Groot leeftijdsverschil in relatie

16-07-2012 23:09 43 berichten
Naar aanleiding van reacties op ander topic: Ik denk dat het niet kan, een man van 46 met een meisje van 21, die man kan potverdorie haar vader zijn!
Alle reacties Link kopieren
Je moet niet te veel denken.
Wat is je punt nu?
Tsja dat is het gewoon net niet...
Als ze echt gelukkig zijn samen moeten ze het lekker zelf weten. Hoewel ik ook denk dat het lastig is qua levensfáses enzo....
Zoals ik in het andere topic ook al aangaf; het kan wel degelijk werken. Mijn ouders verschillen 20 jaar in leeftijd en mijn moeder was 16 toen ze mijn vader ontmoette. Nu, 30 jaar later zijn ze nog steeds één van de gelukkigste stellen die ik ken.

@netniet, je geeft aan dat je denkt dat een man van 46 met een meisje van 21 niet kan. Waar baseer je dat op? Volgens de wet mag dit namelijk gewoon. Dit staat uiteraard los van het feit dat de 46-jarige man uit het andere topic op alle fronten fout bezig was, ongeacht de leeftijd van zijn vriendin/slachtoffer.
Mijn ouders verschilden ook 20 jaar. M'n moeder was 19 toen ze elkaar ontmoetten.

Ze zijn elkaars grootste geluk geweest voor elkaar.

Hangt denk ik van de persoon zelf af.
Niks mis mee!
Over welk topic hebben jullie het nu?
The time is now
Gevoelsmatig vind ik gewoon dat het echt niet kan, 2 verschillende generaties notabene!
@Banba, over "zorgen relatie ex"
@xsxaxmx: hoe zo niet?
Waar zit de any-key?
Dat ligt er toch helemaal aan hoe die twee verschillende generaties in het leven staan? En hoe ze bij elkaar passen?
--
Tja, en ooit zal ze 55 zijn en dan een man van 80 hebben....
@ netniet: und...?

Wat is daar mis mee?
Waar zit de any-key?
quote:netniet, 2 minuten geleden

Tja, en ooit zal ze 55 zijn en dan een man van 80 hebben....Ja, dus? Als ze dat beiden halen dan iig.
quote:netniet schreef op 16 juli 2012 @ 23:29:

Tja, en ooit zal ze 55 zijn en dan een man van 80 hebben....En over 40 jaar (of eerder, zelfs) zit het verzorgingstehuis vol bejaarden met tatoeages, clitpiercings en opgeschoren haar.
Drie jaar een relatie gehad met een man die 22 jaar ouder is dan ik. Op mijn huidige relatie na, was dat mijn beste relatie die ik heb gehad. Ik was 18 toen ik hem ontmoette.

Mijn slechtste relatie was met iemand van mijn eigen leeftijd.

Mijn huidige vriend is 4 jaar jonger (34, ik 38).
quote:netniet schreef op 16 juli 2012 @ 23:29:

Tja, en ooit zal ze 55 zijn en dan een man van 80 hebben....Lekker belangrijk. Als je je laat tegenhouden door wat er ooit allemaal wel niet kan gaan gebeuren, kom je nooit tot iets.
The time is now
.
--
quote:houston77007 schreef op 16 juli 2012 @ 23:20:

@xsxaxmx: hoe zo niet?Ik speelde even met de naam van to, ga zelf voor de wat oudere man bij het daten...
Nerd
oké, ik zeg hier niets meer over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven