doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maakt niet uit eigenlijk..tis maar net waar je bent buiten als je zin hebt... en het kan logischer wijs... overal. favo is misschien bankje in het park ergens..

zelfde vraag
ideaal is gespierd (niet te), maar mijn huidige vriend is vrij tenger en daar ben ik toch ook wel heel blij mee hoor!

het is nooit te koud voor buitensex, krijg je het vanzelf warm van ;p

weleens sex gehad in de regen? (ze zeggen dat dat geweldig is, vandaar)
favo plaats is toch wel het strand (wel dekentje ofzo meenemen, want zand schuurt)
hier is het nog lang niet te koud voor buitenseks..... lol
@ marjo: hier is het nog lang niet te koud voor buitenseks..... lol
@ Bm gespierde man is erg mooi maar geen body builder type.

favo buitenseksplek: lekker beschut duinpannetje, geen toeschouwers en een temperatuur van 20 graden of meer.

Een man die langer voor de spiegel staat als jij, wat vind je daarvan?
ik sta zelf altijd erg lang voor de spiegel, dus als hij het langer kan lijkt me dat nix... voor mij geen metroman, maar een mannelijke man!

hoeveel sexpartners heb jij gehad? en waren dat alleen maar mensen van het andere geslacht?
2 mannelijke sekspartners

Heeft liefde op het 1e gezicht op een one-nigth-stand uitgedraait?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
nee, wel andersom... wat bedoeld was als ONS werd liefde, nu alweer bijna 2 jaar verder ;)

heb jij vaak ONS's?
nee, op het moment niet en niet vaak gehad ook. Mijn ervaringen tot nu toe waren ook niet zodanig dat ik daar om zit te springen

Als je nu zou horen dat je nog een week te leven hebt, zou je je dan te buiten gaan aan seksueel genot, of iets anders?
Hier ook een ONS die uitdraaide op liefde; duurt nu al 19 jaar

Was niet de enige, maar niet vaak ONS's gehad.

Laat de vraag nog ff staan
niet echt veel ONS, liefde op 1ste gezicht draait uit op ONS ja.

ik heb er bovendien (de liefde op het 1ste gezicht is inmiddels zeer ver verleden) een jarenlange vriendschap aan overgehouden, dus is niet altijd negatief.

rare beetje scary vraag gizzy, ik zou zeggen ja alles geven, maar anderzijds denk ik dat ik mijn laatste dagen het liefst met mijn kindje zou doorbrengen.

enfin, wie heeft er allemaal behoefte aan een koude douche ?
nog niet...ik mag nu pas vol van de zon genieten, verder helaas nog onvoldoende verhit...

ok scary was niet de bedoeling, anders gesteld dus:...als je de klok een aantal jaren terug kon draaien, zou je je dan (meer) uitleven op seksgebied, of zou je (weer) een vaste relatie aangaan?
ehm, mag allebei ook?

Wanneer je zou kiezen voor het 'uitleven' wat zou je dan nog willen meemaken?
Als ik de klok zou kunnen terug draaien, dan zeg ik, dat ik het niet verdien om een vaste relatie aan te gaan en dat een ander het niet verdient om een vaste relatie met mij aan te gaan.

Maar ik heb dan ook woelige tijden achter de rug en zie de zaken zeer zeker anders dan vroeger ... .

Dus ja, dan doe je andere dingen of course.

Ben je discreet, of heeft je vriendenkring weet van je sexuele uitspattingen ?
uitleven zou voor mij vooral het proberen van (heel) wat meer snoepjes uit de snoepwinkel betekenen, andere wensen kan ik nu ook nog uitleven denk ik.

en daar ben ik erg discreet in BM....mijn vriendenkring moet het vooral doen met hun vermoedens

wat is het beste: beginnen met extreme seks en naar mate je ouder wordt 'gewoner' of vice versa?
vice versa, dan heb je nog iets om naar uit te kijken hihi

heb je het wel eens op een hooizolder gedaan met de knecht van de boer?
Uhm, als je het niet erg vindt: nee!

Heb je het ooit wel eens gedaan in een parkeergarage?

(speciaal voor Willem: ruk, ruk, ruk, ruk)
@ Channtie

Geen boer, lijkt me ook geen gemis als ik de boeren bij Boer zoekt vrouw eens bekijk...

De hooizolder lijkt me wel wat!

In de parkeergarage wel eens gedaan, wel in de auto.

Waar zou jij het nog wel eens willen doen?

Willem op ignore lijkt me beter, heeft ie er ook geen ''lol" van.
Ik wil het nog eens doen in een "hotelletje", ver weg, discreet in alle anonimiteit, alle remmen los, zeer plezant is dat.

Wat is het geilste dat iemand je kan vertellen?
Dat ie op de sekspijler van het fifavorum post.

Dat vind ik zoooo geil.

ruk, ruk, ruk, ruk.

Zou je het eens met mij willen doen?

(bel dan 06-12345678)
(Even ter toelichting: Willem1959 profileert zich hier graag als Christen. Gezien zijn "gedrag" op dit forum kan hij dat echter niet zijn. Respect voor de medemens ontbreekt namelijk telkenmale. Dit respect vormt de basis van het Christendom. Dus houden we hem maar niet voor "Christen", maar gewoon voor "dom" Hierbij dan ook het verzoek aan een ieder om zijn posts geheel te negeren)

@BM: dat ze je nu wil.

Ik laat de vraag staan.
Ben het eens met de post van Joey (zowel qua meneer W als de opmerking dat iemand je nu wil!), zo wie zo gewoon superlekker om te horen dat iemand enorm geil van je wordt..

Douchen voor de sex of meteen het bed in??
Het geilste wat iemand me kan vertellen... dat ze mij wil, ondanks al veel mannen te hebben gehad...

@willem: Ik wil, geef me je nummer, want het werkt niet.

@Iza: luchtjes kunnen ook aantrekkelijk zijn

Vraag: Dominant? onderdanig? Waarom?
@Alexje: whahahaha! Ik heb ook al gebeld, maar kreeg gek genoeg Anton Geesink aan de lijn.

Antwoord op je vraag: bij mij varieert dat. Ik mag me graag overgeven aan het moment. Dat kan dan zowel dominant als "onderdanig" zijn.

Welke luchtjes winden jou op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven