Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
woensdag 18 juli 2012 om 20:01
quote:rara70 schreef op 18 juli 2012 @ 19:58:
@Xayrex; Veel plezier met de boeken!
@Biebeltje; tja, boekenkast is nu wel heul erg leeg En bedankt voor de lieve omschrijving; vandaag gelijk lekkere aarbeienvlaaitjes bij de koffie gehaald!
Wat is het toch een mooi topic! Vandaag moest auto naar de APK, vette rekening dus kopen is er even niet meer bij ahh had je even moeten zeggen ik kreeg toevallig gister een gratis apk bon in me mailbox en ik hoef pas in April volgend jaar weer dus gebruiken ga ik hem waarschijnlijk niet
@Xayrex; Veel plezier met de boeken!
@Biebeltje; tja, boekenkast is nu wel heul erg leeg En bedankt voor de lieve omschrijving; vandaag gelijk lekkere aarbeienvlaaitjes bij de koffie gehaald!
Wat is het toch een mooi topic! Vandaag moest auto naar de APK, vette rekening dus kopen is er even niet meer bij ahh had je even moeten zeggen ik kreeg toevallig gister een gratis apk bon in me mailbox en ik hoef pas in April volgend jaar weer dus gebruiken ga ik hem waarschijnlijk niet
woensdag 18 juli 2012 om 20:01
quote:Blondie5 schreef op 18 juli 2012 @ 19:58:
Handig, de mini-meet donderdag Willemeen! Ik woon ook in 030, en hou me aanbevolen voor een kledingruilfeest!
Wil me niet opdringen, maar vind het wel een super idee! Heb nu al een stapel kleding waarvan ik weet dat ik het mee kan nemen! Gelden schoenen en tassen ook?
Hee Blondie, dan kom jij toch ook? Je mailadres heb ik. Leuk! En ja hoor, schoenen en tassen zijn ook welkom
Leuk zelfs!
(maareh, 1 dingetje, de mini-meet was vrijdag toch? Anders sta je daar met je goeie gedrag donderdag
)
Handig, de mini-meet donderdag Willemeen! Ik woon ook in 030, en hou me aanbevolen voor een kledingruilfeest!
Wil me niet opdringen, maar vind het wel een super idee! Heb nu al een stapel kleding waarvan ik weet dat ik het mee kan nemen! Gelden schoenen en tassen ook?
Hee Blondie, dan kom jij toch ook? Je mailadres heb ik. Leuk! En ja hoor, schoenen en tassen zijn ook welkom
(maareh, 1 dingetje, de mini-meet was vrijdag toch? Anders sta je daar met je goeie gedrag donderdag
woensdag 18 juli 2012 om 20:04
woensdag 18 juli 2012 om 20:05
quote:feeks schreef op 18 juli 2012 @ 20:00:
[...]
O, ik dacht dat t 26 was, maar t zou inderdaad ook een ander nummer geweest kunnen zijn, wel vrij recentIk dacht dat het libelle 26 was maar anders zou ik als ik jou was libelle een mailtje sturen om te vragen welk nummer het was. Er zijn zo te lezen genoeg dames met libelle's.
[...]
O, ik dacht dat t 26 was, maar t zou inderdaad ook een ander nummer geweest kunnen zijn, wel vrij recentIk dacht dat het libelle 26 was maar anders zou ik als ik jou was libelle een mailtje sturen om te vragen welk nummer het was. Er zijn zo te lezen genoeg dames met libelle's.
woensdag 18 juli 2012 om 20:06
woensdag 18 juli 2012 om 20:13
woensdag 18 juli 2012 om 20:14
quote:Biebeltje schreef op 18 juli 2012 @ 20:13:
Rara, je pakket staat bij de buren en die doen niet open *sip*.
Nou, dat de taartjes maar lekker hebben mogen smaken!
Soley, 020 en 040 is inderdaad niet naast de deur, maar afhankelijk van de (aard van de) spullen komt dat wel op z'n pootjes terecht. Ik hou je wel op de hoogte...Graag, lief van je!
Rara, je pakket staat bij de buren en die doen niet open *sip*.
Nou, dat de taartjes maar lekker hebben mogen smaken!
Soley, 020 en 040 is inderdaad niet naast de deur, maar afhankelijk van de (aard van de) spullen komt dat wel op z'n pootjes terecht. Ik hou je wel op de hoogte...Graag, lief van je!
woensdag 18 juli 2012 om 20:14
quote:rara70 schreef op 18 juli 2012 @ 20:05:
@Cathelyne; gratis APK? Jammer, net te laat dus. APK was maar 19 Euro, maar remschoenen/remvoering en weet ik veel wat nog meer was 500 euro
Doet zoń pijn he; je ziet er niet eens wat van!
ja twv 39,50
maar idd dat had je niet erg geholpen zeg omg wat een rekening maargoed je kan weer veilig remmen~!!!
@Cathelyne; gratis APK? Jammer, net te laat dus. APK was maar 19 Euro, maar remschoenen/remvoering en weet ik veel wat nog meer was 500 euro
Doet zoń pijn he; je ziet er niet eens wat van!
ja twv 39,50
maar idd dat had je niet erg geholpen zeg omg wat een rekening maargoed je kan weer veilig remmen~!!!
woensdag 18 juli 2012 om 20:17
Haa dames (en heren),
Ik heb nog wel een aantal spulletjes in de aanbieding
Maar die zet ik hier wel op na mijn vakantie, das makkelijker.
Zelf ben ik op zoek naar een anti blaf band voor de honden. Onze hond is zo aan t blaffen en krijg het helaas niet afgeleerd. Dus dan maar op de 'harde' manier. Denk probeer het eerst hier voordat ik een dure in de winkel moet kopen .
Groetjes!
Ik heb nog wel een aantal spulletjes in de aanbieding
Zelf ben ik op zoek naar een anti blaf band voor de honden. Onze hond is zo aan t blaffen en krijg het helaas niet afgeleerd. Dus dan maar op de 'harde' manier. Denk probeer het eerst hier voordat ik een dure in de winkel moet kopen .
Groetjes!
woensdag 18 juli 2012 om 20:34
quote:Taara schreef op 18 juli 2012 @ 19:45:
In plaats van de kringloop blij te maken hoop ik iemand anders hier blij mee te maken. Ik heb nog boeken:
-penny vincenzi, an absolute scandal
-winterspecial van harlequin
-Lindsey Kelk, I heart hollywood
-LJ Smith, vampire diaries the awakening+the struggle
-Karin Slaughter, ongezien (heel dun boekje)
-Franca Treur, dorsvloer vol confetti
-Saskia Noort, nieuwe buren
-Nicci French, het geheugen spel&het veilige huis
-noortje nr 1&10(jeugdsentiment!)
-linda nr 91
En:
een casio rekenmachine, zo een die je nodig had voor de 2e fase
-een midden en zuid duitsland routekaart van de anwb
-een nokia lader en oortjes
-een vakantieboekje van eliza was here. Ook ideaal om iets oudere kinderen zelf hun vakantie te laten vastleggen.Heb je de Noortjes nog? (Van de Tina toch, die Noortje?) Dan heb ik wel interesse! GewoonJuul@gmail.com
In plaats van de kringloop blij te maken hoop ik iemand anders hier blij mee te maken. Ik heb nog boeken:
-penny vincenzi, an absolute scandal
-winterspecial van harlequin
-Lindsey Kelk, I heart hollywood
-LJ Smith, vampire diaries the awakening+the struggle
-Karin Slaughter, ongezien (heel dun boekje)
-Franca Treur, dorsvloer vol confetti
-Saskia Noort, nieuwe buren
-Nicci French, het geheugen spel&het veilige huis
-noortje nr 1&10(jeugdsentiment!)
-linda nr 91
En:
een casio rekenmachine, zo een die je nodig had voor de 2e fase
-een midden en zuid duitsland routekaart van de anwb
-een nokia lader en oortjes
-een vakantieboekje van eliza was here. Ook ideaal om iets oudere kinderen zelf hun vakantie te laten vastleggen.Heb je de Noortjes nog? (Van de Tina toch, die Noortje?) Dan heb ik wel interesse! GewoonJuul@gmail.com