The Never Ending Question deel 85
zondag 15 juli 2012 om 22:23
Dankjulliewel Heb een beetje spijt dat ik thuis ben. In t ziekenhuis heb je toch echt alles om je heen. Maar goed. Zorgen dat ik straks lekker slaap
Heb last van muggen in de zin dat ze altijd om mijn hoofd zoemen. Lig daar echt wakker van. Maar ze prikken me zelden of ik vind de muggebulten niet terug.
Ik was een typisch ADD kind, vol fantasie, beetje een jongetje, kwam nooit op tijd thuis, altijd een hoop stenen en stokjes in mijn zakken. Was wel heel lief en geïnteresseerd, maar gewoon een beetje anders. Weinig concentratie, alleen gedreven door wat ik leuk vond. Wel veel discipline van mijn moeder gehad, dus dat is wel goed voor me geweest
Heb je wel eens in het ziekenhuis gelegen? Hoe lang?
Heb last van muggen in de zin dat ze altijd om mijn hoofd zoemen. Lig daar echt wakker van. Maar ze prikken me zelden of ik vind de muggebulten niet terug.
Ik was een typisch ADD kind, vol fantasie, beetje een jongetje, kwam nooit op tijd thuis, altijd een hoop stenen en stokjes in mijn zakken. Was wel heel lief en geïnteresseerd, maar gewoon een beetje anders. Weinig concentratie, alleen gedreven door wat ik leuk vond. Wel veel discipline van mijn moeder gehad, dus dat is wel goed voor me geweest
Heb je wel eens in het ziekenhuis gelegen? Hoe lang?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 15-07-2012 22:28
Reden: VEEEEEEEL te laat!
Reden: VEEEEEEEL te laat!
% gewijzigd
maandag 16 juli 2012 om 06:02
Ja.
Vroeg op.
Toilet.
Naar beneden..ramen open gooien.
Laptop opstarten.
Kat voorzien van vers water en brokjes.
Buiten de vogeltjes voer geven.
Thee maken en een glas vifit of verse jus.
Dan ff kijken bij AD.nl voor het nieuws en ff hier wat kijken.
Douchen, aankleden en dan richting werk of begin maken van mijn vrije dag.
En wat is jou ochtendritueel?
Vroeg op.
Toilet.
Naar beneden..ramen open gooien.
Laptop opstarten.
Kat voorzien van vers water en brokjes.
Buiten de vogeltjes voer geven.
Thee maken en een glas vifit of verse jus.
Dan ff kijken bij AD.nl voor het nieuws en ff hier wat kijken.
Douchen, aankleden en dan richting werk of begin maken van mijn vrije dag.
En wat is jou ochtendritueel?
maandag 16 juli 2012 om 10:35
Op een werkdag:
Opstaan en pyama aandoen
Plassen
Bril opzetten
Radio aanzetten
Brood smeren voor de lunch
Brood smeren voor ontbijt
Ontbijten met boek of voor tv
Tanden poetsen, gezicht wassen en insmeren, haren kammen, deo en parfum opdoen
Aankleden, tas pakken en gaan.
Hoe denk je dat de Leeuwin1962 er in het echt uitziet?
Julie: beterschap, hopelijk heb je goed kunnen slapen
Opstaan en pyama aandoen
Plassen
Bril opzetten
Radio aanzetten
Brood smeren voor de lunch
Brood smeren voor ontbijt
Ontbijten met boek of voor tv
Tanden poetsen, gezicht wassen en insmeren, haren kammen, deo en parfum opdoen
Aankleden, tas pakken en gaan.
Hoe denk je dat de Leeuwin1962 er in het echt uitziet?
Julie: beterschap, hopelijk heb je goed kunnen slapen
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 16 juli 2012 om 11:45
Dankjewel, heb heeeerlijk geslapen! In ziekenhuis had ik n heerlijk bedje hoor, maar er lag iemand naast me die praatte en vloekte in haar slaap en ook nog flink snurkte. Maar gelukkig weet ik nu wel dat een bezoekje aan Beverwijk me maar ¤17,- kost, haha! 't Verloop van pleuritis is afhankelijk of 't een bacterie of virus is. Dat is niet bekend. Antibiotica werkt maar voor 1 van de 2. Heb 't gevoel alsof iemand met 2 handen stevig mijn rechterlong vasthoudt en met een moker op mn rug heeft geslagen. "The Devlis Grip" noemde de longarts het.
Leeuwin: Slank, 1.78, kort haar, donkerblond. Redelijk sportief gebouwd. Huid die snel bruin wordt. Casual gekleed: spijkerbroek/zakkenbroek met shirtje en leuk capuchon vest erover. Lange slanke vingers met korte nagels. Klopt 't?
Wat heb jij altijd al graag willen zeggen tegen iemand maar durf/kun je niet?
Leeuwin: Slank, 1.78, kort haar, donkerblond. Redelijk sportief gebouwd. Huid die snel bruin wordt. Casual gekleed: spijkerbroek/zakkenbroek met shirtje en leuk capuchon vest erover. Lange slanke vingers met korte nagels. Klopt 't?
Wat heb jij altijd al graag willen zeggen tegen iemand maar durf/kun je niet?
maandag 16 juli 2012 om 22:13
Dankjewel Vosje.
Ik zal m zelf maar beantwoorden dan: Ik zou graag tegen mijn schoonzus willen zeggen dat het tijd wordt dat ze zich met haar eigen leven bezig gaat houden. En dat ze anderen vooral eens positief moet gaan benaderen. Dat ze het zelf grotendeels in de hand heeft hoe leuk haar leven is en dat ze er dus zelf wat van moet maken in plaats van altijd het slachtoffer te spelen. En dat ze zich vooral niet meer moet bemoeien (kleinerend) met mijn vriend, haar broertje en onze relatie. Dat zal ik niet snel tegen haar zeggen "omdat ze nou eenmaal als zeikerd bekend staat in de familie". Maar wat zou ik 't graag doen... Als ze me ooit nog eens tot wanhoop drijft...
Welke ietwat lelijke man vind jij stiekem best aantrekkelijk?
Ik zal m zelf maar beantwoorden dan: Ik zou graag tegen mijn schoonzus willen zeggen dat het tijd wordt dat ze zich met haar eigen leven bezig gaat houden. En dat ze anderen vooral eens positief moet gaan benaderen. Dat ze het zelf grotendeels in de hand heeft hoe leuk haar leven is en dat ze er dus zelf wat van moet maken in plaats van altijd het slachtoffer te spelen. En dat ze zich vooral niet meer moet bemoeien (kleinerend) met mijn vriend, haar broertje en onze relatie. Dat zal ik niet snel tegen haar zeggen "omdat ze nou eenmaal als zeikerd bekend staat in de familie". Maar wat zou ik 't graag doen... Als ze me ooit nog eens tot wanhoop drijft...
Welke ietwat lelijke man vind jij stiekem best aantrekkelijk?
dinsdag 17 juli 2012 om 05:55
[quote]Julia2 schreef op 16 juli 2012 @ 11:45:
Leeuwin: Slank, 1.78 1.74, kort haar, donkerblond/rood/rossig. Redelijk sportief gebouwd. Huid die snel bruin rood wordt. Casual gekleed: spijkerbroek/zakkenbroek chino/baggy met shirtje en leuk capuchon vest erover. Lange slanke vingers met korte nagels. Klopt 't?
Ja, zo klopt het redelijk
Leeuwin: Slank, 1.78 1.74, kort haar, donkerblond/rood/rossig. Redelijk sportief gebouwd. Huid die snel bruin rood wordt. Casual gekleed: spijkerbroek/zakkenbroek chino/baggy met shirtje en leuk capuchon vest erover. Lange slanke vingers met korte nagels. Klopt 't?
Ja, zo klopt het redelijk