Even alleen weg
zaterdag 14 juli 2012 om 13:15
Inmiddels ben ik alweer 10 jaar samen met mijn vriend. We hebben samen 2 kinderen. Voordat ik een relatie kreeg met mijn vriend ondernam ik best veel dingen alleen. De laatste tijd merk ik dat ik zin op om weer eens iets alleen te ondernemen. Ik zit te denken aan een citytrip in mijn eentje. Even alle tijd voor mijzelf en geen rekening te hoeven houden met iemand anders.
Zijn er meer mensen die dit hebben, of misschien ook hebben ondernomen?
Zijn er meer mensen die dit hebben, of misschien ook hebben ondernomen?
zaterdag 14 juli 2012 om 13:29
zaterdag 14 juli 2012 om 13:29
zaterdag 14 juli 2012 om 13:51
zaterdag 14 juli 2012 om 13:57
Klopt, maar denk aan een man met Asperger bv, iemand met lichamelijke klachten, er zijn 1000 redenen te verzinnen waarom eea net iets moeilijker in te plannen valt..
Hangt dan ook weer af van netwerk om je heen, het hoeft geen bezwaar te zijn, maar ik denk als er de ruimte voor is dat het voor beide goed is om ook afentoe een weekendje weg te gaan alleen.
Hangt dan ook weer af van netwerk om je heen, het hoeft geen bezwaar te zijn, maar ik denk als er de ruimte voor is dat het voor beide goed is om ook afentoe een weekendje weg te gaan alleen.
zaterdag 14 juli 2012 om 14:04
Ik vind het ook heerlijk om in mijn eentje iets te ondernemen. Helaas heb ik een partner die het niet zo leuk vindt als ik ga. Niet omdat hij mij niet vertrouwt of gunt. Maar hij snapt echt niet waarom het leuker is om in mijn eentje te gaan. Hij vindt het nl. niets aan in zijn eentje. Hij wil het liefst met mij weg. Met een vriend weg voelt voor hem als minder leuk. Was vooral in het begin erg lastig.
zaterdag 14 juli 2012 om 14:07
Dat is inderdaad vervelend. Ik moet je eerlijk zeggen dat mijn vriend zich ook niet kan voorstellen dat het leuk is om alleen weg te gaan. Maar aan de andere kant gunt hij het me wel en is het ook gewoon oké. Ik vond dit wel lastig, het was makkelijker geweest als hij het volledig begreeg, maar dit was meer een gevoelskwestie.
zaterdag 14 juli 2012 om 14:41
Dan zit je in een spagaat. Ik denk dat je dan misschien nooit met 100% plezier weggaat omdat er iemand thuis is die liever had dat je daar was.'
Ik ben ook heel benieuwd hoe het mij bevalt. Vroegah ging ik best vaak alleen met vakantie. Ik vond het toen heerlijk, alle vrijheid om te doen wat je wilt en om andere mensen te ontmoeten.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het mij bevalt. Vroegah ging ik best vaak alleen met vakantie. Ik vond het toen heerlijk, alle vrijheid om te doen wat je wilt en om andere mensen te ontmoeten.