Deense kalfssoep van Honig.
zaterdag 14 juli 2012 om 21:43
Ik ben dol op de Deense kalfssoep van Honig. Ik kan ze alleen nergens meer vinden en heb al heel wat supermarkten afgelopen.
Weet iemand toevallig een supermarkt waar ze nog te koop is?
Ik weet het, het zal wel heel toevallig zijn, maar het is zo lekker.
Ik heb vanmiddag zelfs Honig gemaild of ze uberhaubt nog wel in een winkel te koop zijn.
Weet iemand toevallig een supermarkt waar ze nog te koop is?
Ik weet het, het zal wel heel toevallig zijn, maar het is zo lekker.
Ik heb vanmiddag zelfs Honig gemaild of ze uberhaubt nog wel in een winkel te koop zijn.
zaterdag 14 juli 2012 om 22:13
Volgens de website van Honig bestaat het nog. Dus ik hoop dat je het nog ergens kunt vinden.
http://www.honig.nl/producten_resultaten.html
http://www.honig.nl/producten_resultaten.html
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 15 juli 2012 om 01:36
dinsdag 17 juli 2012 om 14:03
quote:madamemicmac schreef op 16 juli 2012 @ 20:39:
Nee nergens hoor, en ik kreeg een mailtje van Honig dat het wegens geringe belangstelling niet meer in hun assortiment zit.
Helaas pindakaas dus...
Hier ook een liefhebster van Deense kalfssoep!
Jammer is dat he dat sommige producten vanwege geringe vraag uit het assortiment worden gehaald. Ik vind blijkbaar ook vaak smaken lekker waar niet veel vraag naar is. Heb het al meerdere malen meegemaakt dat mijn favourite smaak niet meer in de schappen lag. Zo had Honig jaren terug een Parmezaanse kaassaus in net assortiment. Heerlijk vond ik die. Helaas was die er snel uit.
Nee nergens hoor, en ik kreeg een mailtje van Honig dat het wegens geringe belangstelling niet meer in hun assortiment zit.
Helaas pindakaas dus...
Hier ook een liefhebster van Deense kalfssoep!
Jammer is dat he dat sommige producten vanwege geringe vraag uit het assortiment worden gehaald. Ik vind blijkbaar ook vaak smaken lekker waar niet veel vraag naar is. Heb het al meerdere malen meegemaakt dat mijn favourite smaak niet meer in de schappen lag. Zo had Honig jaren terug een Parmezaanse kaassaus in net assortiment. Heerlijk vond ik die. Helaas was die er snel uit.
maandag 24 juni 2013 om 15:17
Inderdaad, niet meer te koop in de supermarkt - Honig Deense Kalfssoep in droge vorm. Is ook mijn favoriete soep uit een pak. Maar bij de horecagroothandel (Hanos) nog wel steeds gewoon te koop, maar dan wel in dozen van een kilo voor 15 liter soep.. Ze hebben alleen het woord "Deense" weggelaten (dus gewoon "Kalfssoep") maar verder smaakt ie exact hetzelfde. Voor 1 liter soep heb je 65 gram nodig..
Ik had een foto van de doos willen bijvoegen,maar dat kan hier niet geloof ik...
Ik had een foto van de doos willen bijvoegen,maar dat kan hier niet geloof ik...
anoniem_181570 wijzigde dit bericht op 24-06-2013 15:20
Reden: duidelijker genaakt dat het Kalfssoep is
Reden: duidelijker genaakt dat het Kalfssoep is
% gewijzigd
woensdag 26 juni 2013 om 15:33
quote:madamemicmac schreef op 25 juni 2013 @ 23:07:
Oh wat jammer. je moet een pasje hebben voor de hanos toch?Turkse winkels enz doen vaak hun inkopen bij de horecagroothandel. Je zou hun kunnen vragen of ze een doos voor je willen meenemen als ze daar TOCH zijn.Jammer dat ik geen plaatje kan bijvoegen. Wil wel een kiekje e-mailen maar dan heb ik een adres nodig.....
Oh wat jammer. je moet een pasje hebben voor de hanos toch?Turkse winkels enz doen vaak hun inkopen bij de horecagroothandel. Je zou hun kunnen vragen of ze een doos voor je willen meenemen als ze daar TOCH zijn.Jammer dat ik geen plaatje kan bijvoegen. Wil wel een kiekje e-mailen maar dan heb ik een adres nodig.....