Mode & Beauty alle pijlers

wie ook noosa

09-07-2012 23:40 19 berichten
Normaal ben ik niet zo van de hypes maar ik vind de noosa armbanden echt leuk. Heb nu zelfs een ( neppe) drukker voor aan een ketting zodat ik steeds een andere chunk erop kan zetten. Wie heeft er nog meer een noosa? Ik heb overigens een enkele band, de dubbele vond ik te grof.

En iemand nog goede web-tips
Ooooh, had ik nu maar niet gekeken! Die zijn leu-heu-heuk!!

En nee, ik mag ze niet gaan kopen van mezelf...

(echt echt echt niet! )
Alle reacties Link kopieren
Ja die zijn wel leuk.

Hebben we cadeau gegeven aan mijn moeder.(wilde ze graag)Je hebt ook riemen en slippers.

Alleen vind ik dat vaak met zulke dingen dat die over een tijdje echt niet meer zo hip zijn.

Heb hier een pandora vol met bedeltjes die alles bij elkaar heel veel hebben gekost en daar doe ik nu niets meer mee.

No way dat ik die nu nog ga dragen, haha!

Zo ook bijv. die kettingen met die munten.

En die amerikaanse sjaaltjes........

Ook gaat het leuke ervan af als echt iedereen mee rond loopt.

Maar toch, weer leuk spul!
Jaa die zijn leuk! Heb er ook ee.. Vind ze gaaf!!
Ik heb er naar staan kijken maar nog niet gekocht.

Ik vind de slippers stoer en die armbanden met t haar er nog op maar ik vind ze veeel te duur. Zolang blijft t niet 'in'
wat een bagger.
Niks aan.
Best leuk. Stoer. En helemaal niet duur!
Leuk Noosa...heb ik ook. Een enkele. Heb ik 12 drukkers van de orginele drukkers en pas het iedere dag aan aan mijn kleding
Juist omdat het niet zo heel duur is vind ik het leuk. De pandora vond ik toendertijd veels te duur voor ee hype. Ik heb wel een switchenclick ring waar ik steeds een andere pandora op kan doen en die draag ik nog dagelijks.

De slippers vind ik ook zo leuk, maar vind een armband ff wel genoeg. En ik bestel ook neppe chunks. Weet nog niet hoe de kwaliteit is maar voor een paar euro wil ik het proberen. Vind ze erg mooi.
Momodoe, waar bestel je de nep chunks?
Nogal 2009.
Ja Noosa, super! Twijfel voor de dubbele over de maat, zit met mijn pols van 17,5 cm net tussen de s en de m in.. Hoe dragen jullie hem? Strakker om de pols of mag ie wel n beetje bungelen zeg maar? Chunks idd van n b-merk, afgewisseld met echte chunks.
Bergje65. Desir punt nl, het merk is chunks. Ik vind ze erg mooi. Stiekem zelfs mooier. De noosa heeft wel een hoog wereldwinkel gehalte.

De banden lopen uit, het is leer dus ik zou eerder wat strakker bestellen.
Ik zou een S nemen, Laabje, hij loopt namelijk echt uit. Ik heb een M, zat bij het passen goed, iets aan de strakke kant want kon niet draaien, en nu kan hij makkelijk dragen (ik heb hem nog geen week). Maar ik zou sowieso in de winkel kopen, dan kun je passen.

Ik vind ze super leuk. En het interesseert me niks als ze straks niet meer in zijn, ik draag mijn Pandora ook gewoon als ik daar zin in heb.
Ik vond ze heel leuk, maar nu loopt echt iedereen er mee, das weer een beetje jammer..
Iedereen loopt nu met de nepversie.
Ik heb hem gekocht gewoon omdat ik hem geweldig mooi vond en niet omdat hij toevallig in de mode is of zo... En ik vind hem nog steeds prachtig, helemaal mijn stijl. Misschien vind ik 'm over een tijdje niet leuk meer, maar dat is toch met meer dingen zo?
De kenners herkennen een echte wel, ik vind de namaakbanden vaak te mooi en te plasticachtig ogen. De drukkers daarintegen herken ik niet. Vaak denk ik een echte te zien maar is het nep.

Over dat iedereen er mee loopt, dat is met alles zo. Alleen hier geef je er ern eigen idee aan door met verschillende drukkers te werken. Dat is juist leuk!

En ach ik loop ook nog steeds met budhatobuhda rond, ook alweer hartstikke uit. Jammer ik vind het leuk ;))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven