witte strepen

11-07-2012 19:39 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand een tip voor het wassen van mijn viscose broek. Ik heb hem nu 1 keer gewassen op 40 graden en heb nu allemaal witte strepen erin zitten. Ik heb wel iets gelezen over een nachtje in azijn maar kan dit ook met viscose? heb m niet in de droger gehad.
Wat zegt het etiket?
Misschien is de broek te snel/hard gecentrifugeerd?

Ik ken dat van zwarte broeken die dan witte strepen krijgen.

Weer opnieuw wassen (met middel voor zwarte was) en dan heel zachtjes centrifugeren dat soms wonderen.
Ik denk dat strepen waspoeder zijn, gewoon wegvegen of naspoelen
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ik centrifugeer sowieso altijd maar op halve kracht. Droog genoeg voor de was, stuk beter voor je machine! (aangezien mijne vaak net iets te vol zit ;) )

De witte strepen kunnen idd komen van het centrifugeren, geen idee of het nog weg kan. Ik heb het in een spijkerbroek, maar die is geloof ik in de droger geweest waarna de strepen kwamen....
ohja, van toen ik de droger nog gebruikte, en nog niet wist dat dat aan stroom bijna 2,50 kost! gebruik hem nu alleen nog in nood
bedenk me net, sorry voor de spam, maar kunnen het niet strepen van je wasmiddel zijn? Die kun je natuurlijk gewoon weg wassen!
ah ik zou iig de cenrtifuge stand een stuk lager zetten!

Ik heb vloeibare wasmiddel gebruikt, kan dat ook strepen achter laten? Ik dacht alleen poeder...

Drogen is inderdaan duur maar wel makkelijk af en toe (-:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven