Tweepersoons hooglander

12-07-2012 22:14 36 berichten
Geen ideeeeeee of ik hier goed sta.

Maar wij hebben een erg kleine slaapkamer, 2 kinds met elk een eigen slaapkamer wat ook echt nodig is.

Maar we hebben dus geen plek voor de computer en een hele kleine kledingkast.

Nu een tweepersoons hoogslaper gezien, erg handig qua ruimte, maar toch, heeft iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 12 juli 2012 @ 22:32:

[...]

Proefdraaien bij die mensen thuis? Neehee, voor een prikkie kopen, proberen, verkopen als het niks is pfff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 12 juli 2012 @ 23:21:

[...]

Neehee, voor een prikkie kopen, proberen, verkopen als het niks is pfff.Jémig wat saai.
Nog even inhoudelijk dan (ben inmiddels uitgelachen ):

ervaring mee, ging prima, Alleen bed opmaken inderdaad wat lastiger.
Ik heb er een gehad als student. Het was toen ruimtegewijs echt nodig, maar ik ben heel blij dat dat nu niet meer zo is.

Rechtop kunnen zitten in bed vind ik wel handig, als je niet tegelijkertijd naar/uit bed gaat moet je over elkaar heen klauteren. Wij hadden ook een vrij laag plafond, als de een was blijven stappen bleef de dranklucht er behoorlijk hangen.
Als je kan klussen (of je man of een vriend/ kennis of gewoon de timmerman) kan je ook zelf een bed maken. Wat hoger dan normaal waar je dan lades onder maakt (3 lades boven elkaar bijv) of planken met deurtjes ervoor en dat wordt dan je kledingkast. Moet je wel ruimte hebben om de lades of deurtjes open te maken.
Een hoogslaper is wel erg behelpen hoor en dat alles voor een kast en een computer?

De kinderen hebben wel ieder een eigen slaapkamer? Zijn die allebei ook iniminieklein met alleen een bed of is daar nog wat ruimte voor een kast. (evt als je speelgoed ed wat compacter opruimt) ?

Dan zou ik daar een kledingkast voor jullie neerzetten. Kun je daar de dingen kwijt die je niet zo vaak draagt, een soort zomer/winterkast. In de andere kamer kun je bijv een kast neerzetten voor de mappen van de administratie, etc. Zonodig kies je voor kasten die op slot gedraaid kunnen worden

Heb je echt een computerbureau nodig?

Hebben jullie een pc of een laptop? Met een laptop heb je alleen maar een vrij stukje keukentafel en een kast waar de draadloze printer in past nodig.
quote:Britannia schreef op 12 juli 2012 @ 22:17:

Hahaha!!

Ik dacht: 'wát voor koe??!'

Bed dus.... Nee die ken ik ook niet.

+1

Wel hilarisch zo op de -voor mij- vroege morgen
Topictitel van de maand!!! :-)
quote:RioDeJaneiro schreef op 12 juli 2012 @ 23:43:

Als je kan klussen (of je man of een vriend/ kennis of gewoon de timmerman) kan je ook zelf een bed maken. Wat hoger dan normaal waar je dan lades onder maakt (3 lades boven elkaar bijv) of planken met deurtjes ervoor en dat wordt dan je kledingkast. Moet je wel ruimte hebben om de lades of deurtjes open te maken.

dit vind ik echt een superidee!! zit al een tijdje te puzzelen met onze ieniemienie logeerkamer waar we ook een kast in willen maar dat past niet. Ik ga het dan wel met schuifdeurtjes doen denk ik.... ivm ruimte.

over de hoogslaper... ik zou dit zelf nooit doen. heb dit gehad op mijn studentenkamer en vond het een ramp! met opmaken/afhalen en met mannelijke logees (ahum) was het niet echt makkelijk. Bij mij stond het onding ook nog in een hoek dus als je met z'n 2tjes sliep en moest plassen moest je echt over elkaar heen rollen voor je eruit kon.

is een computerhoekje echt heel nodig? misschien kan je gewoon een goede laptop kopen, dan kan je gewoon aan de eettafel zitten en als je klaar ben stop je het weg in een la.
Naast de verhoogd bed met kastjes er onder wat dacht je van zo'n tafelplank die je over je bed kan schuiven. Als je daar nu je computer opzet, dan kan je hem naar het eind van je bed rijden als je het niet nodig hebt en achter de computer als je wel nodig hebt. Ikea heeft jarenlang dat gehad.

Wat ook een leuk idee is maar niet zoveel ruimte in neemt zijn van die lijstriggels waar je net iets op kan zetten. Als je die nou boven je hoofdeind doet kan je naast foto's van je kinderen ook je boek daar s'nachts opleggen. Je kan eventueel ook een lampje aan klemmen.
Havana ja stoooom ik zag pas dat er hooglander stond toen het topic er al stond.

Maar goed, na opmeten bleek dat we ng 20 cm over hadden tussen bed en plafon dus dat gaat hm niet worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven