Ik haat Martin

11-07-2012 13:57 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan de kop en de bijbehorende foto zie ik al dat er een nieuwe blog van Martin is. Vast weer zo'n sentimenteel stukje met een brief aan zijn zoon. Bah.

Het is natuurlijk prima dat hij zijn zoon dit soort semi-diepzinnig gevoelige kletspraat wil verkopen, maar waarom moet hij ons er mee lastig vallen? Doe dat gewoon in een schrift dat je later aan hem geeft! En bovendien, een man die over zijn zoontje schrijft op een vrouwenforum, pfff, hoe goedkoop wil je het hebben, de vertedering die dat moet oproepen is zo voorspelbaar, zo opgelegd, dat is gewoon stuitend.

Uit de stukjes zelf krijg ik het beeld dat Martin een ongevoelige botte hork is die puur om lezers te krijgen dus een beetje gevoelig loopt te doen. Nogmaals bah.

Ik haat hem en weet dat ik het beter kan negeren en dat niets me verplicht het te lezen, maar ik weet ook zeker dat ik het toch ga doen.

En ja hoor, weer dat geneuzel over of hij het wel goed doet als vader, met een standaard-kind dat dingen doet die alle kinderen van die leeftijd doen, met zo'n opgelegd sentimenteel ondertoontje. Oh, wat wil ik graag een cynische hatelijke reactie achterlaten, hem op zijn plaats zetten, hem afbranden, keihard.

En dan komt dat stukje dat het kind met de blokjes speelt, ik zie het blije gezichtje voor me en hoe leuk het kind het heeft met een geweldige vader die gewoon meedoet. Het raakt me, ik voel een brok in mijn keel en die krijg ik niet weggeslikt.

En daardoor haat ik Martin nog meer.

Door vals sentiment heenprikken is één ding, maar als het werkt is het nog veel erger.
Spreuken 18:2
Wie de hell is Martin dan?
Hoewel ik me inhoudelijk enigszins kan vinden in je post, vind ik een uiting van haat jegens een blogger wat ver gaan. Verander de topictitel zou ik zeggen, dan oogst je meer begrip dan dat je nu doet.
Wat is je probleem?
Okeeeej....
quote:jeane_avril schreef op 11 juli 2012 @ 13:59:

Hoewel ik me inhoudelijk enigszins kan vinden in je post, vind ik een uiting van haat jegens een blogger wat ver gaan. Verander de topictitel zou ik zeggen, dan oogst je meer begrip dan dat je nu doet.

Het is een beetje tongue-in-cheek bedoeld, die titel.

Iets als 'Grrrr, die Martin toch' heeft niet helemaal de gewenste lading
@ driewieler: een blogger hier op viva forum, zie blog andere tijden andere middelen
Opgelucht?
Wat een rare topic titel.

Hitler haatte Joden.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Oh, ik dacht even dat je het over een voormalig forummer had.
quote:flutzel schreef op 11 juli 2012 @ 14:00:

@ driewieler: een blogger hier op viva forum, zie blog andere tijden andere middelen

Ik zie het ja.

TO, kan ik hier nu uit opmaken dat jouw ex dit niet heeft met jullie zoontje?

Zoiets?
quote:Pigbull schreef op 11 juli 2012 @ 14:00:

Opgelucht?Hmm, ja, voelt al iets beter!
Ik dacht toch echt dat dit over een andere Martin ging...
Ik vind "haten"wel erg ver gaan...
quote:Eindeloos schreef op 11 juli 2012 @ 14:01:

Hitler haatte Joden.Jij krijgt de prijs voor de snelste Godwin van de eeuw .
quote:satchel schreef op 11 juli 2012 @ 14:00:

[...]

Het is een beetje tongue-in-cheek bedoeld, die titel.

Iets als 'Grrrr, die Martin toch' heeft niet helemaal de gewenste lading Snappem, maar toch. Het woord haat is echt een verkeerde keuze, pas het aan, of je krijgt alleen maar reacties op het woord haat.
quote:groentsoep2 schreef op 11 juli 2012 @ 14:02:

[...]

Jij krijgt de prijs voor de snelste Godwin van de eeuw .
quote:cassata schreef op 11 juli 2012 @ 14:01:

Oh, ik dacht even dat je het over een voormalig forummer had. Ik ook! Maar daar mag je geen topics over openen. Over bloggers wel eigenlijk?
jee dan lees je het toch niet!

Ik vind dit echt niet kunnen. t mag ook niet denk ik, topics openen over bloggers.
Tsss, die titel. Wat een negativiteit en agressie spreekt daar -en uit de OP- uit zeg.
Ik vind het ook niet kunnen. Vind het ook iets zeggen over jezelf. Misschien wel alleen iets over jezelf.

Als je het niet prettig lezen vindt, lees het dan niet.
quote:Eindeloos schreef op 11 juli 2012 @ 14:01:

Hitler haatte Joden.

Denk meer aan dit referentiekader:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Moppersmurf
Ach, ik ben al lang blij dat ze niet schrijft: "ik heb haat aan Martin".
quote:groentsoep2 schreef op 11 juli 2012 @ 14:02:

[...]

Jij krijgt de prijs voor de snelste Godwin van de eeuw .Snel hè?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Topictitel vind ik walgelijk. Inhoudelijk ben ik het voor een groot deel met je eens. Ik kan niet reageren op blogs (ivm bug) en dat is maar goed ook.

Ik vind het niet blog genoeg. Het is leuk voor die lieve Robbin om later te lezen wat zijn vader wekelijks over hem schrijft, maar ik hoef daar geen getuige van te zijn. Daarbij vind ik de blogs slecht geschreven. Het leest niet prettig, door dat sentimentele gedoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven