten beginnen de mannen gewoon om 7 uur palen de grond in te stampen.
Nogmaals Mal, ik snap dat jullie een dilemma hebben en dat is natuurlijk super rot maar misschien heeft de buurvrouw wel wat begrip als je de situatie uit gaat leggen en een bloemetje meeneemt? Compromis sluiten van bijvoorbeeld uiterlijk 9 uur, kwart over 9 en hier allemaal tevreden mee zijn is de beste oplossing, toch?
jullie snappen: hier gaat een verhaal aan vooraf maar das voor een andere keer
Nogmaals Mal, ik snap dat jullie een dilemma hebben en dat is natuurlijk super rot maar misschien heeft de buurvrouw wel wat begrip als je de situatie uit gaat leggen en een bloemetje meeneemt? Compromis sluiten van bijvoorbeeld uiterlijk 9 uur, kwart over 9 en hier allemaal tevreden mee zijn is de beste oplossing, toch?
jullie snappen: hier gaat een verhaal aan vooraf maar das voor een andere keer
dinsdag 8 april 2008 om 14:27
http://www.oudzuid.amster...s/nieuwsarchief/verbouwen
Zo en nu hou ik er over op
Hmmm, gaat het nou zo regenen? Dat zou jammer zijn, wilde op fiets naar CB. Julia is reuze blij met haar achterzitje. Ik vind het jammer, geen lekkere kusjes meer geven
C trouwens weer helemaal beter Star? En je hoofdpijn helemaal over?
Zo en nu hou ik er over op
Hmmm, gaat het nou zo regenen? Dat zou jammer zijn, wilde op fiets naar CB. Julia is reuze blij met haar achterzitje. Ik vind het jammer, geen lekkere kusjes meer geven
C trouwens weer helemaal beter Star? En je hoofdpijn helemaal over?
dinsdag 8 april 2008 om 16:19
ja Star, je wil ook niet met ruzie beginnen natuurlijk. Mal, kan je het schilderen niet in de avonduren doen, dat maakt geen herrie. En als je klaar met verbouwen ben zou ik een bosje bloemen geven en meteen uitnodigen voor een kop koffie. Heb je dat ook gehad.
Mamax, wat een eng onderzoek! En ik kan me voorstellen dat je er met je hoofd niet bij bent in de stad. Alsof jij even lekker gaat shoppen terwijl lief een eng en spannend onderzoek heeft. Nou, hopelijk zijn jullie alweer samen en valt het donderdag mee. Sterkte!
Goed gesport Hel! Ben je al veel kilo's kwijt?
Mamax, wat een eng onderzoek! En ik kan me voorstellen dat je er met je hoofd niet bij bent in de stad. Alsof jij even lekker gaat shoppen terwijl lief een eng en spannend onderzoek heeft. Nou, hopelijk zijn jullie alweer samen en valt het donderdag mee. Sterkte!
Goed gesport Hel! Ben je al veel kilo's kwijt?