Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
En nu kan ik mijn camper niet meer uit....

Regen regen regen en onweer en als ik de deur open doe zeikt alles op mijn net gepoetste keukentje....

Laptop staat binnen met stekker in het stopccontact dus het onweer moet niet dichterbij komen.

Wel knus, zo
quote:Marels schreef op 11 juli 2012 @ 16:29:

En nu kan ik mijn camper niet meer uit....

Regen regen regen en onweer en als ik de deur open doe zeikt alles op mijn net gepoetste keukentje....

Laptop staat binnen met stekker in het stopccontact dus het onweer moet niet dichterbij komen.

Wel knus, zo

Zeeland beweert altijd dat ze de meeste zonuren hebben maar ik hoor het al weer

Hier schijnt de zon
De zon schijnt ondertussen ook anders Maylea. Alleen die regen en dat onweer had er niet bij gehoeven

Camper is van binnen redelijk schoon, alleen het koelkastje nog.
Wow, Marels, stoer van je! Gaat het alweer? De vorige keer dat de tandarts bij mij moest boren liep ik nog uren daarna met een gevoelloze wang en daarna begon de ellende pas...

Heeeeeeel voorzichtig goed nieuws. Er is nog geen contract, dus die fles champagne blijft nog effe dicht. Maar het ziet ernaar uit dat ik toch een huis gevonden heb (jaha, ontwikkelingen gaan altijd snel bij mij). Dus hopelijk, als alles goed gaat, kan ik binnenkort verhuizen. Yiehaaaa!

Ik begin inmiddels een beetje bij te komen. Ben aan een nieuwe knutsel begonnen. En heb op de bank gehangen met een stapel tijdschriften. Man, ik werk ook eens twee dagen en ik moet gelijk helemaal bijkomen. 't Is dat ik bewijzen heb van het tegendeel, anders zou ik nog denken dat ik een watje ben .
Jaaaa, Droppie

Twee nieuwtjes per dag, puik!

En ik heb eigenlijk helemaal geen last van mijn versgevulde kies. Er zit alleen een raar randje aan...

Ben nog steeds trots op mezelf

En mijn campertje is schooohooon en Disney-proooohooooof

En ik heb vrijdagavond het coolste concert ter weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeereld

En ik ga gewoon nog een happysmilie doen
Dan doe ik gezellig mee met happysmilie Gesprek ging goed vandaag!!! (en dat betekent dat ik een nieuwe baan heb *vreugdetranen*)

Marels: ik wil best een paar slippers voor je breien hoor (moet eerst zelf natuurlijk even proberen hoe het werkt, beschrijving is niet echt makkelijk te lezen).

goed dat je naar de tandarts bent geweest!!!!!!!

En om even heel lullig te doen. Hier schijnt de al de hele dag (en nacht en dag en nacht en.....) , echt heerlijk zomerweer voor hier.

Liquorice: een ieniemienie felicitatie met je bijna huisje
Snjókorn falla, á allt og alla
Hier ook ervaring met zo thuiskomen uit je werk, dus goed van je Liqu, dat je knopen durft door te hakken.

Wat 'n hoop blije smilies hier zeg!

Snjo, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

Hier vandaag gesprek met reintegratiecoach gehad. Alles weer eens op een rijtje gezet. Helder. Ik begin geloof ik wel te weten wat ik wil.. écht wil dan.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:snjokorn schreef op 11 juli 2012 @ 14:58:

[...]

Ik heb ze besteld (betaald met paypal)

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Zal heel wat veranderingen voor je met zich meebrengen!

Mij was het inmiddels ook gelukt het patroon te bestellen. Had ik hier misschien even moeten melden, dan hadden we onderling kunnen uitwisselen. Maar we hebben hem allebei en kunnen nu dus slippers breien!

Maar eerst mijn slofjes afmaken. En ik was eigenlijk ook nog met een rokje bezig. En hoe moet het dan met mijn fimokralen? Aargh, waarom heb ik nou gisteren niet gewoon de jackpot in de staatsloterij gewonnen, dan had ik nu zeeën van knutseltijd!

Hier regent het al de hele middag trouwens.

Snjoooooo, gefeliciteerd met je baaaaaaan

Wat super zeg! :dance:

Wat een heerlijk gevoel is dat he! Ik heb ook bijna een jaar gezocht naar een échte baan, ik kon het ook niet geloven toen ik hoorde dat ik aangenomen was.

En die zon, die is je ook gegund.

EV, dat klinkt ook als goed nieuws. Helderheid en inzicht krijgen is altijd positief.

Ik heb een beetje koppijn / ik voel me een beetje meeehig. Dat is het enige negatieve. Verder gaat het hier ook puik.

Ik ben nog steeds helemaal trots vanwege de tandarts. Boren is echt wel een mega-overwinning
En Snjo, wat supersupersupersuperlief dat je ze voor me wilt breien!!!

Nou vergat ik het allerbelangrijkste!!!
Ik vind de tandarts ook heul eng.

quote:ikbenik schreef op 11 juli 2012 @ 10:56:

ENORME MOSTERD, maar....die slippers; wat gaaf!!!!! Ook super verrassend als je die foto's ziet van vóór het vilten! Hoe doe je dat dan om van die ene foto naar die andere te komen..? Gewoon in de 90-graden-was gooien.......? Hoe pak je dat aan? Of is dat geheim..?[afbeelding]Die Einstein-smiley!

En over dat vilten.... eeeehh, ik weet het ook niet precies. Heb het nog nooit gedaan (die foto's heb ik van internet geplukt en waren niet van mezelf) en lees verschillende verhalen over welk wasmiddel je moet gebruiken, op welke temperatuur je het moet wassen, hoelang je het moet wassen en of je wel of niet moet centrifugeren. In ieder geval komt het erop neer dat je het te heet moet wassen waardoor het krimpt en vervilt.

Ik ga gewoon wat proberen. Best spannend!
quote:Marels schreef op 11 juli 2012 @ 16:52:

De zon schijnt ondertussen ook anders Maylea. Alleen die regen en dat onweer had er niet bij gehoeven

Camper is van binnen redelijk schoon, alleen het koelkastje nog.

Nu hebben we hier een bui, oh nee, het is al weer droog, nee toch niet
Dank jullie wel meiden.

Ik ga gewoon het een en ander uitproberen wat vilten betreft (moet nu ook een huis leeg gaan halen, dozen inpakken enzo en volgende week ga ik op vakantie en..... nou ja, kom gewoon tijd te kort).

Bovendien moet ik ook even nieuwe breinaalden kopen want 9 mm heb ik niet in m'n standaard voorraad zitten (kan natuurlijk ook gewoon twee maten groter breien op pen 6 ofzo).
Snjo, gefeliciteerd met je baan! super spannend!

Ik heb zelf begin van het jaar 5 maanden thuis gezeten, en kon bijna niet geloven toen mij verteld werd dat ze me wilden aannemen!

Droppie, leuk een nieuw huis! Hopen dat je snel het contract in je handen hebt dan!

Ik kom was vanmiddag ook bij de tandarts geweest, maar dan voor de ortho. Dus ik mag helaas elke maand... Ik kan nu pas weer 5 september omdat zij zelf 4 weken dicht zijn ivm vakantie! Zo gaan die slotjes er natuurljk niet snel uit....

Gisteravond m'n kussentje eindelijk afgemaakt! vandaag gegeven en hij is goedgekeurd haha.

Ik was er in ieder geval erg trots op! Vond m zelf goed gelukt als eerste echte kussensloop.

Ik had het druk de afgelopen dagen, vandaar mijn afwezigheid.

@ Liq: voor je huis! Dappere beslissing van je werk.

@ Snjo: Is het gelukt met je nieuwe baan?

@ knutsels: Net als vink maak ik bijna alleen maar bruikbare dingen of dingen die ik weg kan geven. Mijn laatste knutsels zijn pannenlappen van zpagetti. Lekker praktisch dus

@ Marels: Ik heb hier nog twee gitaren staan, dus een derde erbij hoeft niet Een schone camper lijkt me heerlijk! Wanneer ga je?
@ Lautjej: mooi kussen! Dat zou ik ook nog wel eens willen maken.
Mooi kussen. Hoe heb je de achterkant gedaan?
Wat voor gitaren heb jij dan Sitka?

Wij vertrekken zaterdag, maar maar voor twee nachtjes hoor, we gaan naar Disneyland Parijs.

Vakantie staat gepland voor eind van de maand.
Appelvink; zijn je slippers al uit de wasmachine...?

Spannend!!!

Straks zijn het van die kabouterslippertjes...
Wat is je kussen leuk geworden Lautjej

Sitka: jep, 't is gelukt

*zal ik nu een topic openen met "HELP ik zoek woonruimte" ... vooral dat "HELP" wordt hier op het forum gewaardeerd*
@ Marels: Ik heb een Eastman ('gewone') en een Crafter semi-akoestisch. En mijn vriend heeft een semi-akoestische basgitaar (merk weet ik even niet uit mijn hoofd).

Leuk Eurodisney! Ik hou d'r wel van
Snjo: gefeliciteerd! Waar zoek je woonruimte? Als het in IJsland is dan is een HELLUP wel op z'n plaats hoor
quote:snjokorn schreef op 11 juli 2012 @ 19:58:

*zal ik nu een topic openen met "HELP ik zoek woonruimte" ... vooral dat "HELP" wordt hier op het forum gewaardeerd*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven