Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
quote:Soley schreef op 21 juli 2012 @ 08:07:

Goedemorgen! Gevonden....

Bird, jij wilde de boeken? Ik heb er mss nog wel meer, ik kijk vanmiddag even als uk slaapt. Mss zit er nog wel meer voor je bij.

Soley, ja heel graag. Heb heel van mijn boeken weggegeven, maar dit zijn weer net boeken die ik niet had en van schrijfers die ik graag lees.

Ik ben zo weer weg, maar hoop vanavond weer bij te kunnen lezen.
Heeft iemand toevallig het boek "Eten, bidden, beminnen" voor me? Volgens een vriendin moet die echt echt echt mee op vakantie
quote:molly74 schreef op 21 juli 2012 @ 13:37:

Choco: haha, jouw huis is weer schoon. Waar zo'n topic al niet goed voor is. Fijn dat ie het doet, voor degene die in de buurt woont en er eentje nodig heeft straks.

Mali, ah wat lief, dat jij daar ook weer aan denkt (aan zo'n forumster die toevallig toch veel reist)!

Woon trouwens tussen Den Bosch en Zaltbommel in, da's misschien wel handige info. Ik denk maar zo, niet geschoten is altijd mis
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Blondie. Bedankt voor al je moeite. Sorry, maar het is niet mijn smaak.
@Soley; ik heb een kruimeldief voor je! 040 is Eindhoven toch?? Ruilen tegen een parkeerplek voor je deur tijdens mijn vakantie?
Soley en gewooneenzus, jullie hebben mail.

Schaduwlicht, je pakket is onderweg. Heb de track en tracecode naar je gemaild.

Ik ga zo lekker bbq-en (helaas weer werkt nog niet echt mee).

Rara70, alvast fijne vakantie gewenst!

Ik ga mijn kast ook nog verder opruimen. Heb nog wel meer boeken en ook wat sieraden.

tot laters
Newnick, vriendlief gaat zo wat titels optypen, maar hij zegt dat ie ze allemaal wel wilt, kijken wat erbij zit en de rest weer doorschuiven naar zijn neefjes.

Maar eerst maar even kijken of er wat van zijn gading bij zit he.

Ow en de jas heb ik wel interesse in!
Thnx Bird! Jouw pakketje is vandaag op de bus gegaan. Boek er nog bij gedaan, maar zag dat het voor een latere leeftijd is; zie maar wat je er mee doet!

Veel plezier met de telescoop in ieder geval!
Ik zal binnenkort ook wat dingen erop gooien. (moet toch eens alles goed uit gaan zoeken.)
quote:rara70 schreef op 21 juli 2012 @ 14:12:

@Soley; ik heb een kruimeldief voor je! 040 is Eindhoven toch?? Ruilen tegen een parkeerplek voor je deur tijdens mijn vakantie?

Haha, man vraagt zich af waarom ik zo moet lachen

040 is Eindhoven, wij wonen er net buiten. Ga je vliegen vanaf Ehv dan?
Assie je hebt mail
Hahaha Soley; yep, vanaf Eindhoven
Oww Newnick, als er voetbal spelletjes bij zitten dan wil ik ze graag hebben voor m'n buurjongetje. Ik heb hem zojuist

( gekregen van Jessie144!!!) de Xbox gegeven!!! Hij is gek van voetbal ( kan niet meer, hij heeft een spierziekte) dus een voetbalspel zou hij vast leuk vinden.
quote:rara70 schreef op 21 juli 2012 @ 14:22:

Hahaha Soley; yep, vanaf Eindhoven Haha, kom je gezellig koffieleuten? Enne, hier parkeren is hartstikke gratis, maar een takke end van het vliegveld af nog. Hmm, ik zie een verband
Newnick, voor ons evenement (google maar op nickname) ben ik ook op zoek naar games en game gerelateerde spullen. Ik ben een vaste forumster onder andere nick en echt te vertrouwen (vraag maar aan andere schrijfsters hier). Wij gaan de games verloten om geld in te zamelen voor de stichting. Vorig jaar hebben we hiermee bijna 6000 euro mee opgehaald!

Dus nog een keer: wij zoeken games en game gerelateerde spullen voor ons evenement. Ik sluit mijn man en vrienden voor 100 uur in een huis op a la glazen huis. Zij zijn live te bekijken via onze website. Zij gaan games spelen en laten zien dat gamen niet ongezond is. Er is een kok voor gezonde maaltijden, er komen (top) sporters langs om uit te leggen waarom beweging belangrijk is maar er komen ook hartpatiënten langs en de stichting zelf ook! Wij willen awareness creeëren voor hart- en vaatziekten en dankzij het verloten van games hopen wij op donaties. Alles gaat direct naar de stichting, wij doen dit allemaal op vrijwillige basis. Vorig jaar was de eerste keer, we hebben bijna ¤6000 opgehaald en hadden 175.000 kijkers! Help ons aan spullen of verspreid ons nieuws. Naamsbekendheid helpt ons ook, hoe meer kijkers, hoe meer donaties!

Onze website is te vinden op google via mijn nickname, we zijn ook op twitter en facebook! Toch meer info? familiespanjer @ hotmail. com

Ons evenement begint 24 oktober. De mensen die ons spullen geven krijgen tzt een mail wanneer wij hun spullen weggeven. Zo kun je live meekijken en trots zijn op jezelf dat jij ook het goede doel helpt
Wat een leuk topic! Word er blij van. Ik ga eens bedenken wat ik nog heb staan..
Dit is een Japanse wijnbes en ik heb er heel wat van staan dat weg moet. Je krijgt dan een hele tak van mij mee die volgende zomer meteen een vruchtdragende struik is.

Mail me even als je mijn regio wil weten: viva-frizzy@hotmail.com
@Soley; ook geen bus in de buurt? Zou wel top zijn!
quote:flower1822 schreef op 21 juli 2012 @ 11:55:

@ jessie 441 mijn oma is gek van sissie! Wil je mij mailen op flower1822@ hotmail.comIk heb je gemaild.
Ik heb je gemaild frizzy!
Pffff... Ben door m'n oude troep bij m'n ouders thuis aan het spitten. Moet alleen oppassen dat de spullen die ik verzamel daadwerkelijk van mij zijn en niet van mijn ouders of zusje

Heb tot nu toe eigenlijk alleen wat prullaria verzameld:

Fotolijstje met panterbont (10x15)Porceleinen beeldje van een Japanse dameKerstlampjes (gekleurd, 35 lampjes)Lampje "I Love You"Diddl deurhanger van karton (stop niet binnenkomen heb echt rust nodig/als je lief bent mag je binnenkomen)Drie kartonnen doosjes (6 hoekig) met bloemenpatroon (passen in elkaar)Tmobile lanyard en Tmobile SIM Card Manager (soort USB stick waar je je SIM kaart in kan stoppen)Roze nep leren telefoonhoesje voor de Samsung P300 (geloof ik, zal zo even kijken)Herome toilettasjePaarse kledingverf van Dylon

...

Oh, zoonlief heeft even aandacht nodig.
quote:rara70 schreef op 21 juli 2012 @ 14:37:

@Soley; ook geen bus in de buurt? Zou wel top zijn!Ik schrik drvan: vanaf ons huis naar vliegveld met de bus is 57 minuten! De bushalte is vlakbij, maar je moet via het station, daarom duurt dat zo lang. Wanneer gaan jullie?
Jessie144 -zwaai- heb je m'n mail gehad?
Lieve Pliert!

Dankjewel voor de spullen, ik heb de schoenen net gepast en ze zitten heel goed, hadden niet krapper gemoeten maarja dan glip je er ook maar uit. Vond het ook leuk om je even te ontmoeten :-D

Bedankt ook voor het wijzen van het winkelcentrum in je buurt voor het versturen van de pakketjes, die moest ik precies hebben want er zat ook een DA-drogist en ik liep al weken rond met een voucher voor een gratis pot vitaminepillen die ik alleen bij DA kon ophalen. En vorige keer dat ik erheen ging, speciaal daarvoor, waren ze net op...

Aan de mensen die een pakketje tegoed hebben: ik heb ze net verstuurd! Maar volgens de Primark-mevrouw worden ze pas maandag opgehaald dus je krijgt 'm pas dinsdag. Niet ideaal, maar vooruit, dan zijn ze maar vast op weg :-)
quote:willemeen schreef op 21 juli 2012 @ 14:54:

Lieve Pliert!

Dankjewel voor de spullen, ik heb de schoenen net gepast en ze zitten heel goed, hadden niet krapper gemoeten maarja dan glip je er ook maar uit. Vond het ook leuk om je even te ontmoeten :-D

Bedankt ook voor het wijzen van het winkelcentrum in je buurt voor het versturen van de pakketjes, die moest ik precies hebben want er zat ook een DA-drogist en ik liep al weken rond met een voucher voor een gratis pot vitaminepillen die ik alleen bij DA kon ophalen. En vorige keer dat ik erheen ging, speciaal daarvoor, waren ze net op...

Aan de mensen die een pakketje tegoed hebben: ik heb ze net verstuurd! Maar volgens de Primark-mevrouw worden ze pas maandag opgehaald dus je krijgt 'm pas dinsdag. Niet ideaal, maar vooruit, dan zijn ze maar vast op weg :-)Je bedoelt denk ik primera?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven