Werk & Studie alle pijlers

werkflirt

13-07-2012 15:27 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai ladies!

Soms stiekem best leuk maar ook gevaarlijk. Flirt op t werk!

Ik werk al een jaar of 3 bij een bedrijf, en al die tijd loopt er een leuke mannelijke collega rond. We draaien ook veel om elkaar heen en merk gewoon dat ie me ook leuk vindt. Echte gesprekken is er (nog) niet van gekomen. We heben allebei een relatie... Denk dat we daarom geen risico durven te nemen. Logisch... Het is ook nog eens op t werkvloer.

We hebben ook veel oogcontact met elkaar, ik voel de spanning gewoon...

En vandaag zaten we ineens met zijn 2en in 1 ruimte, woehh, kreeg er warm van. Hij gaf me een dikke knipoog. Zucht! Zal wel niks betekenen! Ik vind t stiekem wel leuk dit spanning... Ik doe er niks mee.

Hebben jullie dat ook wel eens ?!
wat een gezanik over flirten.

flirt er lekker op los zou ik zeggen. niks mis mee zolang je de grenzen kent en ook niet opzoekt toch

geniet er van
Typisch Nederlandse reacties weer. Flirten geeft schwung aan het leven. Het leukt een saaie dag op op je werk. Een flirt heeft niks te maken met bedriegen van je man.

Geniet er van, het is de saus op het leven.
En het leukt de dag van je collega's ook erg op, die hebben weer iets om te roddelen.
Eens met de toiletjuffrouw!! Haha

Enjoy it!!
quote:wordtel schreef op 13 juli 2012 @ 17:13:

[...]

Offtopic: Slayer? Oh god, daar heb ik in mijn metalheadtienerpuberfase nog naar geluisterd.Offtopic: Wortel(+d) af en toe nog steeds leuk om naar te luisteren.
Jeugdsentiment. Ging vroeger ook altijd naar van die vage concerten van Children of Bodom, Aborted of Fear Factory. Leuke tijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven