Even stoom afblazen
maandag 16 juli 2012 om 19:36
Zojuist kom ik thuis en ik lees een smsje van mijn vriend. Hij moest overwerken en is nu de stad ingegaan voor een drankje met collega's. Ik had cursus en lees pas net zijn smsje, half 8 in de avond. Hij zou dus koken, maar nu stelt hij dus voor om wat in de stad te eten. Afgezien van het feit dat we daar echt geen geld voor hebben, ben ik nu ook woedend dat het half 8 is en dus niks te eten is. Hij had beloofd te koken en gaat een drankje doen. Nu verwacht hij van mij dat ik in de stromende regen richting de stad kom om daar wat te eten.
Ligt het aan mij of is het gewoon asociaal dat je zegt te koken (moet zeggen hij koookt altijd) en dat hij nu verwacht dat ik naar de stad kom te eten? Heb boos opgehangen en gezegd dat ik wel een frietje haal...
en nu voel ik me weer een claimerd...zucht...
Ligt het aan mij of is het gewoon asociaal dat je zegt te koken (moet zeggen hij koookt altijd) en dat hij nu verwacht dat ik naar de stad kom te eten? Heb boos opgehangen en gezegd dat ik wel een frietje haal...
en nu voel ik me weer een claimerd...zucht...
maandag 16 juli 2012 om 20:16
maandag 16 juli 2012 om 20:22
quote:TaraD schreef op 16 juli 2012 @ 19:51:
Ach kom, dat ene keertje!
Een man die altijd kookt wil ik ook wel trouwens, you lucky girl!Inderdaad! Bak een ei, neem een boterham en wees blij met zo'n vent die elke dag kookt. Ik had gezegd: laat maar liefje, ik eet wel een keertje iets makkelijks. Je kookt toch al elke avond voor me. Veel plezier en tot straks...
Ach kom, dat ene keertje!
Een man die altijd kookt wil ik ook wel trouwens, you lucky girl!Inderdaad! Bak een ei, neem een boterham en wees blij met zo'n vent die elke dag kookt. Ik had gezegd: laat maar liefje, ik eet wel een keertje iets makkelijks. Je kookt toch al elke avond voor me. Veel plezier en tot straks...
maandag 16 juli 2012 om 21:22
Jemig! Hij kookt altijd voor je en nu ben je pissig omdat hij je mee uiteten wil nemen?
Je kunt toch gewoon een daghap ergens halen?
Ik snap er geen klap van.
Dit gebeurt ons ongeveer een keer per week. soms ga ik mee, soms eet ik alleen, soms neem ik mijn boodschappen mee naar de ouders van mijn vriend en kook daar.
Het leven kan echt zoveel leuker zijn als je je een beetje flexibel opstelt.
Je kunt toch gewoon een daghap ergens halen?
Ik snap er geen klap van.
Dit gebeurt ons ongeveer een keer per week. soms ga ik mee, soms eet ik alleen, soms neem ik mijn boodschappen mee naar de ouders van mijn vriend en kook daar.
Het leven kan echt zoveel leuker zijn als je je een beetje flexibel opstelt.
donderdag 19 juli 2012 om 19:50
Als je nu nog niet gegeten hebt, snap ik wel dat je chagrijnig bent. Maak even iets te eten voor jezelf, dan wordt dat vanzelf minder. Maak je niet druk over je vriend, maar kook gewoon iets lekkers voor jezelf. Je wordt vast niet spontaan vergiftigd als het weekmenu niet meer klopt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
donderdag 19 juli 2012 om 20:18
Meen je dit? Je bent boos omdat hij 'te laat' laat weten dat hij gaat borrelen en dus niet kookt, terwijl hij altijd kookt?! (en het 'weekmenu' uitzoekt )
Ik vind dat je zeurt en moeilijk doet om niks, je kan toch gewoon of naar de stad gaan, en wil je dat niet dan bestel je toch wat/bak je een ei/ wat dan ook, hoe moeilijk kan dat zijn. Of hoe lui kan je zijn.
''Nu is er niks te eten'', alsof je daar zelf niet een keer voor kan zorgen zeg..
Ik vind dat je zeurt en moeilijk doet om niks, je kan toch gewoon of naar de stad gaan, en wil je dat niet dan bestel je toch wat/bak je een ei/ wat dan ook, hoe moeilijk kan dat zijn. Of hoe lui kan je zijn.
''Nu is er niks te eten'', alsof je daar zelf niet een keer voor kan zorgen zeg..
donderdag 19 juli 2012 om 21:17
quote:natonco schreef op 16 juli 2012 @ 20:16:
Ik zou het wel weten als ik jong, vrij en kinderloos was
Haha exact dit! Lekker in je joggingbroek op de bank met afhaal-eten, kerel weg, vrouwefilm op, geen gejengel van kinderen....HEERLIJK!
En dan ook nog een man die normaal gesproken altijd kookt? Nou nou nou......
Ik zou het wel weten als ik jong, vrij en kinderloos was
Haha exact dit! Lekker in je joggingbroek op de bank met afhaal-eten, kerel weg, vrouwefilm op, geen gejengel van kinderen....HEERLIJK!
En dan ook nog een man die normaal gesproken altijd kookt? Nou nou nou......