Entertainment alle pijlers

De beste singersongwriter

16-07-2012 20:59 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die dit met plezier iedere week ziet en hoort?
Ik kijk ook elke week :-)
Nee ik kijk ook elke week. Maar is er niet toevallig al een topic van?
ik ook, vind het geweldig!! Daar kan geen xfactor of the voice aan tippen hoor.

Ik ben ook gek van singersongwriters, met Milow toch wel als 1 van mijn favorieten.
Kan het niet vinden...

Mevrouw Tamara mag ophoepelen van mij. Ze heeft een hoge irritatiefactor.
Ik zocht een topic, als dat er al is dan wordt er op dit moment vast niet actief gepost?

Ik vind vanavond die Rogier Pelgrim super!

Eigenlijk heb ik iedere week wel een favoriet. En deze mensen hebben we al een keer gezien.
Mevr Tamara vind ik ook niks, de eerste keer ook al niet
Ik vind trouwens de mannen beter dan de vrouwen
Ik kan het topic niet vinden. Maar heb wel meer over dit programma gelezen op het forum. Zal wel in een ander topic zijn geweest dan.
Ik vind dat donkere meisje leuk. Luchtig, mooie lieve stem. En Rogier deed het ook goed.

Haha, die Tim Knol!
Zelf vind ik de jongens ook beter.

Maar die meid met dat blonde haar vond ik ook super
Bij mij kunnen vrouwenstemmen het ook niet snel goeddoen. Op een of andere manier geef ik mannen makkelijker wat 'krediet'.

Die mannen komen op mij ook een stuk echter over, terwijl ik de vrouwen vaak zo'n 'zie mij..hoor mij' uitstraling vind hebben.
ik ga voor douwe! en vind het nog steeds jammer dat Wyke niet door is :(
Geweldig programma!

Bob Douwe, ik ben verliefd! :D
quote:giuliettacapuletti schreef op 16 juli 2012 @ 21:08:

Ik vind dat donkere meisje leuk. Luchtig, mooie lieve stem. En Rogier deed het ook goed.

Haha, die Tim Knol!ja, dat vind ik de beste vrouw, heerlijke leive stem met een lekker kabbelend liedje vorige keer
Rogier :-)))))
quote:pearle schreef op 16 juli 2012 @ 21:16:

[...]

ja, dat vind ik de beste vrouw, heerlijke leive stem met een lekker kabbelend liedje vorige keer

Hey, weer een nieuw topic over dit programma? Er was al een lopend topic over, maar dat liep niet echt...

Dame in kwestie is Angela Moyra, leuke verschijning en fijne zomerse liedjes (het is toch zomer?)
Mevrouw Tamara is pas 19 en ze maakt wat minder commerciële liedjes, is toch juist leuk die afwisseling?
Leuk programma en goede opbouwende kritieken geven ze (de jury). Jammer dat de liedjes zo kort zijn.
Ik vind mevrouw Tamara een erg prettige stem hebben. Ik heb alleen geen idee waar ze over zingt.....Douwe Bob raakte mij het meeste met zijn stem en liedje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven