Ben ik bedrogen

16-07-2012 20:20 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.

Mijn gsm was onlangs plat en had mijn lader niet mee, mijn vriend gaf me zijn oude gsm in bruikleen. Hij had me gezegd dat er nog oude berichtjes op stonden en ik vroeg of ik erin mocht kijken als ik onderweg naar huis me weer ging vervelen (vrij lange reistijd), hij zei me dat dit goed was... en hier heb ik zoveel spijt van!!

Niet enkel zijn verleden, de berichtjes voor 'mijn tijd' want dat vind ik gewoon niet leuk om te weten maar weet wel dat dit nu eenmaal voor mij was.

Maar... hier komt het, ik heb berichtjes gezien waarbij ik een hele avond kon construeren toen we 2 maanden samen waren. Ik had examens in deze periode maar eigenlijk doet dit niet veel terzake want zoiezo hadden wij tot heden een relatie waar vertrouwen voorop stond en we vaak apart uitgaan e.d.

Om nu niet meer om de zaak heen te draaien, hij had volgens de berichtjes afgesproken met een vriendin van hem (waar ik door berichtjes ben achtergekomen dat ze voor mijn tijd casual seks hadden). Ik wist wel dat hij soms met die vriendin afsprak maar hij had me altijd gezegd dat dit puur vriendschappelijk was. In het berichtje vraagt X waar ze staan, een berichtje later zegt Y -een andere vriendin van hem die ik wel goed ken- dat hij mag zorgen dat hij zeker terugkomt... nog een berichtje later stuurt Y dat hij wel een condoom moet gebruiken... over dit laatste berichtje ben ik dus gevallen.

Houd dit in dat hij mij bedrogen heeft... en ja ik voel me een stomme doos dat ik dit uberhaupt vraag.

Ik heb hem vanmiddag even gebeld om hem te confronteren, hij zegt niet eens te weten over welk berichtje ik het heb en dat hij me nog nooit heeft bedrogen, ik moest ophangen voor het werk en heb gezegd dat ik hem s avonds ging terugbellen voor een verklaring.

Nu probeer ik hem al de hele tijd te bereiken vanaf 6u, hij neemt niet op en reageert niet op mijn berichtjes...

Ik ben er helemaal kapot van, mijn eerste relatie in een lange tijd, na een lange tijd iemand eindelijk weer denken te kunnen vertrouwen en geleidelijk aan ben ik me enorm aan hem gaan hechten.

Dankjulliewel als jullie de moeite hebben genomen om dit te lezen, ik ga nog maar eens voor de zoveelste keer proberen te bellen en proberen te blijven hopen dat er een rationele verklaring is.
Het lijkt er wel op ja, sterkte!
Probeer maar even rustig te blijven... Als hij iets voor je te verbergen had had hij je vast niet die smsjes laten lezen. Misschien was het gewoon een flauw grapje van Y?
het houd ook nooit op met de meeste mannen he. Ik heb iets soortgelijks ook wel eens meegemaakt. Je zult je nu wel vreselijk voelen en je maag heeft zich al 50x omgedraaid. Maar ik zou hem niet meer bellen. Hij weet nu wat het probleem is, hij is degene die fout zit. (Ik denk dat hij inderdaad vreemd is gegaan, is hij niet vreemdgegaan dan heeft hij nog steeds wat uit te leggen over dat smsje). Als je een beetje zelfrespect hebt bel je hem niet meer, en laat je het van zijn kant komen. Als hij echt om je geeft laat hij vanzelf wel wat horen. En trap niet te snel in excuses want dit is mijn fout ook geweest, waardoor ik lang heb doorgemodderd in een relatie waarin meneer dus opgegeven moment gewoon stiekem een 2e telefoon had aangeschaft. Bah

Sterkte ermee!
Ik weet niet hoe ver jullie uit elkaar wonen, maar ik zou dit niet via de telefoon bespreken maar gewoon in persoon
Iemand met wie hij casual seks had stuurt een berichtje dat zij er nog voor open staat als hij een condoom gebruikt....Zij doet een voorstel dat betekent nog niet dat hij er op in is gegaan...of heb je daar wel bewijzen van?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:fluffybunny schreef op 16 juli 2012 @ 20:26:

Probeer maar even rustig te blijven... Als hij iets voor je te verbergen had had hij je vast niet die smsjes laten lezen. Misschien was het gewoon een flauw grapje van Y?Eens.
quote:fluffybunny schreef op 16 juli 2012 @ 20:26:

Probeer maar even rustig te blijven... Als hij iets voor je te verbergen had had hij je vast niet die smsjes laten lezen. Misschien was het gewoon een flauw grapje van Y?Hier hoop ik dus ook op, dit precies! Maar dan nog zit het me niet lekker, want hij is toch met iemand meegegaan -X- en ze hebben nu eenmaal een seksverleden en dan nog die condoom, en dat hij niet meer reageert nadat ik hem daar vanmiddag mee geconfronteerd heb en hij anders altijd bereikbaar is... Ik wil hem gewoon spreken maar kan vanavond niet naar hem toe. Zelfs mocht ik kunnen weet ik niet eens of hij wel thuis is.
"je mag zorgen dat je zeker terugkomt"

"als je maar een condoom gebruikt"

Ging hij niet even met jou seksen? En was dat laatste een grapje? Of denk ik nu te simpel?
quote:nonaimee schreef op 16 juli 2012 @ 20:29:

het houd ook nooit op met de meeste mannen he. Ik heb iets soortgelijks ook wel eens meegemaakt. Je zult je nu wel vreselijk voelen en je maag heeft zich al 50x omgedraaid. Maar ik zou hem niet meer bellen. Hij weet nu wat het probleem is, hij is degene die fout zit. (Ik denk dat hij inderdaad vreemd is gegaan, is hij niet vreemdgegaan dan heeft hij nog steeds wat uit te leggen over dat smsje). Als je een beetje zelfrespect hebt bel je hem niet meer, en laat je het van zijn kant komen. Als hij echt om je geeft laat hij vanzelf wel wat horen. En trap niet te snel in excuses want dit is mijn fout ook geweest, waardoor ik lang heb doorgemodderd in een relatie waarin meneer dus opgegeven moment gewoon stiekem een 2e telefoon had aangeschaft. Bah

Sterkte ermee!Ik probeer mij ook al de hele tijd te bedwingen om niet te bellen maar blijf toch ieder uur weer proberen. Ik wil gewoon horen dat ik het verkeerd heb... op een manier dat ik het geloof, liefst zou ik hem in het echt zien natuurlijk, ik wil gewoon duidelijkheid...
Ik vind het opvallend dat hij na dit voorval niet meer bereikbaar is, terwijl hij dat normaal gesproken wel altijd is.
Je weet nog niet eens precies wat er echt gebeurd is en je bent al 'helemaal kapot'?

Tja..
Ik kan maar één situatie bedenken waarvoor je een condoom zou moeten gebruiken.. dus ik denk wel dat hij ergens anders gegeten heeft/het gras voor hem aan de andere kant groener was..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
En op welke toon heb je hem 'geconfronteerd' en een verklaring 'geëist'?

Dat zou voor mij heel veel verschil maken voor het wel of niet opnemen van mijn telefoon.
Ik snap dat je wilt weten wat er gebeurd is, tuurlijk dat zou ik ook willen weten. Maar hij zit sowieso fout, vreemdgegaan of niet uitleg over dat smsje is hij je sowieso verschuldigd. Hoe moeilijk het ook is, bel hem niet. Hij komt vanzelf wel achter je aan. Je hebt hem er harder mee als je hem nu negeert, dan begint hij ook pas na te denken. Wanneer zijn telefoon om de 5mins gaat, denkt hij ook.. ooow... ze wilt mij blijkbaar nogsteeds, nja ik neem even niet op, heb geen zin om me te verantwoorden. Wanneer jij niet meer belt, gaat hij denken, oeii nu is het toch wel mis, ik moet nu met haar praten of ik ben haar kwijt.
quote:Elin_ schreef op 16 juli 2012 @ 20:37:

"je mag zorgen dat je zeker terugkomt"

"als je maar een condoom gebruikt"

Ging hij niet even met jou seksen? En was dat laatste een grapje? Of denk ik nu te simpel?

Neen, we wonen even uit elkaar en ik had examens. Dan kwam hij niet gewoon even rond 4u snachts naar mij...

Ook vind ik het natuurlijk het raarste dat eerst X stuurt waar hij staat en hij daarna weg is met bijhorende condoom opmerking...
Oh wacht... Je kon uit de berichtjes dus opmaken dat hij met X ergens heen was (want hij vroeg waar ze ergens stond) en toen smste gewone vriendin Y -die jij ook kent- dat hij het veilig moest doen?
Dank Elin nu snap ik uhm pas...pff niet leuk en blijkbaar zijn die meiden dus geen gewone vrienden.

Ik snap dat je je zwaar belazert voelt, zwaar balen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:teardrop-viva schreef op 16 juli 2012 @ 20:40:

En op welke toon heb je hem 'geconfronteerd' en een verklaring 'geëist'?

Dat zou voor mij heel veel verschil maken voor het wel of niet opnemen van mijn telefoon.

Dit gaat het misschien nog raarder maken maar ik heb het als iets niet zo erg aangebracht, een beetje lacherig en dat ik hem de kans gaf om te zoeke voor een goed excuus -ik probeer altijd iets niet op een kwade toon aan te brenge omdat ik niet wil dat hij denkt dat ik overdrijf-.

Ik bel hem ook niet om de 2min trouwens, heb hem sinds 6u 3 keer gebeld en ook zoveel smsen gestuurd de laatste was bijna een uur geleden...
quote:Elin_ schreef op 16 juli 2012 @ 20:41:

Oh wacht... Je kon uit de berichtjes dus opmaken dat hij met X ergens heen was (want hij vroeg waar ze ergens stond) en toen smste gewone vriendin Y -die jij ook kent- dat hij het veilig moest doen?

Ik ga het nog eens proberen duidelijk te maken

Mijn vriend was uit met vrienden waaronder Y, X smste waar hij stond en vervolgens was hij weg en kwamen de berichten van Y dat hij wel nog terug moest komen en het veilig moest doen.

Hieruit leid ik dus af dat hij met X ergens anders naartoe gegaan is en weet ik wat gedaan heeft -ik hoop nog altijd dat het vergezocht is...-
quote:Elin_ schreef op 16 juli 2012 @ 20:41:

Ohhh, ik las het als "Waar staan wij nu?" Zo van, zijn we alleen scharrels, of gaan we richting een relatie?

Kennen X en Y elkaar ook? En kende je Y toentertijd ook al goed?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
quote:sprudelwasser schreef op 16 juli 2012 @ 20:50:

[...]

Ik ga het nog eens proberen duidelijk te maken

Mijn vriend was uit met vrienden waaronder Y, X smste waar hij stond en vervolgens was hij weg en kwamen de berichten van Y dat hij wel nog terug moest komen en het veilig moest doen.

Hieruit leid ik dus af dat hij met X ergens anders naartoe gegaan is en weet ik wat gedaan heeft -ik hoop nog altijd dat het vergezocht is...-Dat is duidelijker, ja. Mijn vriendin denkt dat Y een grapje maakte met dat "wel een condoom gebruiken he?!"
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
quote:mcsteamy schreef op 16 juli 2012 @ 20:52:

[...]

Ohhh, ik las het als "Waar staan wij nu?" Zo van, zijn we alleen scharrels, of gaan we richting een relatie?

Kennen X en Y elkaar ook? En kende je Y toentertijd ook al goed?Ik weet niet of ze elkaar kennen. Ik kende Y toen al vrij goed ja, maar er is een verschil tussen kennen en overeen komen... bij haar moet ik niet om verhaal gaan. Want mocht het zo zijn zou ze het nooit zeggen...
quote:sprudelwasser schreef op 16 juli 2012 @ 20:46:

[...]

Dit gaat het misschien nog raarder maken maar ik heb het als iets niet zo erg aangebracht, een beetje lacherig en dat ik hem de kans gaf om te zoeke voor een goed excuus -ik probeer altijd iets niet op een kwade toon aan te brenge omdat ik niet wil dat hij denkt dat ik overdrijf-.

Ik bel hem ook niet om de 2min trouwens, heb hem sinds 6u 3 keer gebeld en ook zoveel smsen gestuurd de laatste was bijna een uur geleden...

Ah oké ,tja waarschijnlijk voelt hij zich betrapt.

Ik zou complete radiostilte houden en afwachten of hij zelf iets laat horen.

Vroeg of laat zal hij je toch onder ogen moeten komen.
quote:mcsteamy schreef op 16 juli 2012 @ 20:55:

[...]

Dat is duidelijker, ja. Mijn vriendin denkt dat Y een grapje maakte met dat "wel een condoom gebruiken he?!"Maar waar gingen ze dan met zn 2en naartoe? Ik zou gewoon zo graag een rationele uitleg van hem krijgen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven