Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Blinkie: leuk dat er ook een vrouw alleen verslagjes op zet van bezoek aan clubs, is weer eens wat anders, ik vond het leuk om te lezen. En het is juist leuk als iemand het verhaal een beetje leuk brengt.

Daanpam: natuurlijk even jullie profiel gecheckt, leuk, maar jammer dat er geen herkenbare foto's op staan, dat geeft zoveel meer indruk, probeer het gewoon eens.
en Daanpam, nog een tip, zet niet alleen foto`s van de vrouw er op, maar ook foto`s van de man.

ik als vrouw wil toch ook minmaal weten hoe t lijf van de man er uit ziet.

geen foto van de man is bij ons geen reaktie, want dan hebben jullie blijkbaar iets te verbergen ... dan gaan we niet eens om gezichtsfoto`s vragen in een mailtje ...
quote:blinkie123 schreef op 11 juli 2012 @ 10:49:

Ik wil uiteraard mijn verslagjes plaatsen hoor. Maar misschien iets minder uitgebreid? De laatste keren dat ik dat deed kreeg ik diverse mensen over me heen die daar problemen mee hadden. Met rare opmerkingen zoals je leest teveel romannetjes en dat soort dingen. Dus moet ik maar even zien hoor.Nou Blinkie, met jouw schrijfstijl. Mijn zegen heb je. Schrijf je belevenissen maar op hoor. Ik herken mijn gevoel van de bezoekjes zo erg in je schrijfstijl Laat je niet tegen houden door een paar van die azijnpissers. Door jouw verhalen zou ik er zo weer heen gaan
quote:MoodyMissy schreef op 11 juli 2012 @ 19:45:

ik als vrouw wil toch ook minmaal weten hoe t lijf van de man er uit ziet.

geen foto van de man is bij ons geen reaktie, want dan hebben jullie blijkbaar iets te verbergen ... dan gaan we niet eens om gezichtsfoto`s vragen in een mailtje ...

Eens.

Snap daar niks van, dat " meeliften " op de vrouw alleen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Leuk dat jullie er weer allemaal zijn. Ik zal mijn verslagen weer hier plaatsen.

Ben het met jullie eens dat als je een profiel hebt bij SDC of elders dat er ook foto's van de heren bij horen. Compleet met gezichten natuurlijk.

Ik zou ook niet afgaan op een tekstje. Wil wel zien hoe het er allemaal uitziet.

Dus Daanpan, misschien kan je het aanpassen.

Trouwens zelf zit ik niet op SDC hoor. Dus ik zal het niet zien. Ik ga juist naar een parenclub omdat ik daar ter plekke kan zien wat er rondloopt en kan zien wat ik krijg. Oftewel What you see is what your get.
Beter te laat dan over tijd.
Weet je al wat je volgende bestemming wordt?
Ik ga ook helemaal mee met het foto-van-de-man verhaal. Echt heel veel profielen hebben alleen damesfoto's, zo jammer, voor ons is het zeker een minpunt als er geen mannenfoto's op staan. En herkenbaarheid vind ik een ander verhaal, al staan wij er zelf wel herkenbaarr op. Ik begrijp dat sommige mensen daar huiverig voor zijn, maar ogen zeggen zoveel op een foto, je hebt een veel betere indruk van iemand. Ik denk dat je 100% meer reacties hebt op die manier.
Goede tip....ogen. ga eens zoeken ik de fotostapel naar foto ogen :-)
Hee Blinkie, leuk dat je er weer bent, vond jouw verslagjes altijd leuk om te lezen , zie uit naar de volgende verslagen

Wij gaan de Fata maar weer een bezoeken dit weekend, We hebben het er altijd erg naar ons zin daar.

We waren 2 weken terug ook geweest en nu onverwachts weer de gelegenheid om te gaan, dus van profiteren dan maar!
quote:blinkie123 schreef op 11 juli 2012 @ 22:11:

Compleet met gezichten natuurlijk.

Kan me van heel veel mensen goed voorstellen dat mét gezicht niet handig is. Maar je wilt wel een indruk van mensen hebben.

Dus als er mooie foto's van beiden staan is dat net de trigger om een mailtje te sturen en om gezichtsfoto's te vragen en zelf te sturen.
quote:Sexy4u4 schreef op 11 juli 2012 @ 23:16:

Ik denk dat je 100% meer reacties hebt op die manier.

Zal best.

Maar als je leiding geeft, schooljuf bent, niet wilt dat je kinderen het weten, arts bent, ........ niet erg handig om het dan wél te doen.

Ook SDC is niet waterdicht ( ga hier niet vertellen hoe ) maar ook zonder lidmaatschap is het mogelijk profielen te bekijken die dicht staan voor niet-leden.
Wat doen mensen toch aan naar de Fun? Ik heb hier zitten lezen en wat tips gezien, maar hebben jullie nog meer tips???
Ik heb weer even een vraagje. Eigenlijk alleen uit nieuwsgierigheid.

Wat hopen jullie te vinden in een parenclub?

Nu is dit misschien een beetje algemeen en vaag, maar zal proberen vanuit mijzelf een voorbeeld te noemen.

Het is b.v. voor mij heel leuk om daar, sexy gekleed, rond te lopen tussen allemaal mensen die dat ook spannend vinden. Daarnaast om heerlijk te flirten en gesprekjes aan te gaan. Kortom het in het middelpunt staan van de aandacht van een aantal stellen en mannen. Het ontvangen van complimentjes en het zelf kunnen bepalen tot hoever je met iemand wil gaan. Dus dat kan variëren vanaf een beetje dansen tot all-the-way. Door alle aandacht krijgt je ego een enorme boost. En voel ik me super vrouwelijk en begeerlijk.

Dus in het begin uitdagen, flirten en gezellige suggestieve gesprekjes. Later vooral actie om de brand te blussen door de opgelopen spanning.

Zat er net eens aan te denken en vroeg mij af of dit voor iedereen geldig is. Misschien zoeken jullie wel hele andere dingen en is de insteek totaal anders.

En ik ben een nieuwsgierig aagje . . . . .
Ik vind het leuk dat je weet dat bijna iedereen gelijkgestemd en ruimdenkend is. Toch weet je niet wie je tegen het lijf loopt en hoe het gaat verlopen. Daarnaast vind ik het ook spannend om te zien hoe anderen met elkaar vrijen. De atmosfeer geeft me een mengelmoes van spanning, opwinding en geilheid. En dat vind ik een heel prettig gevoel dat ik nergens anders van krijg
Helemaal eens met pellez, precies wat ik ook hoop te vinden bij een bezoek aan een parenclub!

En dat gevoel van spanning en opwinding krijg ik al bij het vooruitzicht als we gaan en dat is ook erg leuk, die voorpret
Misschien moet ik ook maar weer eens gaan. Het was een beetje weggezakt. Maar nu ik er over nadenk, kriebelt het toch weer Idd, de voorpret

Eens kijken voor een gelegenheidpartner of anders als single, maar dan zit je vaak met een mannenoverschot en zijn de vrouwen soms net opgejaagd wild. Dat vond ik wel minder...
Inderdaad. De voorpret is ook al heel leuk. Van tevoren heb je al een idee hoe het zou kunnen gaan worden. En het uitzoeken wat je aan gaat trekken. Schoenen of lange laarzen en noem maar op.

Ook het gevoel, als je in de auto stap op naar de club te gaan. Ik denk dan altijd met een grijns dat niemand weet dat dit nette, maar vanavond stoute meisje, eens goed gaat stappen.

En dan het gevoel in de buik. De spanning. Hoe dichterbij je bij de club komt hoe meer spanning. Maar geen vervelende spanning, juist een spanning van sensatie.
Hehe, je weet het weer goed te beschrijven. Het is of je tijdelijk een andere wereld betreedt (is eigenlijk ook een beetje zo). Als in een trip beleef ik zo'n bezoek. De geur, de geluiden, de aanrakingen, het contact leggen en het verloop daarvan. De een die bij een zachte aanraking je meeneemt naar een kamertje. De ander waarmee je vrijt na een leuk gesprek als in de kroeg. De volgende die toevallig naast je ligt.... Toch wel de ultieme kick voor mij. En na afloop met die enorme grijns in de auto, je realiserend wat je hebt meegemaakt en het besef dat er vrouwen zijn met dezelfde behoefte als ikzelf....
Damn ! ik ga morgenavond voor het eerst !! Had al zin, maar nu helemaal ! Dank Blinkie en Pellez !!!

:-)
Veel plezier dan alvast Lieffie (waar ga je naar toe??)

En het verslag lezen we straks hier wel
ik ga naar Amourette.....;-)

euhhh kijken of jullie nu 1 en 1 kunnen optellen...wahahaha
2?
ja ook ja

Maar ik had jullie slimmer ingeschat, als je terugleest wie er morgen ook naar Amourette gaat :-)

Dus een verslag komt er zeker !
Wij zijn al jaren lid van SDC om ook op die manier in contact te komen met andere stellen.

Hebben er een profiel aangemaakt met wat algemene foto`s ,daarnaast een map met foto`s welke je alleen kan inzien indien wij zelf door middel van een wachtwoord,Dus wij bepalen zelf wie ons"knappe"gezichtjes mogen zien.

Zoals eerder genoemd probleem met duidelijke foto`s van man/vrouw lossen wij op door even te gaan cammen en wel gelijktijdig met man en vrouw zodat iedereen elkaar kan zien.

De z.g.n. fakers(typisch altijd mannen) vallen zo meteen door de mand.

Maar al met al veel leuke contacten aan overgehouden:))
quote:lieffie2012 schreef op 12 juli 2012 @ 19:54:

ja ook ja

Maar ik had jullie slimmer ingeschat, als je terugleest wie er morgen ook naar Amourette gaat :-)

Dus een verslag komt er zeker !Ben benieuwd naar je eerste ervaring lieffie. Amourette is ook de club waar ik de eerste keer naar toe ben geweest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven