Mijn EX is geweldig!!!!!

17-07-2012 21:12 30 berichten
Weet niet wat ik wil met dit topic, niets speciaals maar misschien wil ik graag mijn ex in het zonnetje zetten.

Na velen vervelenden( slechte ervaringen ) verhalen hier gelezen te hebben over een ex mag misschien ook eens een positief verhaal over een ex verteld worden.

Mijn ex staat altijd voor mij en de kinderen klaar.

Nu gaan we weer verhuizen en hij ''klust'' heel veel voor ons.

Net weer gezellig 1,5 uur aan telefoon gehangen en als beste maatjes gepraat.

Ben zo blij met zo een ex, wie is ook zo blij met zijn/haar ex ?

Kunnen jullie het ook nog goed vinden met elkaar en hebben het beste met elkaar voor ?

Even voor de duidelijkheid, het is en blijft wel een ex dus geen bedoelingen in een nieuwe start
Alle reacties Link kopieren
quote:lavendelbleu schreef op 17 juli 2012 @ 21:12:

Even voor de duidelijkheid, het is en blijft wel een ex dus geen bedoelingen in een nieuwe start Weet hij dat ook?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Fijn om te horen dat ze ook bestaan. Verder geen ervaring ( gelukkig).
Fijn dat je goed contact hebt met jouw ex, als papa en mama gewoon doen tegen elkaar en hen dan wennen kinderen aan heel veel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jaaa, hier ook zo'n geweldige ex, de vader van mijn kind. Staat ook altijd voor me klaar, kan altijd bij hem terecht. Ken hem al 15 jaar en hij laat me nooit zitten. Jammer dat mijn huidige ex dat niet kon uitstaan, maar dat is zijn probleem (niet meer)

Oh en die van mij weet dat wij nooit meer samen komen, wil hij ook niet. Denk dat het daarom ook zo goed werkt. We bespreken ook elkaars liefdesleven, onzekerheden daarover.
De "vaderex" is ook goed contact mee van mijn kant hoor. Puur voor dochterlief, maar daarna gegroeid in een goed contact

kunnen het nog goed vinden en gaan wel eens met zijn drietjes weg. Ook hier totaal zonder bijbedoelingen.

Ze bestaan echt, de leuke exen
quote:Julus schreef op 17 juli 2012 @ 21:15:

Jaaa, hier ook zo'n geweldige ex, de vader van mijn kind. Staat ook altijd voor me klaar, kan altijd bij hem terecht. Ken hem al 15 jaar en hij laat me nooit zitten. Jammer dat mijn huidige ex dat niet kon uitstaan, maar dat is zijn probleem (niet meer)

hahahaha Julus zo herkenbaar dit, ineens konden wij niets meer samen doen, voelde meest recente ex zich buitengesloten.

Oh en die van mij weet dat wij nooit meer samen komen, wil hij ook niet. Denk dat het daarom ook zo goed werkt. We bespreken ook elkaars liefdesleven, onzekerheden daarover.
Lekker is dat he? Vooral voor onze kids, daar doen we het voor!
Ik heb alleen slechte ervaringen, fijn dat het ook anders kan!
Twee van mn exen zie ik nooit meer! Maar als ik ze zou zien zou ik gerust met ze praten en ze het beste wensen!!

Ik snap dat als men uit elkaar gaat meestal wrijving is! Maar tijd heelt alle wonden!!
quote:Enn schreef op 17 juli 2012 @ 21:12:

[...]

Weet hij dat ook?

hahaha ja dat weet hij ook, we praten zelfs soms over iemand waar hij een oogje op heeft en ik moedig hem dan zelfs aan

We zijn gewoon echt goede vrienden.
Katrien, dat dus inderdaad. En als ex (vader van) hier dan langs kwam om mij ergens mee te helpen, dan stond zijn kop op onweer. Zo kinderachtig. Hij vroeg me nadat het uit was, of ex (vader van) mij niet had gevraagd om terug te komen...hij heeft het dus echt nooit begrepen! En wie steunt mij nu het uit is met ex, die mij compleet laat vallen? Juist.
quote:Julus schreef op 17 juli 2012 @ 21:15:

Heel herkenbaar die laatste zin, ook wij bespreken elkaars liefdesleven eens in de zoveel tijd, net als nu net dus ( telefonisch )

En inderdaad, ook wetende dat we met elkaar nooit meer bij elkaar zullen komen maar als vrienden wel een goede klik hebben.
Ja, dat is echte vriendschap. Elkaar alles gunnen, advies geven, en omdat je elkaar zo goed kent kun je op alles makkelijk inspelen. Het is vertrouwd en het is safe.
Ik heb goed contact met 4 van mijn 5 exen. Ik ga komende vrijdag bij mijn laatste ex eten. Erg gezellig altijd.
Met exen omgaan, kan prima, vooral als je samen een kind hebt.

Spanning loopt op, als er nieuwe partners komen.

Mijn beste vriendin had echt voorbeeldrelatie met haar ex. Samen een dochter.

Tot zijn nieuwe vriendin zich met opvoeiding van dochter ging bemoeien. Het meisje ging bij papa logeren en werd door vriendin van papa naar kapper gestuurd en kwam met fris veeeel te kort haar terug.... Tja, toen was het toch even errug moeilijk.
Zover is het bij ons nog niet, maar die dag gaat wel komen neem ik aan. Ben ik ook wel een beetje bang voor, hoe dat zal gaan. Maar ex heeft altijd gezegd dat een nieuwe vriendin op de tweede plek komt, dus na zijn kind. Als dat niet klikt met elkaar, is het einde oefening. Ik denk er precies hetzelfde over.
Leuk topic! Mijn ex is ook geweldig, staat altijd voor me klaar. Hij is echt mijn beste vriend. We paste als partners niet bij elkaar, maar als vrienden gaat het wel goed en ik ben heel blij met deze waardevolle vriendschap. Blijer dan ik was met onze relatie denk ik.
Die laatste zin...sluit ik me bij aan! Relatie werkte niet, maar vriendschap heel goed. Konden in de relatie niet communiceren, was altijd een strijd. Nu hebben we de fijnste gesprekken.
quote:Julus schreef op 17 juli 2012 @ 21:20:

Katrien, dat dus inderdaad. En als ex (vader van) hier dan langs kwam om mij ergens mee te helpen, dan stond zijn kop op onweer. Zo kinderachtig. Hij vroeg me nadat het uit was, of ex (vader van) mij niet had gevraagd om terug te komen...hij heeft het dus echt nooit begrepen! En wie steunt mij nu het uit is met ex, die mij compleet laat vallen? Juist.nou dat doet ie dan weer niet, maar zo herkenbaar hahahahah
We waren 17.5 jaar bij elkaar waarvan 12,5 getrouwd , 2 kinderen.

Vriendschappelijk gescheiden ( en dan bedoel ik ook echt vriendschappelijk ), daarna nog 10 maanden gewoond bij elkaar zonder problemen.

Klinkt allemaal vreemd en is denk ik ook wel zo maar ik ben blij dat we het zo hebben kunnen doen.

Kinderen zonder teveel kleerscheuren er doorheen kunnen komen, natuurlijk gaat het niet in de koude kleren zitten maar we zij er allemaal zo goed doorheen gekomen en daar ben ik dankbaar voor omdat we ons met zijn allen daar voor ingezet hebben .

En ondanks dat het bij ons wel ''makkelijk'' ging besef ik wel wat een impact het kan hebben op andere stituaties.
quote:Julus schreef op 17 juli 2012 @ 21:33:

Zover is het bij ons nog niet, maar die dag gaat wel komen neem ik aan. Ben ik ook wel een beetje bang voor, hoe dat zal gaan. Maar ex heeft altijd gezegd dat een nieuwe vriendin op de tweede plek komt, dus na zijn kind. Als dat niet klikt met elkaar, is het einde oefening. Ik denk er precies hetzelfde over.Ja dat herken ik, die ''afspraak'' hebben we ook maar als het daadwerkelijk daar is zullen we het pas weten hoe dat gaat.
Leuk topic!

Mijn ex, zo wil ik hem niet eens meer noemen gewoon mijn allerbeste vriend! Wij waren 9 jaar samenwonend helaas werd het broer/zus liefde, we besloten meteen uit elkaar te gaan maar zijn tot op de dag vandaag nu 8 jaar geleden nog nooit 1 dag zonder contact doorgekomen, hij luisterd zelfs naar mijn nieuwe liefdes leven met alles erop en eraan. Hij heeft mijn hele huis opgeknapt geeft zelfs geld uit voor mijn caafs in de trand vind ik leuk! we zijn dus al 18 jaar dikke maatjes en dat is gewoon voor altijd! Een dikke Pluim voor mijn beste (ex) beste soulmate, die altijd voor mij klaar staat in moeilijke en goede tijden!
Ik heb een paar hele leuke exen! En dat zonder kinderen!

We spreken regelmatig af voor een hapje eten, soms met hun nieuwe partners erbij, soms niet. Puur vriendschappelijk;
Tjsa er blijken toch maar weinig ex-en geweldig te zijn

hebben wij even geluk gehad ( helaas )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven