Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
het is voor mij echt abracadabra die klimtermen

Soepie, weet je dat ik pas vandaag doorheb dat je een eetje mist?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Moonlight82 schreef op 17 juli 2012 @ 23:22:

t Klinkt wel super alllemaal. Voel me echt een heel onsportieve tuthola zo.

Hoewel ik wel mijn badpak meegenomen heb naar mijn ouders. De intentie is er.

Heb onverwacht misschien een date morgenavond. Dus nu zit ik in de modus, wat moet ik aan, is dat wel gewassen, etc. (Zal ik mijn haar nog verven )

Was gelukkig aardig bij met wassen dus t zal wel lukken.Ik was vroeger heel sportief maar is niets meer van over. Ga je met die date zwemmen Moon? Dapper.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Neeej, het badpak hoorde niet bij de date

Dat was nog bij het stukje over sport.

Hoewel het best een leuk idee zou zijn. Zal t eens in de groep gooien
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Buiten voorklimmen ben ik ook nooit verder gekomen dan 6a. En dan moet het nog een voetenroute zijn, met van die vogelpoepjes waar je op moet staan, dat vind ik leuk. Overhangend vind ik Eng, wegens hoogtevrees.

Maar dat je aan een arm bent gaan hangen tijdens het clippen vind ik niet dom hoor, dat doe ik ook. En zeker als ik een tijdje niet voorgeklommen heb. Zo heb ik ook altijd weer de bibbers als ik 'voor het eerst' weer moet abseilen. Knopen zes keer controleren en dan op hoop van zegen naar beneden, en halverwege blijkt het best wel weer leuk .

Maarreh, in Thailand klimmen? Vertel! Wat voor soort routes vind je daar?
Daten met een groep. Nice.
quote:rosanna08 schreef op 17 juli 2012 @ 23:23:

het is voor mij echt abracadabra die klimtermen

Soepie, weet je dat ik pas vandaag doorheb dat je een eetje mist?

Eerst vond ik het vervelend, maar nu vind ik het juist wel leuk. Ik zie dat soort foutjes trouwens zelf ook nooit, daarvoor lees ik te snel. Alleen fouten in werkwoordvervoegingen, en vreselijke spelfouten als verassing, die zie ik meteen. En dan moet ik op mijn handen gaan zitten om niet de schooljuf uit te gaan hangen.
Sportklim routes direkt aan het strand! Weet even niet hoe de gebeiden heetten, maar je kan er veel over vinden op internet.

naja ik had veel kracht kunnen sparen door even te kijken en mijn voet in een big-ass gat te doen, maar ik keek niet, ik dacht alleen maar, clippen, clippen, clippen!

Volgende keer gaat het vast beter.
quote:pompedom schreef op 17 juli 2012 @ 23:37:

Sportklim routes direkt aan het strand! Weet even niet hoe de gebeiden heetten, maar je kan er veel over vinden op internet.

naja ik had veel kracht kunnen sparen door even te kijken en mijn voet in een big-ass gat te doen, maar ik keek niet, ik dacht alleen maar, clippen, clippen, clippen!

Volgende keer gaat het vast beter.Ik zie groentsoep op haar handen zitten.
quote:pompedom schreef op 17 juli 2012 @ 23:37:

Volgende keer gaat het vast beter.

Leuk, ik ga es kijken! Niet dat ik verwacht op korte termijn in Thailand terecht te komen, maar een mens moet blijven dromen he .

Over dromen gesproken, ik ga es proberen te maffen. Ik ben nu zo'n 19 uur achter elkaar wakker en dat kunnen mijn ouwe botten niet meer aan.
Welterusten, soep, leuk om even over klimmen te praten.
Welterusten allen. Ik ben heeeeeeeeeeeel moe, ga slapen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Moon, vind het echt lullig dat iets wat ik aanraade nu zo snel door het betlegoed heen is. gewoon surfen kan wel maar forum, radie en tv gaan gewoon heel snel, dat kost heel veel data verkeer. Voor gewoon mailen en dingen opzoeken zou eht wel langzaam moeten gaan.
Ik hoop dat Thee een geweldige avond heeft gehad en nog even komt vertellen.

En dat we weer snel horen van Heleen hoe het met de kleine is.

Mis een hoop vanavond, Moos, Jo, Ans, where are you?
quote:Moonlight82 schreef op 18 juli 2012 @ 00:01:

Welterusten allen. Ik ben heeeeeeeeeeeel moe, ga slapen.Slaap lekker Moon en Soep.
Hi Weet nog niet of ik alles ga teruglezen. Wel een heel gezellige en lekkere avond gehad.

Ze hebben daar een soort broodsmeerseltje dat relijk niet standaard is. Eerst besteld voor 3 personen = 3 pistoletjes en dip. Daarna nog dip over en nog 2 pistoletjes besteld = dus al al 5 voor 3 personen.

De uitnodigende vriendin had varkenshaas met rode wijnsaus en ananas (erg lekker). Haar vrendin en ik hadden samen wat tapasachtige dingen: garnalen in filodeeg met chilisaus, grote gamba's in knoflook-olie, mosselen in een jasje met congnacsaus en ossenhaaspuntjes in sesamsaus, en dikke friet en ieder salade. Broodje dip vooraf op terras net als laatste wijnje, verder binnen. Heerljke avond gehad!
Was nog aan t typen dus nwe topic nog niet bijgelezen.
quote:thee schreef op 18 juli 2012 @ 00:16:

Hi Weet nog niet of ik alles ga teruglezen. Wel een heel gezellige en lekkere avond gehad.

Ze hebben daar een soort broodsmeerseltje dat relijk niet standaard is. Eerst besteld voor 3 personen = 3 pistoletjes en dip. Daarna nog dip over en nog 2 pistoletjes besteld = dus al al 5 voor 3 personen.

De uitnodigende vriendin had varkenshaas met rode wijnsaus en ananas (erg lekker). Haar vrendin en ik hadden samen wat tapasachtige dingen: garnalen in filodeeg met chilisaus, grote gamba's in knoflook-olie, mosselen in een jasje met congnacsaus en ossenhaaspuntjes in sesamsaus, en dikke friet en ieder salade. Broodje dip vooraf op terras net als laatste wijnje, verder binnen. Heerljke avond gehad!Klinkt heerlijk. Fijn dat je niet onwel bent geworden. Hoe vonden ze je nieuwe outfit? Was het gepast?
heleen, mocht je hier nog lezen (hoop meer dat je geniet van je kraamtijd) krijg mail dat mijn mail net bij jou aankomt.
YESS mv het was zeker gepast en vinden dat ik het vaker moet doen, beter voor mezelf (qua uiterlijk) moet doen. Sinds WW hecht ik daar niet zo waarde aan maar als dan alles ok (haar, kleding, make-up) is het toch wel weer leuk!
Hallo maisjes! Mogen er geen heren meer hier?

Heb nog helemaal niet terug gelezen.

Ben helemaal een beetje hyper. Voor het eerst na 25 jaar weer op de bridgeclub en gelijk 2e geworden!

Ik ga een wijntje nemen en teruglezen. Proost!
quote:thee schreef op 18 juli 2012 @ 00:25:

YESS mv het was zeker gepast en vinden dat ik het vaker moet doen, beter voor mezelf (qua uiterlijk) moet doen. Sinds WW hecht ik daar niet zo waarde aan maar als dan alles ok (haar, kleding, make-up) is het toch wel weer leuk!Nou snel weer een keer naar S naar dat ene winkeltje gaan. Kan me voorstellen hoe leuk het is om er weer zo tip top uit te zien. En geweldig dat je zo hebt genoten. Heb voor je geduimd dat je niet `onwel` zou worden.
quote:Jonari schreef op 18 juli 2012 @ 00:28:

Hallo maisjes! Mogen er geen heren meer hier?

Heb nog helemaal niet terug gelezen.

Ben helemaal een beetje hyper. Voor het eerst na 25 jaar weer op de bridgeclub en gelijk 2e geworden!

Ik ga een wijntje nemen en teruglezen. Proost!Gefeliciteerd zeg, wat goed 2e, was je met Moos?
Heb ECHT genoten MV, zowel van het eten als van het gezelschap. In tijden niet zo'n onbezorgde avond gehad. Blij dat ik gegaan ben.

Jo. dat heb je knap gedaan, gefeliciteerd!
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 juli 2012 @ 00:28:

[...]

Nou snel weer een keer naar S naar dat ene winkeltje gaan. Kan me voorstellen hoe leuk het is om er weer zo tip top uit te zien. En geweldig dat je zo hebt genoten. Heb voor je geduimd dat je niet `onwel` zou worden.Nou.... trakterende dame/vriendin stelde voor dat iedere keer dat ik voor haar kook (de vrijdag dus vaak) en ik er geen geld voor wil hebben, zij 5 euro voor mij in spaarpotje doet en we dan na een tijdje weer (daar) gaan eten. Vind ik wel een leuk idee.
Dat is een leuk idee Thee. En gezellig ook. Moeten jullie doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven