Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Ik niks Sherlock, ik lees wat andere forummers tikken.

Ik merk nooit wat joh.
668, the neighbour of the Beast
Rougelove:: Post je foto's via mijnalbum.nl? Dan kun je beter de link pakken van de foto die je links in het rijtje van het album ziet in plaats van dat je eerst de foto in een apart venster opent voordat je de linkt kopiereert, anders krijg je iedere keer zulke enorme foto's hier. :P

Snap je wat ik bedoel? Ik ben niet zo'n ster in uitleggen van dit soort dingen..

quote:lieverliefviva schreef op 19 juli 2012 @ 20:54:

@ Italie meisje,

Het zijn 3 kaarsen van ike. 2 blauwe en 1 roze

Ik denk dat alleen ophalen de moeite waard is want met versturen ben je al meer kwijt dan dat de kaarsen kosten!Kaarsen verzenden is sowieso niet erg handig. Ik heb het wel eens gedaan en ze kwamen bijna allemaal gebroken aan, dus het is niet aan te raden..
By the way, ik heb op het prikbord ook een echt hele mooie peuter/kleuterkamer te koop staan...
Am Yisrael Chai!
fashionvictim, had je mij al gemaild over het broekje en rokje..?

(ik zie door de bomen het bos niet meer)
Newnick, welke maat?
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 19 juli 2012 @ 21:14:

[...]

Ik ben zo'n sentimentele muts dat ik de leukste kleertjes steeds maar niet weg wilde geven want dat vond ik zonde, met als gevolg dat ik nu nog een enorme doos kleren heb. Maar ja, ik kan ze moeilijk bewaren tot ie dertig is, bedacht ik dankzij jouw topic.

Herkenbaar, die neiging heb ik ook. Maar heb mezelf beterschap beloofd en net alle new Born kleertjes naar Blondie gedaan.

Je kunt me mailen op driewielerT @ gmail . Com
quote:rougelove schreef op 19 juli 2012 @ 21:16:

fashionvictim, had je mij al gemaild over het broekje en rokje..?

(ik zie door de bomen het bos niet meer)Nee, ga ik nu doen!
Am Yisrael Chai!
quote:zeldamarathonnl schreef op 18 juli 2012 @ 17:54:

Ik ben een vaste meeschrijfster op viva, ook op dit topic maar ik heb even deze nick aangemaakt zodat ik onder mijn vaste nick niet te herkenbaar ga worden Mocht iemand me herkennen, zeg dan svp niet wat mijn normale nick is! Bedankt!

Waarom ik deze nick heb aangemaakt is hierom; mijn man en goede vrienden van ons hebben vorig jaar een, naar ons idee, geweldig initiatief opgezet: ZeldaMarathon NL. Zij hebben zich a la glazen huis 5 dagen opgesloten om geld in te zamelen voor de stichting (De naam noem ik niet ivm google). In deze 5 dagen (100 uur) hebben zij in ploegendiensten games gespeeld uit de Zelda reeks. In de Zelda games draait het om hartjes verzamelen om verder te kunnen (dus door te leven in het spel), vandaar de keuze van Zelda games en de stichting. Daarnaast hebben wij in onze directe omgeving te maken (gehad) met hartpatienten. Ook wilden zij laten zien dat gamen niet slecht is, ze hadden een kok die gezonde maaltijden maakte, ze deden sportsessies en werkten dus in ploegendiensten.

Mensen konden via de speciaal opgerichte website live meekijken! Ondanks dat het de eerste keer was dat zij dit deden en organiseerden hebben zij bijna 6000 euro opgehaald, een geweldige prestatie uiteraard! Al het geld is rechtstreeks naar de stichting gegaan, de mannen hebben hier niks van gekregen (naast heel veel complimenten en een geweldig gevoel uiteraard!).

Waarom ik mij nu hier meld is niet om reclame te maken maar om jullie te vragen mee te helpen. We zijn landelijk reclame aan het maken voor onze tweede marathon en we hebben een aantal sponsoren. Deze leveren ons games, goodies en dergelijke zodat wij die tijdens de marathon kunnen verloten. Mochten er dus mensen zijn die games oid hebben waar niks mee gedaan wordt en is er geen interesse vanuit hier dan zou je ons er enorm mee helpen. De spullen komen namelijk bij mensen uit Nederland terecht die het graag willen hebben en daar een kleine donatie voor doen. We zijn goed te vinden via internet maar de website mag ik hier vast niet plaatsen dus mocht je meer informatie willen mag je mij ook mailen op familiespanjer @ hotmail . com. Ideeën om ons bereik te vergroten zijn uiteraard ook zeer zeker welkom!

Bedankt voor het lezen! Groetjes Debby

haha kreeg bericht van dit persoon onder reguliere nick dus weet zeker dat dit wel snor zit.

Mochten er morgen geen andere belangstellende reacties zijn geef ik de games aan haar. Uiteraard kunnen jullie nog gerust reageren op de games want ik gun het iedereen die er blij van wordt!
ik heb nog een heel leuk meisjeszwembroekje in maat 68-74

Ik heb verder nog te geef:

Bottom live - Stage show

Live theatershow op dvd

En een hometrainer, eigenlijk.

Niet meer nieuw, er horen van die bandjes om de trapper heen voor om je voeten maar die zijn niet meer, en geen idee of de display werkt. Maar ziet er verder in principe nog oke uit volgens mij.

Alleen ophalen, verzenden gaat niet lukken want daar is hij te zwaar voor.
quote:fashionvictim schreef op 19 juli 2012 @ 21:16:

Newnick, welke maat?De oudste 152-158 en de jongste 86-92
quote:noahtje schreef op 19 juli 2012 @ 21:14:

[...]

Hoi IBI

Heb je cluedo voor pc nog? Ben er al heel lang naar op zoek.

Ik heb ook interesse in click en candyman als je dat niet erg vind.

Mag me mailen op noahtekiefte@yahoo.nlnee helemaal niet erg ik mail je gelijk!
quote:mi-jo schreef op 19 juli 2012 @ 21:16:

Rougelove:: Post je foto's via mijnalbum.nl? Dan kun je beter de link pakken van de foto die je links in het rijtje van het album ziet in plaats van dat je eerst de foto in een apart venster opent voordat je de linkt kopiereert, anders krijg je iedere keer zulke enorme foto's hier. :P

Snap je wat ik bedoel? Ik ben niet zo'n ster in uitleggen van dit soort dingen..

[...]

Kaarsen verzenden is sowieso niet erg handig. Ik heb het wel eens gedaan en ze kwamen bijna allemaal gebroken aan, dus het is niet aan te raden..En toch begrijp ik je, Dankjewel!
IBI, jij herkende er ook al een andere forummer in
quote:newnick schreef op 19 juli 2012 @ 21:18:

[...]

De oudste 152-158 en de jongste 86-92Owwwwwww, dan wil ik wel 68 tot 86
@ mi-jo, scheelt dat ik anders zo weer nieuwe van zou maken als ze gebroken waren haha.

Maar idd ze breken wel snel.
Ik bied aan mijn kat die net met der dikke reet mijn berichtje weer heeft gewist....Grapje uiteraard.

Ik heb even een beetje rond gekeken tot nu toe:

Schoolartikelen, ik kocht ieder jaar nieuwe en heb er nog een heleboel over (wel gewoon van de action en dergelijke)

Spellen voor de PC aantal delen van de Sims1 en Playboy the mansion

Een chocoladefonduesetje

Het is niet heel veel aangezien mijn moeder regelmatig naar de kringloopwinkels gaat en mijn overbodige spullen daar in levert. Uiteraard houd ik nu dit topic in gedachten.
en eentje paars met stippen in maat 62-86,

Kan daar even geen plaatje van vinden. Maar die gebruik je dus zonder zwemluier, heel handig!
quote:Marels schreef op 19 juli 2012 @ 21:19:

IBI, jij herkende er ook al een andere forummer in

ssssst! ow en ik doe normaal inmiddels jij blij

edit ivm. jouw doe normaal mensch moest erom lachen.
quote:newnick schreef op 19 juli 2012 @ 21:18:

[...]

De oudste 152-158 en de jongste 86-92De mijne zit nog niet in die maat van je oudste, dus dat heb ik nog niet. Heb toevallig ook iemand kleding beloofd vanaf maat 98, en driewieler wil vanaf maat 68, dus het komt mooi uit zo. Zal even wat leuke dingetjes voor jullie bij elkaar zoeken.
Am Yisrael Chai!
Dan is het minder vervelend inderdaad :pquote:rougelove schreef op 19 juli 2012 @ 21:18:

[...]

En toch begrijp ik je, Dankjewel!Oké Graag gedaan ;)
Maar doe dan ook eens normaal, mensch

De verzendkosten waren trouwens zeker 1,50.

Ik eis wel dat je daar een liedje voor zingt.
(o wauw, denk ik even 2 zwembroekjes onder elkaar te posten, zitten er zo maar 'ineens' 8 berichten tussen. Gaat te snel!! )
quote:Marels schreef op 19 juli 2012 @ 21:23:

Maar doe dan ook eens normaal, mensch

De verzendkosten waren trouwens zeker 1,50.

Ik eis wel dat je daar een liedje voor zingt.

haha nou ik denk niet dat je daar blij van wordt!

maar ik kom je wel tegemoet hoor!
Oké ik gooi mijn spullen er ook weer even een keer in. Althans wat er nog van overgebleven is. De lijst is al aardig geslonken

- Potje zwarte minikraaltjes

- Potje zilververf

- DVD Link op links - backhandtechnieken (voor hockey)

- Bon van Healthcity voor gratis deelname aan een groepsles naar keuze samen met een vriend of vriendin

- 1 brillenhoesje met brilpoetsdoekjes. Donkerblauw.

- Fles HG Brandvertrager (ongebruikt)

- 2 flessen Kruidvat rozenwater (200 ml. en 500 ml.)

- Klein spraybusje (die wij als miniplantensproeiertje hebben gebruikt.) Het busje is ongeveer 20 cm. hoog.

- 2 Bbqschalen met van die vakjes waar je saus of vlees in kunt doen. De ene is van glas en de ander is van grijs stenen materiaal gemaakt. Bij interesse maak ik een foto.

Oorbellen

2 ringetjes maat S (bruine en roze, hier en daar is er wel al wat verf af)

Een haarspeldje met bloem GERESERVEERD

Kettinghanger in de vorm van een blad

Bij de witte oorbellen mist het haakje, maar mocht het zo zijn dat er wel interesse in de witte oorbellen en niet in de andere dan kan ik bij de anderen er een haakje afhalen voor de witte.

Bij interesse mag je mailen naar mir 1988 at hotmail punt com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven