The Never Ending Question deel 85
vrijdag 13 juli 2012 om 21:28
quote:jooppie schreef op 13 juli 2012 @ 21:22:
wortels met vis
wat heb je van Ikea in huis?
een kinderbed, een kinderkeukentje, een tv kastje, een commode, nog een commode met kast en een matras en een bed. Oh en de lamp boven de tafel komt volgens mij ook van ikea en de staande lamp in de woonkamer misschien ook wel. En we hebben nog een kinderleunstoel van ikea.
Best veel eigenlijk. Ik zal maar niet vragen: wat heb je van de HEMA
Wat is je lievelingsschrijver of dichter.
wortels met vis
wat heb je van Ikea in huis?
een kinderbed, een kinderkeukentje, een tv kastje, een commode, nog een commode met kast en een matras en een bed. Oh en de lamp boven de tafel komt volgens mij ook van ikea en de staande lamp in de woonkamer misschien ook wel. En we hebben nog een kinderleunstoel van ikea.
Best veel eigenlijk. Ik zal maar niet vragen: wat heb je van de HEMA
Wat is je lievelingsschrijver of dichter.
zaterdag 14 juli 2012 om 03:06
Dat je voor heel veel een schaar kunt gebruiken. Kipfilet en biefstuk in reepjes knippen, spaghetti en tagliatelle klein knippen, zo ook haricoverts of andere lange bonen, bladgroenten, tosti, pizza,etc.
Dat doe ik al jaren, maar hoor er nu pas over bij anderen. Lijkt mij heel stug dat ik het heb uitgevonden
Wat vind jij van mijn tip?
Dat doe ik al jaren, maar hoor er nu pas over bij anderen. Lijkt mij heel stug dat ik het heb uitgevonden
Wat vind jij van mijn tip?
zaterdag 14 juli 2012 om 11:22
Rustig weekendje. Zo even de stad in en iets leuks doen met een vriendinnetje. Morgen sporten en lunchen met een ander vriendinnetje. Hopelijk nog een beetje studeren. Maar vooral lekker relaxen. Ben beetje gestrest en humeurig
Ben je bereid (grote) risico's te nemen voor iets waar je je zinnen op hebt gezet/wat heel belangrijk voor je is?
Ben je bereid (grote) risico's te nemen voor iets waar je je zinnen op hebt gezet/wat heel belangrijk voor je is?
I am surrounded by morons