***Bar Too Much*** 197***
woensdag 11 juli 2012 om 17:30
Op de school van oudste doen ze deze en komende week nog allemaal 'leuke' dingen. Gisteren was ie niet gegaan, in overleg met school, maandag en vandaag wel.
En nu is ie er weer klaar mee. Vandaag ging niet goed, dus de mentor leek het beter als ie morgen thuis blijft. Overmorgen zou ie sowieso al thuis blijven.
Komende week weet ik nog niet.
Zijn vakantie begint lekker vroeg zo.
En nu is ie er weer klaar mee. Vandaag ging niet goed, dus de mentor leek het beter als ie morgen thuis blijft. Overmorgen zou ie sowieso al thuis blijven.
Komende week weet ik nog niet.
Zijn vakantie begint lekker vroeg zo.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 12 juli 2012 om 08:56
Nee Joopp, ik ga het ook niet doen hoor.
Ik werd trouwens wakker omdat ik moest plassen, dat heeft volgens mij weinig met (niet) roken te maken.
Maar omdat ik kon uitslapen, taxi-gewijs, was ik iets later naar bed gegaan dan normaal. En dan iets eerder wakker dan normaal, das niet zo'n fris-en-fruitige combi.
En vanavond visite die komen kaarten, dat wordt sowieso laat.
Maar goed, ik hoef de deur niet uit, dat lijkt me duidelijk.
Ik werd trouwens wakker omdat ik moest plassen, dat heeft volgens mij weinig met (niet) roken te maken.
Maar omdat ik kon uitslapen, taxi-gewijs, was ik iets later naar bed gegaan dan normaal. En dan iets eerder wakker dan normaal, das niet zo'n fris-en-fruitige combi.
En vanavond visite die komen kaarten, dat wordt sowieso laat.
Maar goed, ik hoef de deur niet uit, dat lijkt me duidelijk.
donderdag 12 juli 2012 om 10:11
donderdag 12 juli 2012 om 10:14
donderdag 12 juli 2012 om 10:16
Wies, ik ga toch niet weer roken omdat ik een uurtje te vroeg wakker word? Ik kijk wel uit.
Mijn ontbijt was twee boterhammen (natuurdesembrood van de overkant, echt het lekkerste brood dat ik ooit gegeten heb) met knoflook-basilicum-kaas (ook van de overkant, ook heerlijk).
Glas limonade erbij. Daar begin ik 's ochtends altijd mee, even iets fris zoets.
En nu koffie.
Mijn ontbijt was twee boterhammen (natuurdesembrood van de overkant, echt het lekkerste brood dat ik ooit gegeten heb) met knoflook-basilicum-kaas (ook van de overkant, ook heerlijk).
Glas limonade erbij. Daar begin ik 's ochtends altijd mee, even iets fris zoets.
En nu koffie.