Kreeften, een paar Leeuwen en zelfs tweelingen!

19-06-2012 20:57 1812 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier zijn we weer! De juli 2012 dames kunnen weer verder kletsen!

NaamLeeftijdBevallen opNaamShertho3126 mei 2012J.Ramiaatje327 juni 2012 MeisjeZuster253118 juni 2012jongenAnanas10719 juni 20122 ananasjesNouke293022 juni 2012 MeisjeParapluutje2928 juni 2012JongenTia Dalma2 juli 2012Timini#2Mibb292 juli 2012MibbabyKaran294 juli 2012JerommekeSparood2010285 juli 2012J.Giraffje2411 juli 2012JongenSterreMaud3112 juli 2012MeisjeHelene313213 juli 2012O.maddy803113 juli 2012 MeisjeBrigitte07418 juli 2012 MeisjeLindaaatje2622 juli 2012JongenPimm3527 juli 2012 MeisjeElsie263027 juli 2012J.Billy27 juli 2012O.Yamuna3228 juli 2012 MeisjeAnnali704129 juli 2012Jongen1982juutje281 augustus 2012 JongenGuytje292 augustus 2012Meisje
Heerlijk Giraf, dat jullie lekker thuis zijn!

Elsie, hoor je bij de 4%? Kleine kans, hopelijk begint het wel snel, succes bij vk en misschien als je heel lief kijkt wil ze wel even kijken of er al iets gebeurt daar binnen.

Brigitte, heeft die ballon al effect? Of is dat niet om de boel op te wekken?

Vannacht onrustig geslapen, een hele erge gespannen buik, maar geen weeën oid. Ik had vandaag als bevaldatum bedacht (als kado voor jarige opa), maar verwacht eigenlijk niet dat het vandaag nog start. Zal wel weekend worden of begin volgende week. Ga maar rustig terug op mijn wachtbankje zitten afwachten. Samen met de anderen die het wachten zat zijn.

Alle mama's, geniet van de kleintjes.

Hoe gaat het met Lindaatje en Yam?
Hier vandaag een ziekig mannetje thuis, gek genoeg is hij wel gezellig, maar erg moe en nog steeds diarree. Ik denk dat het wederom een kies is want hij heeft al een paar spenen kapot gebeten. Verder een rustige nacht gehad, ik vind het nog steeds ongelofelijk dat we zo'n zoete baby hebben. Ik hoor hem alleen als we een luier verschonen oid. Ook T is een stuk rustiger nu J er is.

Ik zit er zelfs aan te denken om T eerder van de opvang te halen, om zo wat geld te besparen. Als ik weer ga werken dan gaan ze nml naar een gastouder ivm de wisselende diensten van man. Nu leek het me fijn om in mijn verlof T 2 dagen ergens anders onder te brengen, maar nu denk ik dat het eigenlijk niet nodig is, want ik ben fit en als J zo makkelijk blijft denk ik dat het wel kan. Maar goed ik zou dat pas per september doen, want moet dan augustus opzeggen. Eerst maar even zien of ik een leuke gastouder kan vinden, tot nu toe nog niet echt gelukt.

@ Elsie, he wat vervelend dat de vk nog niets wil doen. Hopelijk begint het snel vanzelf!

@ Zwangeren, succes met het wachten, de laatste weken zijn echt niet leuk!

@ Brigitte, ik hoop dat jullie je meisje inmiddels in de armen hebben!

Heb net wat kolf accessoires gekocht, jeetje wat is dat spul toch duur. Maar goed had het wel nodig, nieuwe flesjes, vacuum en bewaarzakjes.
Zo ik heb eindelijk weer eens een nacht goed geslapen. Ik ging er pas om half 2 in, maar toen heb ik wel gewoon meteen goed doorgeslapen. Ik ben er niet eens uit geweest om te plassen, dus vanochtend moest ik wel kei nodig, haha. Maar dat doet een mens goed, en gelukkig ook geen last van mijn heupen meer. :-)

Vandaag lekker rommelen in huis. Vriezer/koelkast schoonmaken en ontdooien, badkamer/wc schoonmaken. Boodschapjes doen. En vanavond ga ik met vriendinnen naar de uber vrouwen film, Magic Mike, hahaha. Ben benieuwd of ik dat wel wat vind (ben meestal niet zo van die chick flicks)

Yam, hoe is het bij jou? Hoe je het nog een beetje vol? Of heb je inmiddels al jullie kleine prul in je armen?

En Brigitte? Hoe is het nu?
Iedereen aan het bevallen?
Zuster, daar lijkt het wel op, he!

Spa, hier eenzelfde dilemma over de opvang (niet volledig, maar 1 dag). Ben er nog niet uit.

Die bewaarzakjes, zijn die meerdere keren te gebruiken? Heb er ook naar gekeken, maar vindt ze best duur, zeker als je ze maar eens kunt gebruiken. Dan zijn zelfs de avent-bekers goedkoper!
Ik gebruik ook de bekers van Avent VIA die stapelen mooi. Die vul ik tot 150cc (dronk dochter ook altijd) en daarnaast heb ik ijsblokzakjes. Werkte hier destijds goed. Inmiddels gaan we richting de drie liter in de vriezer en heb al gekeken of hij het lust, maar dat is geen probleem.

Ik vind die andere zakjes ook behoorlijk duur...en die VIA bekers kun je nadien ook gebruiken.

Hier gaat dochter niet naar een opvang, dus altijd met twee kids alleen thuis. Prima te doen! Ik ga zelfs de weekboodschappen alleen met ze doen. Je wordt heel creatief

Wel een volgend dilemma...omdat dochter niet naar een KDV gaat, heb ik haar aangemeld voor de PSZ maar dat is niet meer vanaf 1 september.... Dus nu afwachten welk alternatief er geboden wordt. Waarschijnlijk in de vorm van dagopvang. Maar dat is in ons geval dus niet nodig... Dan moet ik haar dus naar een dure opvang doen, puur voor het "sociale" aspect... Hoe doen jullie dat?

Gister weer gewogen (gewoon thuis) en weer 200 gram gegroeid! Nu precies 5 kilo dus 1 kilo gegroeid in 1 maand! Das best veel toch?
Zuster, balen dat de psz niet meer is, hier blijft het voorlopig wel bestaan....enne dan zou ik toch niet voor de dure opvang gaan hoor, vroeger bleven kinderen ook gewoon thuis en misschien kun je een extra speel afspraakje inplannen oid? Als psz kan vind ik dat persoonlijk heel goed maar er zijn grenzen...

Hier dus niet aan het bevallen, al is mijn favOriete vk terug van vakantie en net controle gehad bij haar en heeft ze vanavond ook dienst, dat leek ons beiden wel wat

Bloeddruk blijft 85 maar neigt naar 90 dus lichaam is er zo langzamerhand ook wel klaar mee, vrijdag extra terug komen en gaat ze ook kijken of ik gestript kan worden...spannend...en ondertussen gewoon blijven hopen dat dat niet nodig is
Ballon is voor de omstuiting. De eerste hebben ze niet ver genoeg er in gedaan de tweede wel maar heeft niet geholpen. Dus twee dagen voor niets

Vanochtend ze met gel begonnen geen resutaat. Nu tweede keer gel gehad hoop dat het iets gaat doen. Lig nu drie dagen op de verloskamer schiet niet op.

Meiden die nog moeten bevallen succes en dikke knuffel.
Jeetje Brigitte, dacht goed nieuws van jou te gaan lezen, veel sterkte nog
Nog geen babynieuws??

Brigitte, wat ontzettend zwaar.. voor jou

Verder niet zo bijgelezen, heb de hele middag in het ziekenhuis doorgebracht, het gaat goed met kind maar niet zo goed met moeder. Heb weer even bijgeschreven op PF.

Sterkte voor de zwangeren met het wachten. Duurt niet heel lang meer of jullie kleintjes zijn er.
Ramiaatje. Heb pf gelezen.
Brigitte wat vervelend dat het zo lang duurt. Een uitputtingsslag kun je zeker nu niet gebruiken! Ik duim voor je dat het nu wel snel zal gaan..

Ramiaatje, wat naar dat je je zo rot voelt. Ik ga zo even op het privé forum lezen..
Brigitte, je krijgt het wel voor je kiezen, zeg! Je zo ellendig voelen en dan al diverse maatregelen die hun werk niet doen. Hopelijk zet het dit keer wel door en krijgen we morgen vers babynieuws van je!

Ramiaatje, ik ga straks even op pf lezen. Echt heel vervelend dat je hier weer doorheen moet.

Zuster, wij hebben bewust gekozen voor het kdv ivm die sociale vaardigheden en alles wat ze daar leren. Misschien zijn er bij jullie gastouders en vind je een geschikte die nog een paar kindjes opvangt?!

Weinig nieuws vanaf hier. Voeden gaat best goed, clusteren is soms vermoeiend. En de dagen zijn te kort (maar door weinig slaap ook te lang ;)) om de dingen te doen die ik wil doen. Wordt vast snel beter.

Hoe is het verder met iedereen?
Ben wel blij de 37 wk is gehaald. Ik voel weinig pijn of weeen. Denk dat er morgen weer nieuwe gel ingespotten wordt.

Welterusten iedereen.
Nou Brigitte 37 weken is wel erg fijn,toch een hele mijlpaal.

Nu maar hopen dat de ontsluiting een beetje opschiet,en de kleine meid er snel is.

Al die tijd op een verloskamer lijkt me ook niet ijn sterkte
Brigitte wat fijn dat je de 37 weken hebt gehaald! Maar wel vervelend dat de kleine zo lang op zich laat wachten en dat alle middels nog niet aanslaan. Hopelijk lukt het vandaag!
Ven een hele dikke voor brigitte en ramiaatje. Het zit jullie niet mee...

En ramiaatje, je doet het goed hoor! Op tijd hulp vragen is een teken van kracht en niet van zwakte. Onthou dat goed.

Ik zit hier met jerommeke in de draagdoek. Hij was onrustig en wilde niet slapen, dus bedacht me ineens dat ik dat wel kon proberen. Ik ben nog niet helemaal tevreden met hoe hij zit maar pefening baart kunst denk ik. Hij viel in ieder geval meteen in slaap toen hij erin zat.
Brigitte, succes! Een voor op, hopelijk heb je snel jullie meisje in je armen en kun je gaan genieten!

Karan, FOTO!

Ananas, gastouder heb ik ook al aan zitten denken...ik kijk wel even wat allemaal mogelijk is. In augustus is er een open dag voor meer info.
Nog geen vers babynieuws? Jammer!

Hier een beetje een baal Guytje. Tot week 39 helemaal geen striae. En nu? hoppa allemaal striemen op me buik en heupen, snik snik :(

Verder alles goed
Vandaag spoed keijzersnee. Bevallen om 10.38 van mooie dochter annabelle.

2180 gram / 46 cm

Nu herstellen en genieten.
Gefeliciteerd Brigitte! Hopelijk gaat je herstel voorspoedig en kunnen jullie snel met zijn drietjes gaan genieten!! En laat je vooral volop vertroetelen en verwennen nu :-)
Brigitte van harte gefeliciteerd.

Uiteindelijk toch keizersnee.

Geniet van jullie prachtige dochter.

En hoop dat je je snel beter voelt
Gefeliciteerd Brigitte! Hopelijk knap je snel op en doet jullie dochter het ook goed! Veel geluk met elkaar!
Gefeliciteerd Brigitte! Lekker genieten met ze 3e~!
Gefeliciteerd Brigitte, hopelijk gaat het goed met moeder en dochter. En kunnen jullie snel naar huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven