Entertainment alle pijlers

Afscheid van de pfaffs.

20-07-2012 00:18 27 berichten
Ik moet ze laten gaan. Het kan gewoon niet meer. Er komt niks nieuws, ik weet niet waar ze mee bezig zijn, zullen we ze ooit nog zien? De onzekerheid maakt me kapot daarom neem ik afstand. Het waren een paar leuke en intense maanden.

Ik heb al een nieuwe serie waar ik mee bezig ga zijn dus is ook een kwestie van tijdgebrek.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand de hoofd in hand smiley voor me plaatsen? Ik forum mobiel
Internagelaktisch
Ze zijn dus al vervangen....Zo diep zit de ''liefde'' dus niet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ok.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind die facepalm wel een beetje raar staan naast m'n ava.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op vrijdag 20 juli 2012 00:29 Ik vind die facepalm wel een beetje raar staan naast m'n ava.Haha! Idd
Internagelaktisch
Net alsof ik het zelf ineens niet helemaal goed doe.
quote:Dana schreef op 20 juli 2012 @ 00:29:

Ik vind die facepalm wel een beetje raar staan naast m'n ava. Zag het ook
quote:Maaique schreef op 20 juli 2012 @ 00:25:

Kan iemand de hoofd in hand smiley voor me plaatsen? Ik forum mobielTO heeft al tig (paniekerige) Pfaffs-topics geopend. Ik ken het pas sinds 2 jaar of zo. Vond het wel grappig. Had nu nog wel een 'special' willen zien van het huwelijk maar verder zal het me worst wezen.
Weet ik Thee.. Ik ken TO .. (nouja, ken...)

Ik wou alleen even die smiley omdat ik m zelf niet kan plaatsen ;)
Internagelaktisch
Ach je kan de serie opnieuw bekijken en opnieuw bekijken en nog eens opnieuw bekijken........
Ik zou zeggen verhuis gezellig naar Brasschaat en probeer vriendjes te worden met de Pfaffs..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik kijk er vooral naar omdat ik me dan heeeerlijk kan gaan zitten ergeren aan die dombo van een Sam, de niksnut van een Nicolas en de drie dochters die de hele dag hun kinderen en ega's "schat" noemen. Aan de kindermonden met speentjes en moeder Carmen, bij wie je het verschil niet kunt zien tussen een lach- of een huilgezicht en de hele dag "allee" roept.
Weet je TO, het besef dat het inderdaad niet meer kan is al goed. Zie je eigen leven als een film waarin jij de hoofdrol speelt. Dat deden de Pfaffs ook.

Succes, ik wens je vooral een eigen invulling van je leven. Dat is vast ook de moeite waard. Als jij het maar wil zien...
Ik vind het meer een topic voor op psyche....
Ach ja, houden van is loslaten he!
Ik kan oprecht zeggen dat ik nog nooit een hele aflevering van de Pfaffs heb gezien. En dat wil wat zeggen want ik ben dol op reality TV.

Alleen al de reclame op de boord van de overhemden van die hoofdhotemetoot van de clan is genoeg om door te zappen.

Sterkte met de verwerking TO!
Die onzekerheid maakt me kapot?(beetje drama queen)

Maar je hebt wel al een nieuwe serie?(dus nog hypocriet ook? )

Geintje hoor,maar je hebt het maar een paar maanden gevolgd zeg je,ik alle jaren....dus moet ik me nu maar van kant maken dan?

Er IS life without the pfaffjesssss hoor!
Ik kijk nu naar de Kardashians op E. Ongeveer vergelijkbaar want zelfde niveau.
Ach, ik vond de Pfaffs best leuk hoor.
Ik dacht dat die allang van de buis waren!
Eindelijk opgehoepeld.

TO je kan toch herhalingen kijken op rtl 8?

Sterkte ermee.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven