Voor alle wakkeren

07-07-2012 00:22 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds of alweer wakker. Join us!

Bron
Sterkte Bron
Vriendinnen val ik al zo vaak lastig.. Ik vertrouw haar gewoon niet,die gezinsvoogd..

Ben zo bang dat ze er voor gaat zorgen dat mijn zoon ook naar een instelling moet.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Jammer Bron, dat zou toch bovenaan moeten staan, het vertrouwen. Heeft ze zoiets door laten schemeren, dat ze vind dat het nu niet goed gaat?
Volhouden hoor bron. Je gebruikt de AD nog niet zo lang toch? Na een tijdje werken ze pas optimaal.
Bron
Tja toen Patrick nog maar net een hersenoperatie had gehad mocht hij na 4 dagen weer naar huis. Toen had hij dus in kortdurende coma gelegen, aan de beademing op de IC even terug naar de Daniel den Hoed en na 1 dag ineens naar huis.

Weet nog heel goed hoe geschokt ik was. Patrick was nog erg kinds en vond het geweldig dat hij naar huis mocht en ik zat te janken. Moest "oppas" voor hem regelen en ik wist niet hoe snel ik naar huis moest vanuit mijn werk. In het ziekenhuis wisten ze dit maar toch naar huis want in het ziekenhuis konden ze toen niks voor hem doen. Dus het verbaasd mij niets dat MV thuis is. Als ze de bedden harder nodig hebben of als ze denken dat je ook maar enigszins in staat bent thuis te zijn sturen ze je weg.
Dit was dus voor de stamceltransplantatie he dus niet bij zijn overlijden.
Pff... wat hebben we het hier af en toe allemaal lastg :(

Heb even ruzie met vriend.

Stiefmoeder zijn is nog niet zo makkelijk.

En misschien ben ik te betrokken, maar ik kan zo moeilijk op mijn tong bijten als zaken zo onhandig geregeld zijn voor ze, dan breekt mijn hartje weer en hoppa voor ik het weet spring ik weer de barricade op voor ze :(
Is ook een heel nare positie waarin je zit con, je moet samen de grenzen aftasten en je hebt gewoon het beste met ze voor.
quote:fru1t3lla schreef op 12 juli 2012 @ 15:24:

Is ook een heel nare positie waarin je zit con, je moet samen de grenzen aftasten en je hebt gewoon het beste met ze voor. Dat is ook absoluut zo fruit :(
Het zou mooi zijn wanneer iedereen wat positief nieuws kan melden in dit topic zodat we de pompommetjes kunnen bovenhalen en met zijn allen doen
quote:fru1t3lla schreef op 12 juli 2012 @ 15:36:

Het zou mooi zijn wanneer iedereen wat positief nieuws kan melden in dit topic zodat we de pompommetjes kunnen bovenhalen en met zijn allen doen ik heb vanmiddag mijn nieuwe keuken uitgezocht
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 12 juli 2012 @ 15:43:

[...]

ik heb vanmiddag mijn nieuwe keuken uitgezocht Kijk eens, een waardig! Ik wou vragen of die mooi is maar natuurlijk is die mooi, anders zou je het niet kiezen . Welke materialen heb je gekozen?
Snaak had gister haar laatste sessie bij de kinderpsycholoog
....
Leuk Roos, wat voor keuken, groot, klein, hoek, recht, allemaal lades of kastjes, alleen onder kastjes of ook boven kastjes, dubbele of enkele wasbak????
Leuk roos!!
Lastig Cons!

Heb een poosje een relatie gehad met iemand die ook kinderen had, en ik merkte dat dat heel moeilijk was. Hij bemoeide zich met onze omgang, en ik vond dat zij het samen heel onhandig aanpakten. Daar hadden we het wel eens over, maar op een gegeven moment ben ik daarmee gestopt, omdat ik er wakker van lag.

Heb dus geen tips voor je, maar ik weet dus wel hoe lastig het is
Connie, ik snap dat je het sneu vindt, maar dat zijn dingen die je los moet laten denk ik. Dat is aan de ouders om dat soort dingen goed te regelen
Ik denk inderdaad con dat je dit los moet laten, hoe jammer het ook is want je hebt natuurlijk het beste voor met ze. Dit is zoiets dat echt aan de ouders is om te regelen en jammer genoeg schiet je daarbij in als stiefouder zijnde :/
het is gewoon een standaardkeuken van de woningbouwvereniging, dus ik mocht alleen de kleur en zo kiezen

De kleur voor de kastdeurtjes noemen ze ahorn en heeft een houtnerf, de handgrepen zijn matzilvergrijs en het aanrechtblad wordt antraciet, wat een heel klein beetje gemeleerd is.
Klinkt nog leuk hoor, ik zou zelf ook voor zoiets gaan ^^ Het hout (of ja, wat erop lijkt) maakt dat het nog wat huiselijk aandoet vind ik
Bron,jij moet dicht bij mij in de buurt wonen(las ik van de week)

Zou je het misschien leuk vinden om een keer langs te komen,ik heb een brede rug en klagen of van je af praten mag altijd.

Ook is de koffie(of thee) altijd klaar!

(snap best dat je niet zomaar je ziel en zaligheid gaat blootleggen en dat hoeft ook niet maar misschien vind je het wel fijn)

Maroon,wat fijn voor Snaak!Heeft ze het voor haar eigen gevoel goed kunnen afronden?

Middelste hier ging regelmatig naar een coach maar eigenlijk is daar geen eindgesprek geweest zodat hij het gevoel heeft dat het nog niet afgesloten is.Heb haar nu gemaild voor een laatste afspraak voor na de vakantie.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven