Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Weten jullie nog van die stratenmaker die 175 euro vroeg? En op zich het ook nog voor 130 wilde doen?

Ik heb hem van de week een smsje gestuurd dat ie het voor 80 euro kan komen doen, anders geef ik de opdracht aan iemand anders. Hij belde net, of ie het komende week kan komen leggen.
quote:LadyPhoxy schreef op 21 juli 2012 @ 11:14:

Himalaya, nog bedankt voor het aanmelden bij TNS Nipo. Dat was ongeveer een maand geleden, ik heb daarna 3 onderzoeken gekregen en nu al mijn eerste bol.com bon van 10 euro binnen!

Lekker he?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:frizzy schreef op 21 juli 2012 @ 13:29:

Ik heb hem van de week een smsje gestuurd dat ie het voor 80 euro kan komen doen, anders geef ik de opdracht aan iemand anders. Hij belde net, of ie het komende week kan komen leggen. Jij slavendrijvert!
quote:himalaya schreef op 21 juli 2012 @ 14:01:

[...]

Jij slavendrijvert!

Goed he?

Ik zit ook sinds een maandje bij Nipo. Kreeg een mailtje dat ik mijn Nipoints kan checken, maar kom er niet in. Erg vreemd.
quote:frizzy schreef op 21 juli 2012 @ 15:05:

[...]

Ik zit ook sinds een maandje bij Nipo. Kreeg een mailtje dat ik mijn Nipoints kan checken, maar kom er niet in. Erg vreemd.

Je krijgt je bon automatisch bij 10,- uitbetaald, dus wat dat betreft heb je er geen omkijken naar. Alleen als je erg nieuwsgierig bent

Heb je bij je wachtwoord rekening gehouden met wel/niet hoofdletters? Ik moet ook altijd weer proberen wat het is, en dan met of zonder getal er achter.
quote:himalaya schreef op 21 juli 2012 @ 15:10:

[...]

Je krijgt je bon automatisch bij 10,- uitbetaald, dus wat dat betreft heb je er geen omkijken naar. Alleen als je erg nieuwsgierig bent

Heb je bij je wachtwoord rekening gehouden met wel/niet hoofdletters? Ik moet ook altijd weer proberen wat het is, en dan met of zonder getal er achter.

Maar de mail linkt naar mijn inloggegevens, dan staat alles al ingevuld, en vervolgens zegt ie dat het niet klopt. Ik ga wel even zoeken naar de gegevens.

Hoe krijg je dat automatisch uitbetaald dan?
Eh.. ik spaar alleen voor Bol.com bonnen en die krijg ik gewoon in mijn mail, met zo'n cadeaucode. Hoe het met Blokkert-bonnen enzo gaat weet ik niet, die sturen ze volgens mij naar je huisadres. Wat je hebt moeten opgeven in het begin.

Maar dit alles kun je lezen in de FAQ maarja, daar kun je niet bij he?
Oh, maar ik heb ook voor Bol gekozen en volgens mij zit ik al op de 10 euro. Ik ga op onderzoek uit.
Ze sturen ze aan 't eind van de maand geloof ik! En dus als je de 10 euro gehaald hebt. Dan krijg je een email met zo'n kortingscode van 10euro voor bol.
Zelfs met een nieuw wachtwoord kom ik er niet in. Terwijl in hun mails toch echt het respondentennr staat dat ik gebruik.
Oh, gelukt.
Niet echt vrekkerig, maar wel een leuk dagje uit geboekt met die dagje uit kortingskaarten van de C1000: met zijn 5-en naar het openluchtmuseum voor 38 euro (normaal 61 euro).
Ik heb 35 Nipoints. Maar geen bon?
je moet 66 Nipoints hebben voor een bon.

ze sturen altijd aan het einde van de maand alle bonnen, dus zodra je aan de 66 punten zit krijg je dus aan het einde van de maand automatisch toe gestuurd.

Overigs zit in de blokkenbon momenteel vertraging doordat ze van bonnen naar cadeaukaarten zijn overgestapt. De bonnen van blokker worden naar het adres gestuurd wat je zelf heb ingevuld in het begin
Maar je hebt dan dus nog een week om je punten aan te vullen. En anders lukt 't volgende maand wel. Ik denk eigenlijk dat ik er ook maar 1x per 2 mnd ofzo eentje krijg hoor. Niet elke maand.
Even geduld dus!
Yep...
Zou iemand mij ook kunnen aanmelden voor TNS Nipo?

Alvast bedankt!
Hè stom Eendje, ik kan niet vinden hoe dat moet!
Ik heb het laatst ook geprobeerd, maar die optie is er niet meer. Ik denk dat ze tijdelijk weer genoeg mensen hebben.
Jammer. In ieder geval bedankt voor het proberen!
Klopt ik zat er ook mee, wilde iemand aanmelden maar kon onmogelijk die optie vinden, toen heb ik erachteraan gemaild en het blijkt inderdaad te zijn dat ze een tijdelijke aanmeldstop hebben..
De vorige 'tijdelijke aanmeldstop' heeft volgens mij 1,5 jaar geduurd
Ja, heel lang in ieder geval!
quote:frizzy schreef op 21 juli 2012 @ 19:06:

Hè stom Eendje, ik kan niet vinden hoe dat moet!Stom eendje? Ze vraagt het toch netjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven