Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Fijn dat de dvd's zijn aangekomen, veel plezier ermee
De roze schoenen zijn weg!

Ik heb nog wel een heupriem in de aanbieding!
quote:fashionvictim schreef op 18 juli 2012 @ 19:32:

Willemeen, ik heb je gemaild.Ik heb je teruggemaild!
Assie ik heb je gemaild
In plaats van de kringloop blij te maken hoop ik iemand anders hier blij mee te maken. Ik heb nog boeken:

-penny vincenzi, an absolute scandal

-winterspecial van harlequin

-Lindsey Kelk, I heart hollywood

-LJ Smith, vampire diaries the awakening+the struggle

-Karin Slaughter, ongezien (heel dun boekje)

-Franca Treur, dorsvloer vol confetti

-Saskia Noort, nieuwe buren

-Nicci French, het geheugen spel&het veilige huis

-noortje nr 1&10(jeugdsentiment!)

-linda nr 91

En:

een casio rekenmachine, zo een die je nodig had voor de 2e fase

-een midden en zuid duitsland routekaart van de anwb

-een nokia lader en oortjes

-een vakantieboekje van eliza was here. Ook ideaal om iets oudere kinderen zelf hun vakantie te laten vastleggen.
quote:maroon5 schreef op 18 juli 2012 @ 17:58:

Ik heb voor de liefhebber nog meisjeskleding, maat 116/122. Oa 2 zomerjasjes, enkele longsleeves en een winterjas. Mailen mag op vivamaroon5 op de gmail.com

Ik heb wel interesse in deze meisjeskleding. Heb je toevallig ook foto's? Je kunt mailen op viva-iris@hotmail.nl

Ik heb een rode NameIt winterjas (meisje) maat 80 in de aanbieding met wit/creme wantjes en muts.

Ook heb ik nog een aantal Linda.'s liggen. Nummer 82, 84, 92 en 95. Ook het nummer Linda.Wonen nummer 9 heb ik nog.
anoniem_33505 wijzigde dit bericht op 18-07-2012 20:09
Reden: Mailadres gewijzigd!
% gewijzigd
Ik heb ook nog een ANWB-boek!

(hèhè, even het kerstpakket van die klote ex-baas weg geven)
quote:Taara schreef op 18 juli 2012 @ 19:45:

In plaats van de kringloop blij te maken hoop ik iemand anders hier blij mee te maken. Ik heb nog boeken:

-linda nr 91

En:

-een vakantieboekje van eliza was here. Ook ideaal om iets oudere kinderen zelf hun vakantie te laten vastleggen.Oeh, dorsvloer vol confetti, die wilde ik al heel lang lezen. <3 Mag ik me opwerpen?
Taara, ik ben geïnteresseerd in Nieuwe buren van Saskia Noort.

Zou je me willen mailen? oekeboeroe@msn.com
quote:willemeen schreef op 18 juli 2012 @ 19:24:

[...]

Jaa, gezellig! Dan hebben we er straks al 3 forummers bij (misschien zelfs 4 als Gaby haar zus meeneemt :-)). Ik mail jullie allen als de tijd rijp is!Leuk !
Ik heb trouwens ook nog een flinke stapel Lindas liggen, liggen klaar voor het oud papiereind vd maand. Iemand zin om ze op te halen? Verzenden daar zijn ze me een beetje te zwaar voor op mijn fietsje naar het centrum.
Ik doe hem bij de jurkjes :Dquote:willemeen schreef op 18 juli 2012 @ 19:49:

[...]

Oeh, dorsvloer vol confetti, die wilde ik al heel lang lezen. <3 Mag ik me opwerpen?

.Ach wat was dat leuk he! De meeste van mij heb ik weggegooid aangezien ik vaak in het bad las en het dan ook regelmatig in het water viel waardoor de bladzijdes helemaal opgekruld waren haha
Iris, ik heb evt wel interesse in de name it winterjas mt 80. Ik mail je! Mijn lijstje met weggeefspullen staat een heel aantal pagina´s terug, zal het vanavond nog eens overtypen.
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:Taara schreef op 18 juli 2012 @ 19:53:

Ik doe hem bij de jurkjes :D

[...]

Haha nu voel ik me de uber hebberd :P Is er echt niks waar ik jou blij mee kan maken?
quote:Marels schreef op 18 juli 2012 @ 15:38:

Zijn er ook mensen geïnteresseerd in theelichthoudertjes en aanverwanten?

Ja, misschien wel.

Wat bedoel je precies?
quote:Cathelyne schreef op 18 juli 2012 @ 18:57:

[...]

ik zal morgen even bij mijn moeder kijken die is lid van libelle en gebruikt geen vichy dus hij is vast nog aanwezig dank je wel
je hebt mail!quote:jessie441 schreef op 18 juli 2012 @ 19:50:

Taara, ik ben geïnteresseerd in Nieuwe buren van Saskia Noort.

Zou je me willen mailen? oekeboeroe@msn.com
Handig, de mini-meet donderdag Willemeen! Ik woon ook in 030, en hou me aanbevolen voor een kledingruilfeest!

Wil me niet opdringen, maar vind het wel een super idee! Heb nu al een stapel kleding waarvan ik weet dat ik het mee kan nemen! Gelden schoenen en tassen ook?

-linda nr 91

En:

-een vakantieboekje van eliza was here. Ook ideaal om iets oudere kinderen zelf hun vakantie te laten vastleggen.the vampire diaries en Nicci french, heb je die nog? Wil je me dan mailen op feeks27 at gmail punt com?
@Xayrex; Veel plezier met de boeken!

@Biebeltje; tja, boekenkast is nu wel heul erg leeg En bedankt voor de lieve omschrijving; vandaag gelijk lekkere aarbeienvlaaitjes bij de koffie gehaald!

Wat is het toch een mooi topic! Vandaag moest auto naar de APK, vette rekening dus kopen is er even niet meer bij
Die bon van of uit libelle 26 is hier niet te vinden..... zowel op mijn libelle als die van mijn moeder zit ie niet..... kan het ook een ander nr zijn geweest? Had je graag willen helpen.....

Ik heb de roze name-it winterjas weer in de aanbieding, maat 110. Voor foto's mag je me mailen op ayla laag streepje 1973 @ hotmail punt com.

En..... ik heb de kerstraamstickers binnen, wat een heerlijkheid, kom maar op met die kerst!! (de postbode vroeg of het pakje te laat was ) Dank je IBI!
quote:willemeen schreef op 18 juli 2012 @ 19:54:

[...]

Haha nu voel ik me de uber hebberd :P Is er echt niks waar ik jou blij mee kan maken?Nee echt niet! Tenzij je een familielid hebt met een beddenzaak in Zwitserland die mij een goede prijs kan geven
ik ben ff sporten hoor
quote:ayla2 schreef op 18 juli 2012 @ 19:59:

Die bon van of uit libelle 26 is hier niet te vinden..... zowel op mijn libelle als die van mijn moeder zit ie niet..... kan het ook een ander nr zijn geweest? Had je graag willen helpen.....

Ik heb de roze name-it winterjas weer in de aanbieding, maat 110. Voor foto's mag je me mailen op ayla laag streepje 1973 @ hotmail punt com.

En..... ik heb de kerstraamstickers binnen, wat een heerlijkheid, kom maar op met die kerst!! (de postbode vroeg of het pakje te laat was ) Dank je IBI!O, ik dacht dat t 26 was, maar t zou inderdaad ook een ander nummer geweest kunnen zijn, wel vrij recent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven