Help! Mijn man is klusser!
donderdag 19 juli 2012 om 22:04
phool lief dat je het vraagt. Jammer dat fysio eerder zo druk was, want hij heeft het probleempunt weg kunnen masseren. Een soort spierknoopje in de knieholte dat in verbinding staat met de hiel, waar dus even stevig in geknepen werd. Inmiddels kan ik weer redelijk lopen
Moet meer buigen en strekken, dat kan beter en heeft wellicht veroorzaakt dat de boel niet helemaal lekker liep.
donderdag 19 juli 2012 om 22:06
quote:coolpack2 schreef op 19 juli 2012 @ 22:04:
phool lief dat je het vraagt. Jammer dat fysio eerder zo druk was, want hij heeft het probleempunt weg kunnen masseren. Een soort spierknoopje in de knieholte dat in verbinding staat met de hiel, waar dus even stevig in geknepen werd. Inmiddels kan ik weer redelijk lopen
Moet meer buigen en strekken, dat kan beter en heeft wellicht veroorzaakt dat de boel niet helemaal lekker liep.Oh fijn! Is zwemmen misschien iets?