Zoals ik in het andere topic ook al aangaf; het kan wel degelijk werken. Mijn ouders verschillen 20 jaar in leeftijd en mijn moeder was 16 toen ze mijn vader ontmoette. Nu, 30 jaar later zijn ze nog steeds één van de gelukkigste stellen die ik ken.
@netniet, je geeft aan dat je denkt dat een man van 46 met een meisje van 21 niet kan. Waar baseer je dat op? Volgens de wet mag dit namelijk gewoon. Dit staat uiteraard los van het feit dat de 46-jarige man uit het andere topic op alle fronten fout bezig was, ongeacht de leeftijd van zijn vriendin/slachtoffer.
Tja, en ooit zal ze 55 zijn en dan een man van 80 hebben....En over 40 jaar (of eerder, zelfs) zit het verzorgingstehuis vol bejaarden met tatoeages, clitpiercings en opgeschoren haar.
Drie jaar een relatie gehad met een man die 22 jaar ouder is dan ik. Op mijn huidige relatie na, was dat mijn beste relatie die ik heb gehad. Ik was 18 toen ik hem ontmoette.
Mijn slechtste relatie was met iemand van mijn eigen leeftijd.
Tja, en ooit zal ze 55 zijn en dan een man van 80 hebben....Lekker belangrijk. Als je je laat tegenhouden door wat er ooit allemaal wel niet kan gaan gebeuren, kom je nooit tot iets.