sex
woensdag 11 januari 2012 om 21:23
woensdag 11 januari 2012 om 22:06
quote:mijniddddddd schreef op 11 januari 2012 @ 22:00:
oke thanks. hij trek zich niet af,ben vaak eerder wakker in de ochtend,nu gebeurt het niet vaak meer,want we willen graag zwanger worden dus hebben we veel sex,ben al en jaar bezig en nog niet zwanger,morge gaan ze onderzoeken doen,Dat is het probleem!!! Hij denkt dat hij ook zwanger kan worden, voelt zich daarom juist aangetrokken tot de vrouwelijke collega's want de vrouwelijke trekjes komen naar boven, de hormonen spelen op
oke thanks. hij trek zich niet af,ben vaak eerder wakker in de ochtend,nu gebeurt het niet vaak meer,want we willen graag zwanger worden dus hebben we veel sex,ben al en jaar bezig en nog niet zwanger,morge gaan ze onderzoeken doen,Dat is het probleem!!! Hij denkt dat hij ook zwanger kan worden, voelt zich daarom juist aangetrokken tot de vrouwelijke collega's want de vrouwelijke trekjes komen naar boven, de hormonen spelen op
woensdag 11 januari 2012 om 22:11
Als je deze vraag moet stellen, ben je te jong c.q te naief om sex te hebben en zeker om kinderen te krijgen. Sorry hoor, maar dit vind ik dus echt niet te geloven! En dit is een serieuze reactie.
Begin eerst hier eens. Speciaal voor mensen met weinig ervaring. http://www.sexwoordenboek.nl/erectie_ochtend
Succes ermee! Oh... En geniet ervan
Begin eerst hier eens. Speciaal voor mensen met weinig ervaring. http://www.sexwoordenboek.nl/erectie_ochtend
Succes ermee! Oh... En geniet ervan
woensdag 11 januari 2012 om 22:24
quote:rittel schreef op 11 januari 2012 @ 22:11:
feeks, mijn laatste bericht aan jou: heb je niet door dat je wordt genegeerd?
wees een grote meid, als je niets aardigs kunt zeggen, ga dan weg?Zegt degene die bijna al haar OP's heeft verwijderd omdat ze niet de reacties kreeg die haar bevielen. Gaat je huwelijk weer wat beter?
feeks, mijn laatste bericht aan jou: heb je niet door dat je wordt genegeerd?
wees een grote meid, als je niets aardigs kunt zeggen, ga dan weg?Zegt degene die bijna al haar OP's heeft verwijderd omdat ze niet de reacties kreeg die haar bevielen. Gaat je huwelijk weer wat beter?
woensdag 11 januari 2012 om 22:35
quote:mijniddddddd schreef op 11 januari 2012 @ 22:21:
nee hij voelt er niet veel van gebeurt gewoon soms dan wordt hij daar wakker van hij vindt het ook balen
Ik ben nog nooit zomaar klaar gekomen !
En tijdens een natte droom wordt je juist wakker als je klaarkomt
en dan moet je echt wel even het een en ander opruimen hoor.
Het lijkt mij sterk dat hij klaar komt zonder dat hij dat doorheeft.
Een natte droom is juist heftiger in mijn geval.
Ik kom nooit zomaar iets tegen ,als je klaar komt in je onderbroek is het een grote klerebende
nee hij voelt er niet veel van gebeurt gewoon soms dan wordt hij daar wakker van hij vindt het ook balen
Ik ben nog nooit zomaar klaar gekomen !
En tijdens een natte droom wordt je juist wakker als je klaarkomt
en dan moet je echt wel even het een en ander opruimen hoor.
Het lijkt mij sterk dat hij klaar komt zonder dat hij dat doorheeft.
Een natte droom is juist heftiger in mijn geval.
Ik kom nooit zomaar iets tegen ,als je klaar komt in je onderbroek is het een grote klerebende
Noem mij maar BOOM
dinsdag 10 juli 2012 om 20:16
Zo vaak een natte droom hebben is toch raar, maar het kan vast wel.
Het is best mogelijk dat hij van andere vrouwen droomt. Daar is niets mis mee.
Ikzelf heb nog nooit (nee nooit) een natte droom gehad, dus zou het eigenlijk niet weten. Ik word altijd wakker net voor het moment supreme, waardoor er niets meer gebeurt. Zeg dus maar aan je vriend dat ik jaloers ben.
Het is best mogelijk dat hij van andere vrouwen droomt. Daar is niets mis mee.
Ikzelf heb nog nooit (nee nooit) een natte droom gehad, dus zou het eigenlijk niet weten. Ik word altijd wakker net voor het moment supreme, waardoor er niets meer gebeurt. Zeg dus maar aan je vriend dat ik jaloers ben.