Bah! Verliefd.. :(
vrijdag 6 juli 2012 om 22:51
Eerst is het zo leuk;
Met elkaar leuke dingen doen, vakanties plannen, vrienden aan elkaar voorstellen, dan ook maar bij de ouders op bezoek.
Heerlijke seks, fijn met elkaar kunnen praten.
Kortom zoals ik het altijd al had willen hebben.
En toen, de nacht nadat hij mij wakker maakte om even te vertellen hoe gek hij wel niet op me was en zo gelukkig van me werd; een facebook chat.
'' Ik weet niet meer wat ik wil, ik ben in paniek en heb rust nodig..''
Vervolgens was er geen avond meer beschikbaar om het er samen er even rustig over te hebben.
Nu 4 dagen geleden, nog steeds radiostilte.
Wat moet ik nou, hem die rust gunnen en wachten? Verder gaan?
Oh wat mis ik die jongen!
En ik moest het even kwijt!
Met elkaar leuke dingen doen, vakanties plannen, vrienden aan elkaar voorstellen, dan ook maar bij de ouders op bezoek.
Heerlijke seks, fijn met elkaar kunnen praten.
Kortom zoals ik het altijd al had willen hebben.
En toen, de nacht nadat hij mij wakker maakte om even te vertellen hoe gek hij wel niet op me was en zo gelukkig van me werd; een facebook chat.
'' Ik weet niet meer wat ik wil, ik ben in paniek en heb rust nodig..''
Vervolgens was er geen avond meer beschikbaar om het er samen er even rustig over te hebben.
Nu 4 dagen geleden, nog steeds radiostilte.
Wat moet ik nou, hem die rust gunnen en wachten? Verder gaan?
Oh wat mis ik die jongen!
En ik moest het even kwijt!
vrijdag 6 juli 2012 om 23:02
vrijdag 6 juli 2012 om 23:19
vrijdag 6 juli 2012 om 23:40
Zojuist weer op een Facebook een chat.
Een kansloos nietszeggend "gesprekje".
Hoe het met me ging en of ik moet werken morgen, wanneer ik aangeef dat ik het een vervelende situatie vind krijg ik terug: ' ik zeg toch niets naars?' Dit duurde niet langer als 4 minuten en eindigde met een koele 'later!'
Dit is helemaal niet zoals ik hem dacht te kennen, pijnlijk.
Die deadline lijkt me een goed plan, hoe leuk hij ook is-was er zijn voor hem ook grenzen!
Een kansloos nietszeggend "gesprekje".
Hoe het met me ging en of ik moet werken morgen, wanneer ik aangeef dat ik het een vervelende situatie vind krijg ik terug: ' ik zeg toch niets naars?' Dit duurde niet langer als 4 minuten en eindigde met een koele 'later!'
Dit is helemaal niet zoals ik hem dacht te kennen, pijnlijk.
Die deadline lijkt me een goed plan, hoe leuk hij ook is-was er zijn voor hem ook grenzen!
zaterdag 7 juli 2012 om 12:38
quote:vicelos schreef op 07 juli 2012 @ 12:21:
Bindingsangst! Die jongen is weg! En dat kan jij nu ook best doen!
Hoe weet je dat nou?
Misschien is hij iemand anders tegengekomen, misschien zit hij aan z'n ex te denken, misschien heeft hij het te druk met andere zaken en wil hij geen tijd maken voor een eventuele vriendin, misschien wil hij even kijken of hij TO gaat missen... Alles kan.
Ik zou bellen en om een uitleg vragen.
Bindingsangst! Die jongen is weg! En dat kan jij nu ook best doen!
Hoe weet je dat nou?
Misschien is hij iemand anders tegengekomen, misschien zit hij aan z'n ex te denken, misschien heeft hij het te druk met andere zaken en wil hij geen tijd maken voor een eventuele vriendin, misschien wil hij even kijken of hij TO gaat missen... Alles kan.
Ik zou bellen en om een uitleg vragen.
zondag 8 juli 2012 om 11:59
Het was geen ik hou van jou, maar een ik ben gek op je en sinds dat ik je ken is mijn leven zoveel beter.
We zijn zeker wel snel gegaan ja..
Ik heb besloten dat ik hem tot volgende week vrijdag geef, als hij het dan nog niet weet, is het over.
Balen als ik er aan denk maar wil niet aan het lijntje gehouden worden!
We zijn zeker wel snel gegaan ja..
Ik heb besloten dat ik hem tot volgende week vrijdag geef, als hij het dan nog niet weet, is het over.
Balen als ik er aan denk maar wil niet aan het lijntje gehouden worden!