gisteren

12-07-2012 16:36 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was ik met mn stiefbroers en zussen en gewone broers en zussen naar een dagje pretpark. zonder ouders. ik ben zelf 26 jaar. Mijn moeder belde ons op in het pretpark en vertelde dat mijn stiefvader aan het cammen was met andere vrouwen. wij zijn geschrokken en wouden gelijk naar huis. dus s,avonds ben ik met mn moeder en zusje even er uit geweest. omdat mijn moeder er even uit wou. ze was naar de kapper geweest en nieuwe kleren gekocht en zich opgemaakt en toen weer terug gegaan naar huis. Ik zit volop in spanning wat er allemaal gaat gebeuren. ik sta zelf op nr 1 van de wachtlijst voor een eigen woning. want ik wil al lang op me zelf gaan wonen. Wat moet ik doen? ik heb slecht geslapen en ben helemaal over mn toeren
Wat je moet doen?

Vanavond extra vroeg naar bed.

Waarom heeft je moeder jullie gebeld terwijl jullie een dagje uit waren?
Tja, die eigen woning kun je nu natuurlijk wel vergeten. Ik zou ook naar de kapper gaan, haar laten fohnen, make-up opdoen en verder maar afwachten.
hoezo kan ik nou wel vergeten? ze wou het ons vertellen
Oke, dan heb je kans dat het nog wel door kan gaan.
Ik denk dat je je veel meer moet losmaken van je hele thuisleven. Je hebt hier al veel meer topics over geopend namelijk. Zie je dat zelf ook in?
Wat moet je doen ?

Het aan je ouders overlaten. Ik neem aan dat het volwassen mensen zijn die daar best samen over kunnen praten.
Oh wacht even, ik was vergeten dat je smurfje bent..
Jezus wat gaat het jullie aan wat je stiefvader aan het doen is, zou deze actie echt niet waarderen van m'n moeder.

En wat heeft dat huis met het hele verhaal te maken?
Niets. En wat raar dat ze jullie ook echt gaat bellen, tijdens een dagje uit. Lekker aan je moeder en stiefvader overlaten verder!
ik woon nog thuis ja
TO, ik hoop dat je een leuke dag in het pretpark hebt gehad en dat je snel je eigen woning kunt betrekken.

En verder niet met je moeder/stiefvader bemoeien. Is tussen hen nl, hun leven, niet dat van jou.
misschiend at jullie dan tegen mij gaan zeggen..kan je niet op je zelf gaan wonen. dus vandaar dat ik er bij zeg dat ik op mijn eigen woning wacht. en die hoop ik echt snel te hebben
ik snap deze actie van je moeder ook niet zo goed. Vind ik nou niet iets om je kinderen mee te gaan belasten, al helemaal niet als je een dagje uit bent.
Komt wel goed, schatje!
quote:anoniem001 schreef op 12 juli 2012 @ 16:48:

ik woon nog thuis ja

Ja? Dus?

Edit: Je staat op nr 1 van de wachtlijst voor een woning? Nou dan heb je toch zo een woning of niet dan?
quote:anoniem001 schreef op 12 juli 2012 @ 16:50:

misschiend at jullie dan tegen mij gaan zeggen..kan je niet op je zelf gaan wonen. dus vandaar dat ik er bij zeg dat ik op mijn eigen woning wacht. en die hoop ik echt snel te hebbenNogmaals, hopelijk kun je snel je woning in. Het leven van je ouders gaat jou verder niet aan, ondanks dat je nog thuiswoont.
nee en ik wil ook heel graag op me zelf gaan wonen en een eigen woning kan best snel gaan Maar ik ben geschrokken en verdrietig
Smurf, dit is iets tussen jouw moeder en stiefvader. Laat hen het zelf oplossen en jou daar niet mee lastig vallen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
nee ik kan er ook niks mee
quote:anoniem001 schreef op 12 juli 2012 @ 16:59:

nee ik kan er ook niks mee

Houden zo.

Concentreer je op het feit dat je waarschijnlijk snel op jezelf kunt wonen en je eigen bedoening hebt. Veel leuker om over na te denken toch?
Je moeder en stiefvader zijn oud genoeg om hun eigen problemen op te lossen, daar moeten ze jou niet mee opzadelen. Tijd om te gaan verhuizen en je niet meer te mengen in hun ruzies.
ze was naar de kapper geweest en nieuwe kleren gekocht en zich opgemaakt en toen weer terug gegaan naar huis.

En wat heeft dit er in vredesnaam mee uit te staan?
nee ik wil me er ook niet meer in mengen. ik kom in een woning te wonen.. waarvan ik een begeleider heb en woning van die stichting is...zeg maar. daar sta ik ingeschreven en sta op 1
quote:anoniem001 schreef op 12 juli 2012 @ 17:16:

nee ik wil me er ook niet meer in mengen. ik kom in een woning te wonen.. waarvan ik een begeleider heb en woning van die stichting is...zeg maar. daar sta ik ingeschreven en sta op 1

Wat fijn, dan duurt het vast niet lang meer!

En doe me nou een lol en zet je telefoon uit als je weer eens een dagje uit gaat, dan belt je moeder maar iemand anders over haar sores. Behalve dan als ze ziek is of zo natuurlijk .
dat is ook lullig als je dan je telefoon daar voor moet uit zetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven