Bah! Verliefd.. :(

06-07-2012 22:51 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerst is het zo leuk;

Met elkaar leuke dingen doen, vakanties plannen, vrienden aan elkaar voorstellen, dan ook maar bij de ouders op bezoek.

Heerlijke seks, fijn met elkaar kunnen praten.

Kortom zoals ik het altijd al had willen hebben.

En toen, de nacht nadat hij mij wakker maakte om even te vertellen hoe gek hij wel niet op me was en zo gelukkig van me werd; een facebook chat.

'' Ik weet niet meer wat ik wil, ik ben in paniek en heb rust nodig..''

Vervolgens was er geen avond meer beschikbaar om het er samen er even rustig over te hebben.

Nu 4 dagen geleden, nog steeds radiostilte.

Wat moet ik nou, hem die rust gunnen en wachten? Verder gaan?

Oh wat mis ik die jongen!

En ik moest het even kwijt!
Het rust geven werkt blijkbaar toch!

Zojuist een telefoontje gekregen met dat hij me mist en gek was dat hij me bijna had laten gaan!

Morgen zien we elkaar! Ben benieuwd, probeer het hoofd koel te houden!
Dat is mooi, maar vergeet niet dat hij pas nog twijfelde..dat hij je mist wil niet zeggen dat hij nu zeker van zijn zaak is om nog een relatie te willen. Hoop niet dat je wordt teleurgesteld, kun je weer opnieuw beginnen. Hij zal willen peilen hoe zijn gevoelens zijn, kan dus twee kanten op.
quote:Sprinkling schreef op 08 juli 2012 @ 21:44:

Het rust geven werkt blijkbaar toch!

Zojuist een telefoontje gekregen met dat hij me mist en gek was dat hij me bijna had laten gaan!

Morgen zien we elkaar! Ben benieuwd, probeer het hoofd koel te houden!Ga je nu 'gewoon' heel erg blij zijn, of gaat er wel een goed gesprek gevoerd worden?
Ik vind het fijn dat hij zelf contact met me zocht en aangaf me te missen.

Maar dat betekend niet dat ik het er niet over ga hebben en lekker naïef blij ga zijn.

Ben benieuwd wat er allemaal in zijn hoofd is gebeurd en wil er wel zeker van zijn dat dit niet vaker gaat gebeuren!

Hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen
Hoop ik ook voor jullie. Succes!
Kom je nog af en toe vertellen hoe het verloopt?? Succes!!
HeeHee

Sorry, heb het een beetje druk gehad deze week. Maar helaas, de afspraak van maandag is niet door gegaan :(

Hij had een vermoeiende nachtdienst gehad en zag het niet zitten.

Vervolgens zei hij dat hij nog wel zou laten weten als hij langs zou komen. Tot op heden nog niets gehoord.

Wat vermoeide en zinloze chatgesprekken op Facebook, het heeft geloof ik geen zin meer voor mij nu!

Op naar de volgende die er wel voor wilt gaan denk ik!
Ja, zo werkt het inderdaad niet. Wel erg rot hoor, goed dat je zelf besluit door te gaan want ik heb zo mijn vermoeden dat hij je aan het lijntje hield gezien het feit dat hij wel vermoeide en zinloze gesprekken met je aanging op Facebook maar een echte afspraak ontloopt.
Precies!

En daar houden we niet van!

Leuke jongens, waar hangen jullie uit ? =D
Nou Sprinkling...ik vind het knap dat je er zo "koel" mee omgaat. Ik vind dat hij er nogal makkelijk mee wegkomt eerlijk gezegd. Het gaat hier volgens mij niet om een "paar dates", het gaat om een relatie..en dan heeft meneer geen avondje tijd om het er even over te hebben?????????????????????

Aan mij zou ie een goeie hebben..haha wát een droplul.
Ja daar heb je gelijk in,

Ik denk dat ik het doe om mezelf te beschermen, geen zin om moeilijk te gaan doen als het toch geen zin heeft.

En droplul..., absoluut! Wie laat mij nou lopen haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven