Werk & Studie alle pijlers

werken & verhuizen

19-07-2012 14:33 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
bedankt!
een werkgever verwacht dat je op tijd op je werk bent, hoe je dat doet is jouw zorg, de locatie is alleen belangrijk voor buitendiens medewerker omdat je de lokale situatie moet kennen
quote:Groenoog schreef op 19 juli 2012 @ 14:40:

een werkgever verwacht dat je op tijd op je werk bent, hoe je dat doet is jouw zorg, de locatie is alleen belangrijk voor buitendiens medewerker omdat je de lokale situatie moet kennendit
@ Muffin88, ik ben verschillende keren verhuisd vanwege werk en ik moest inderdaad gelijk beginnen. In sommige gevallen heb ik verhuiskostenregeling gehad van mijn werkgever, maar dat doet lang niet iedere werkgever. Dat ligt er helemaal aan hoe "bijzonder" jouw functie is. En in sommige gevallen wordt er door de werkgever voor woonruimte gezorgd, maar dit is eerder uitzondering dan regel. Soms wil een werkgever wel dat je in de buurt woont, omdat je binnen een bepaalde tijd op je werk moet kunnen zijn, of omdat ze bang zijn dat reistijd je op gaat breken. Zou dus bij een sollicitatie wel aangeven dat je bereid bent om te verhuizen. Het kan namelijk voor een werkgever een punt van afwijzing zijn, als je te ver weg woont.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven