aardappel anders, variaties

13-07-2012 16:54 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net lekker aardappels anders gemaakt met kipfilet, courgette, tomaat en wat groentenmix en aardappels en tenslotte de saus:)

Maar ik vraag me af welke variaties jullie wel eens hebben gemaakt met aardappel anders? voor zoveer jullie dat product kennen;) en wat je er allemaal mee kan doen
Ik zal je zovast voorbereiden:

je krijgt direct de variatie: de pot aardappel-anders weglaten, en zelf een saus maken van room en kruiden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Google is your friend ...
Laat die vieze potjes vol E-nummers en zout toch eens weg en maak zelf een sausje van verse room (wel van de biologische boer) en verse kruiden (uit eigen tuin)!

Zo goed?
Als ik voor aardappel anders kies, dan is het omdat ik werkelijk geen zin heb om te koken of uitbedacht ben. Dan is het dus kant en klare schrijfjes in ovenschaal en saus erover.

Hoe jij het maakt ga ik zeker eens proberen, ben eigenlijk nooit op het idee gekomen om het uit te breiden.

En speciaal voor nlies: zelf sausje maken is veel gezonder en lekkerder
quote:nlies schreef op 13 juli 2012 @ 17:03:

Ik zal je zovast voorbereiden:

je krijgt direct de variatie: de pot aardappel-anders weglaten, en zelf een saus maken van room en kruiden en zo geschiedde.
quote:giuliettacapuletti schreef op 13 juli 2012 @ 17:07:

een sausje van verse room (wel van de biologische boer)

Noem jij het room?
quote:luni schreef op 13 juli 2012 @ 17:10:

[...]

en zo geschiedde.

Glazen bol gebruikt ;)

Is ook voor andere dingen bruikbaar dan zwangerschappen ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:giuliettacapuletti schreef op 13 juli 2012 @ 17:07:

Laat die vieze potjes vol E-nummers en zout toch eens weg en maak zelf een sausje van verse room (wel van de biologische boer) en verse kruiden (uit eigen tuin)!

Zo goed? Precies en als je het echt heel vers wilt schaf je een koe aan. Zet die in de achtertuin melkt haar en maakt van haar melk verse room.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Aardappel Anders gatverdamme wat een zooi is dat...
quote:nlies schreef op 13 juli 2012 @ 17:17:

[...]

Glazen bol gebruikt ;)

Is ook voor andere dingen bruikbaar dan zwangerschappen ;)

De room of de glazen bol?

( ik snap m wel hoor..)
Bestaat dat gore spul nog steeds? Kreeg het vroeger wel 's van m'n moeder. Goddank dat ik op m'n 19-de op mezelf ging wonen... toen ben ik pas lekker gaan eten.
Ja precies Charlotte.

Variatie met geitenroom is ook lekker.
Bestaat dat nog? Vond het vroeger zooo vies!!

Mosterd dus: iemand anders was mij al voor met dezelfde mening.

Alhoewel...misschien kun je er mosterd doorheen doen?
quote:giuliettacapuletti schreef op 13 juli 2012 @ 17:46:

Ja precies Charlotte.

Variatie met geitenroom is ook lekker. Goed idee een geit is kleiner en die kun je wat makkelijker in de tuin houden dan een koe.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ik vind aardappel anders o zo heerlijk:) dat is echt mijn lievelingseten, en op aardappelschijfjes heb ik het niet zo, en de ene keer gebruik ik de pot en de ander ekeer maak ik de saus zelf
Ik ken het niet, wat is het precies?
quote:charlottecharles schreef op 13 juli 2012 @ 18:37:

Ik ken het niet, wat is het precies?

Saus voor over de aardappels. Erg zout en vet vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven