Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
quote:dealaura schreef op 18 juli 2012 @ 16:04:

Normaal gesproken ben ik een meelezer maar ik was vandaag mijn banksaldo aan het checken toen ik een reeks kortingsbonnen tegenkwam voor uitjes binnen Nederland.

Er zitten o.a. kortingsbonnen voor Madame Tussauds en Walibi tussen, dus voor de liefhebbers: KLIK. Aangeboden door de ING!

(als iemand ze al geplaatst had, mijn excuses!)Je link werkt niet, je komt op het inlogscherm van de ING. En om nou van jou je gegevens te krijgen om een paar kortingsbonnen te scoren, dat moeten we maar niet doen he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gratis kamperen bij Roompot

Geniet samen van een gratis weekend op de camping!

Lekker buiten zijn en genieten van wat de natuur te bieden heeft, dat doet u het best op een camping van Roompot Vakanties. Voor aankomsten in augustus en september hebben we weer een leuke aanbieding. U heeft de keuze uit een verblijf op één van onderstaande campings. Waar gaat uw voorkeur naar uit? Een comfortplaats of een standaardplaats. Bekijk de mogelijkheden en boek direct!

Deze aanbieding is geldig tot vrijdag 20 juli 2012, 15.00 uur.

Nieuw en exclusief: gratis Sport & Animatie voor kampeerders! Op vertoon van de nieuwe Kooscard kunnen uw kinderen tijdens de vakantie dagelijks gratis deelnemen aan alle activiteiten waarvoor "konijntjes" betaald moeten worden en alle sportactiviteiten en -toernooien t.w.v. maximaal ¤ 2,50. Haal bij aankomst de Kooscard op bij de receptie en laat u verder informeren.
quote:sunfl0wers schreef op 18 juli 2012 @ 16:40:

@ Poekie bedankt voor de tip, vanmiddag een fles gehaald.

Statiegeld is 0,25 ¤ zag ik op de bon.

Indien je het statiegeld niet terug krijgt omdat de fles niet meer in tact is kost je dus 0,89 + 0,25 = 1,14 ¤

Ik vond ook een pak Goeie Grutten muesli met actiesticker, was het laatste pak dus heb die meegenomen, al had ik liever de andere smaak gehad. Er stonden 2 pakken waar de actiecode gewoon uitgeknipt was, asociaal hè?Meen je niet. Wat in- en intriest! En brutaal!
quote:himalaya schreef op 18 juli 2012 @ 17:40:

Je link werkt niet, je komt op het inlogscherm van de ING. En om nou van jou je gegevens te krijgen om een paar kortingsbonnen te scoren, dat moeten we maar niet doen he? Volgens mij stonden deze kortingsbonnen een paar pagina's terug ook en anders kan ik de pdf hier wel plaatsen of mailen denk ik..
Ik denk dat ik ze al heb, kan me iets herinneren van Spido in Rotterdam?
Voor de smartphone gebruikers onder ons:

LG heeft een 20 euro retour actie op veel modellen.

Handig voor als je een toestel erbij wilt hebben wanneer de andere stuk valt.
quote:himalaya schreef op 18 juli 2012 @ 20:02:

Ik denk dat ik ze al heb, kan me iets herinneren van Spido in Rotterdam?Klopt .
quote:himalaya schreef op 18 juli 2012 @ 20:02:

Ik denk dat ik ze al heb, kan me iets herinneren van Spido in Rotterdam?Ja maar voor de Spido kan je beter de bon van de Spoordeelweken van NS pakken want daar kon je voor 2=1 en bij ING is het 30% korting.
Ik heb geld terug van de Kips-actie :-)

En een duur studieboek via Bol.com verkocht :-)

Ondanks de regen vind ik het nu al een aardige dag.

Nu even drie broden kopen voor 4,65 bij de bakker en eens kijken of op de markt mijn geld nog wat meer waard is.

Vriend is dit weekend jarig en de hele familie komt eten. Ik maak soep, broodjes, een aantal salades en zelfgemaakt gebak.

Heb alle ingrediënten opgeschreven en ben de prijzen gaan vergelijken bij Lidl en AH en op die basis nu twee lijstjes gemaakt. Heel Vrekkerig he! Mijn vriend lacht me uit, maar het scheelt nog best wel heel veel, dus hij lacht maar.

Lang leve de gratis koffiemelk en de Chio zoutjes
Hier de laatste tijd way to much gekocht. Maar ja, we gaan nog backpacken, dus we moesten nog van alles hebben en dan ben je zo een paar honderd euro verder.

Gisteren 20 euro gepind voor een verjaardag en het briefje is spoorloos. Uit mijn portemonnee gevallen waarschijnlijk. We kunnen het gelukkig missen, dus ik hoop dat de vinder er iets leuks van doet! Voelt ook wel weer goed, al blijft het een klunzenactie.

Vanmorgen een broek teruggebracht naar C&A want hij liep enorm uit. 25 euro teruggehad terwijl ik 19 had betaald. Of ik hem de volgende keer wilde wassen bij een klacht. Eh.. Als jullie zorgen voor een fatsoenlijk product?

En net drie paar schoenen bij Scapino gescoord voor 130 euro, waarvan twee paar Clarks. Beetje moeilijke voet dus ben wel erg blij! Er is een actie, tweede paar gratis, maar dan moeten wel beide dozen zo'n label hebben.
Soppie wat heb je allemaal gekocht dan voor het backpacken? Veel handige dingetjes hebben ze bij Xenos he?
Ja, klopt. Het klein spul had vriend allemaal nog wel. Maar we moesten allebei backpacks, wandelschoenen, afritsbroeken, ik had nog een jas, van die tech wash voor sportkleding, wandelsokken.. In totaal hadden we rond de 145 euro korting, dat wel. Perry Sport heeft een actie: 2+1 gratis op alle gelabelde artikelen. Dat tikt best aan. Ach, ik zie het maar als een investering, want we gaan nog genoeg reizen.
Oh, al dat soort spullen heb ik nooit als ik ga backpacken haha!
Lekker gevrekt vandaag! Het is uitverkoop bij wibra en zeeman.

Het is even zoeken en.graaien maar dan vind je wel wat.

Ik had een polo voor vriend, een sportshirt voor mij en een rokje voor 7,10.

Helaas past het rokjeniet dus hoop dat ze mijn maat nog hebben morgen.
Vandaag spijkerbroek naar de kleermaker gebracht. Zit een klein gaatje in en voor een Tommy H. broek vind ik het toch zonde om hem dan weg te gooien.

Verder de Friese Vlag gekocht van de GTA en teruggevraagd, paar dingetjes verstuurd/ontvangen voor het weggeeftopic.

En morgen gaan we naar Rotterdam met in de tas: Spoordeelticket, Spoordeel-spido-ticket en V&D la Place bonnen. Een lekker vrekdagje dus hahaha
@ sunflowers ik had jou berichtje niet gezien sorry.

mijn mailadres is: italiemeisjeviva @ hotmail.nl

bedankt!
Weer een pakje van Yunomi gehad, deze keer mondspoeling. Vind het wel grappig, ik kom echt al maanden niet meer op de site, maar dit is nu al de 5e keer dat ik iets toegestuurd krijg.
quote:gizz schreef op 20 juli 2012 @ 19:02:

Weer een pakje van Yunomi gehad, deze keer mondspoeling. Vind het wel grappig, ik kom echt al maanden niet meer op de site, maar dit is nu al de 5e keer dat ik iets toegestuurd krijg.

Is niet eerlijk, ik krijg nooooooit wat!

@ Italie_meisje ik heb je gemaild.

@ Gizz, dat is leuk zeg. Ik heb nog nooit zomaar iets ontvangen van ze. Kom ook al weken niet meer op de site.
misschien is dat de truc, gewoon maanden niet meer op de site en dan krijg je kado's hahaha
Nu die kwartaalpakketten eruit zijn komt de meerderheid er ook vast niet meer.
Ik ben er idd niet meer geweest. Is er niets anders? Stom!
Het weggeeftopic begint aan deel 2 Het tweede weggeeftopic
Linkje staat in de OP erbij.
Himalaya, nog bedankt voor het aanmelden bij TNS Nipo. Dat was ongeveer een maand geleden, ik heb daarna 3 onderzoeken gekregen en nu al mijn eerste bol.com bon van 10 euro binnen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven