***Bar Too Much*** 197***
donderdag 12 juli 2012 om 17:27
quote:Jonari schreef op 12 juli 2012 @ 12:05:
Zo Bloem, dat ziet er goed uit!
Begon net trek te krijgen. Hoe is het met jou?
Bloem is druk met van alles en nog wat.
Wordt tijd dat het vakantietijd is....
Veel geregel en gedoe omtrent dochter nog steeds, paierwinkelgedoe is nog steeds een heet hangijzert voor sommige instaties en dan moet Bloem de zooi weer doorsturen, bellen, mailen enz.
Verderdruk bezig met reïntegreren in de werkende samenleving,mag over een goede week 3 dagen per week meedraaien administratief werk verrichten en solliciteren.
Heb u de keet voor 3 weken op de kop staan, de douche is gestripped, nieuwe wanden, plafond, riolering ( want dààr ging het om, die was stuk in de douche ), vloer ,wastafel,electra, nieuwe meterkast met extra groepvoor de wasmachine en nieuwe keukenblok en tegels.
Oudste dochter net haar spullen gebracht, die krijg ik paar weken weer als inwoner, dus mijn kleine huisje staat propvol, kan geen kant op, lachen, gieren,brullen, ik leef, wie doet mij wat?
Grijns... kortom: Net zo gek als altijd en blijven lachen....
Zo Bloem, dat ziet er goed uit!
Begon net trek te krijgen. Hoe is het met jou?
Bloem is druk met van alles en nog wat.
Wordt tijd dat het vakantietijd is....
Veel geregel en gedoe omtrent dochter nog steeds, paierwinkelgedoe is nog steeds een heet hangijzert voor sommige instaties en dan moet Bloem de zooi weer doorsturen, bellen, mailen enz.
Verderdruk bezig met reïntegreren in de werkende samenleving,mag over een goede week 3 dagen per week meedraaien administratief werk verrichten en solliciteren.
Heb u de keet voor 3 weken op de kop staan, de douche is gestripped, nieuwe wanden, plafond, riolering ( want dààr ging het om, die was stuk in de douche ), vloer ,wastafel,electra, nieuwe meterkast met extra groepvoor de wasmachine en nieuwe keukenblok en tegels.
Oudste dochter net haar spullen gebracht, die krijg ik paar weken weer als inwoner, dus mijn kleine huisje staat propvol, kan geen kant op, lachen, gieren,brullen, ik leef, wie doet mij wat?
Grijns... kortom: Net zo gek als altijd en blijven lachen....
donderdag 12 juli 2012 om 18:41
donderdag 12 juli 2012 om 20:34
donderdag 12 juli 2012 om 22:47
vrijdag 13 juli 2012 om 07:49
Ow Jo, was ik toch ineens al naar bed.
De vraag of ik gewonnen heb is nog niet zo eenvoudig te beantwoorden. We spelen 3 potjes (16 spellen per pot): eerste pot heb ik gewonnen, 2e en 3e verloren. Conclusie: all over heb ik verloren.
Maar..... die gewonnen pot was zó hoog qua punten, dat op punten ik over all toch meer had dan de tegenpartij. Snap je?
Gevoelsmatig heb ik dus toch een beetje gewonnen.
Ik moest wel meer betalen dan de tegenstanders, wat ook weer duidt op verlies.
Goedemorgen, wakker inmiddels?
De vraag of ik gewonnen heb is nog niet zo eenvoudig te beantwoorden. We spelen 3 potjes (16 spellen per pot): eerste pot heb ik gewonnen, 2e en 3e verloren. Conclusie: all over heb ik verloren.
Maar..... die gewonnen pot was zó hoog qua punten, dat op punten ik over all toch meer had dan de tegenpartij. Snap je?
Gevoelsmatig heb ik dus toch een beetje gewonnen.
Ik moest wel meer betalen dan de tegenstanders, wat ook weer duidt op verlies.
Goedemorgen, wakker inmiddels?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar