Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV, hoe is het met je?
Happy new topic
Meiden ik heb wat leuke dingen te koop :P

Help me er eens vanaf haha

(Zie mn topic)
Internagelaktisch
HNT
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:charlottecharles schreef op 17 juli 2012 @ 20:56:

MV, hoe is het met je?He Charlotte, ja gaat. Heb nog heel veel pijn en het lijkt mijn zorgmentor en mij beter om even te laten controleren of alles wel de goede kant op blijft gaan en niet onverhoopt de verkeerde. Moet zeggen dat ik blij zal zijn als we een jaar verder zijn . Of iig als ik mijn harige vriendjes weer kan zien. Ik heb mij nog nooit eenzaam gevoeld maar zo zonder hun is echt bijna niet te doen. Zo stil in huis en geen zwaan-kleef-aan als ik ergens iets moet pakken. Of lekker lepeltje lepeltje liggen snachts.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Fruit!!!! Ik kom je ook overal tegen he .
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 juli 2012 @ 21:02:

[...]

He Charlotte, ja gaat. Heb nog heel veel pijn en het lijkt mijn zorgmentor en mij beter om even te laten controleren of alles wel de goede kant op blijft gaan en niet onverhoopt de verkeerde. Moet zeggen dat ik blij zal zijn als we een jaar verder zijn . Of iig als ik mijn harige vriendjes weer kan zien. Ik heb mij nog nooit eenzaam gevoeld maar zo zonder hun is echt bijna niet te doen. Zo stil in huis en geen zwaan-kleef-aan als ik ergens iets moet pakken. Of lekker lepeltje lepeltje liggen snachts. Ocherm. MV zonder poessies, het is nauwelijks voor te stellen . Heb je een goed tijdelijk huis voor ze gevonden? Waar je ze ook af en toe kan zien?
quote:groentsoep2 schreef op 17 juli 2012 @ 21:02:

Fruit!!!! Ik kom je ook overal tegen he .Het is die snoepstring van je Rawr.
quote:groentsoep2 schreef op 17 juli 2012 @ 21:05:

[...]

Ocherm. MV zonder poessies, het is nauwelijks voor te stellen . Heb je een goed tijdelijk huis voor ze gevonden? Waar je ze ook af en toe kan zien?Ja ze hebben een heel goed oppashuis. Daar maak ik mij ook gelukkig geen zorgen om. Straks willen ze niet eens meer mee naar huis
Nog een dikke knuffel voor jou mv Je hebt jouw poezebeesten spoedig wel weer bij je
quote:Maaique schreef op 17 juli 2012 @ 21:01:

Meiden ik heb wat leuke dingen te koop :P

Help me er eens vanaf haha

(Zie mn topic)Ik heb volgens mij ook nog een dichte verpakte snoepstring. Lijkt me echt niet te vreten. Wie hem wil hebben kan hem krijgen .
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 juli 2012 @ 21:11:

[...]

Ik heb volgens mij ook nog een dichte verpakte snoepstring. Lijkt me echt niet te vreten. Wie hem wil hebben kan hem krijgen .Ik wil hem voor de gein wel hebben wanneer ik terug op controle moet bij de chirurg. Speciaal een awkward moment voor hem creeren, even hulpverleners trollen.
quote:fru1t3lla schreef op 17 juli 2012 @ 21:12:

[...]

Ik wil hem voor de gein wel hebben wanneer ik terug op controle moet bij de chirurg. Speciaal een awkward moment voor hem creeren, even hulpverleners trollen.

Oh lachen, als ik hem zonder doosje stuur dan past hij door de brievenbus. Hij zit toch gesealed in een zakje, doe ik die in een envelop.

Als je hem wilt hebben moet je me even mailen op mylenevalerie@hotmail.com
quote:fru1t3lla schreef op 17 juli 2012 @ 21:12:

[...]

Ik wil hem voor de gein wel hebben wanneer ik terug op controle moet bij de chirurg. Speciaal een awkward moment voor hem creeren, even hulpverleners trollen.

Ik zou er goud voor geven om de kop van die chirurgijn te zien!
Heel lief dat je het aanbiedt Denk alleen dat mijn vriend niet zo happy zou zijn als ik toch wel lekkere lingerie van iemand anders krijg. Maar deze staat nu wel op mijn verlanglijstje!
MV, nu ik je hotmail toch heb gespot , kan ik je nog ergens mee helpen? Mits het niet te duur is natuurlijk, want mijn geldboom is overleden. En anders doe ik wel af en toe een gezellig kaartje .
quote:fru1t3lla schreef op 17 juli 2012 @ 21:20:

Heel lief dat je het aanbiedt Denk alleen dat mijn vriend niet zo happy zou zijn als ik toch wel lekkere lingerie van iemand anders krijg. Maar deze staat nu wel op mijn verlanglijstje!Ik heb ze voor drie euro of zo zien liggen bij de Xenos. Ze hebben er ook behaatjes van, maar die zouden mijn tepels niet eens bedekken vrees ik.
quote:groentsoep2 schreef op 17 juli 2012 @ 21:22:

MV, nu ik je hotmail toch heb gespot , kan ik je nog ergens mee helpen? Mits het niet te duur is natuurlijk, want mijn geldboom is overleden. En anders doe ik wel af en toe een gezellig kaartje .Heel lief van je maar ik denk dat ik het wel red als ik maar niet weer naar het ziekenhuis moet .
quote:groentsoep2 schreef op 17 juli 2012 @ 21:23:

[...]

Ik heb ze voor drie euro of zo zien liggen bij de Xenos. Ze hebben er ook behaatjes van, maar die zouden mijn tepels niet eens bedekken vrees ik.Hmm bijpassend behaatje nemen, aan hem geven met de woorden "dit eerst aantrekken en dan doen we zaken". .
quote:fru1t3lla schreef op 17 juli 2012 @ 21:20:

Heel lief dat je het aanbiedt Denk alleen dat mijn vriend niet zo happy zou zijn als ik toch wel lekkere lingerie van iemand anders krijg. Maar deze staat nu wel op mijn verlanglijstje!

Er bestaat ook een bh bij. En als ik mij niet vergis heb ik ook wel eens iets voor de man van gezien.

quote:Mylene_Valerie schreef op 17 juli 2012 @ 21:28:

[...]

Er bestaat ook een bh bij. En als ik mij niet vergis heb ik ook wel eens iets voor de man van gezien.

[afbeelding]Woahahaha Vriendlief kijkt me nu heel schaapachtig aan, ik kan maar beter niet zeggen dat dit gepland is voor Dr Chaess.
Zou het overigens onder ongewenste intimiteiten vallen? En wat als het gewenste intimiteiten zijn?
quote:fru1t3lla schreef op 17 juli 2012 @ 21:32:

Zou het overigens onder ongewenste intimiteiten vallen? En wat als het gewenste intimiteiten zijn? Ik denk net zo gewenst als zijn vinger in jouw wond
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 juli 2012 @ 21:34:

[...]

Ik denk net zo gewenst als zijn vinger in jouw wond

Helemaal afgekeurd dan! Goh, ik heb zoveel leuke dingen in mijn hoofd maar om ze nu uit te voeren..

Hebben jullie dingen waarvan jullie denken "wil ik een keer doen maar ik durf niet"?
quote:fru1t3lla schreef op 17 juli 2012 @ 21:36:

[...]

Helemaal afgekeurd dan! Goh, ik heb zoveel leuke dingen in mijn hoofd maar om ze nu uit te voeren..

Hebben jullie dingen waarvan jullie denken "wil ik een keer doen maar ik durf niet"?

Uhm, vroeger met een vriendin wel gekke dingen uitgehaald die ik nu niet meer zou durven. Ook met een ex hadden we altijd van die gekke dingen.

Maar nu heb ik niet meer zon drang om dat soort dingen te doen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven