Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
zaterdag 21 juli 2012 om 19:48
quote:gaby030 schreef op 21 juli 2012 @ 19:43:
Ahhhhhh, hahahah!! Sorrrrrrry, dat was niet de bedoeling, wilde alleen laten weten dat ik er ook zo van hou!
Bij deze:
We zijn nog op zoek naar DVD's van SEX AND THE CITY! Wie heeft er nog 1 liggen?JA WIE MAAKT ME BLIJ
Ahhhhhh, hahahah!! Sorrrrrrry, dat was niet de bedoeling, wilde alleen laten weten dat ik er ook zo van hou!
Bij deze:
We zijn nog op zoek naar DVD's van SEX AND THE CITY! Wie heeft er nog 1 liggen?JA WIE MAAKT ME BLIJ
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
zaterdag 21 juli 2012 om 19:50
Als we mogen vragen wat we willen
Ik word heel blij van fantasy-boeken (en van Chaïm Potok dus. Die zijn slecht te krijgen en ik moet er nog lezen!!) en ik werk graag met Fimo-klei.
Oh!
Als er iemand nog een gereedschapskoffer-naaikoffer-achtig-iets over heeft, zoiets met vakjes, dan houd ik me ook aanbevolen.
Voor mijn Fimo dus, om alles een beetje in te ordenen.
Ik word heel blij van fantasy-boeken (en van Chaïm Potok dus. Die zijn slecht te krijgen en ik moet er nog lezen!!) en ik werk graag met Fimo-klei.
Oh!
Als er iemand nog een gereedschapskoffer-naaikoffer-achtig-iets over heeft, zoiets met vakjes, dan houd ik me ook aanbevolen.
Voor mijn Fimo dus, om alles een beetje in te ordenen.
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 21 juli 2012 om 19:55
quote:Marels schreef op 21 juli 2012 @ 19:50:
Oh!
Voor mijn Fimo dus, om alles een beetje in te ordenen.Ik heb zelf pas bij de Action zo'n koffer gekocht met aan twee kanten allemaal vakjes! Ideaal, ik gebruik hem voor kralen. En maar een paar euro!
Oh!
Voor mijn Fimo dus, om alles een beetje in te ordenen.Ik heb zelf pas bij de Action zo'n koffer gekocht met aan twee kanten allemaal vakjes! Ideaal, ik gebruik hem voor kralen. En maar een paar euro!
zaterdag 21 juli 2012 om 19:56
zaterdag 21 juli 2012 om 19:57
zaterdag 21 juli 2012 om 20:01
quote:Marels schreef op 21 juli 2012 @ 19:50:
Oh!
Voor mijn Fimo dus, om alles een beetje in te ordenen.Verdomt, zo-een heb ik in de schuur liggen volgens mij. Moet ik even kijken voor je?
Oh!
Voor mijn Fimo dus, om alles een beetje in te ordenen.Verdomt, zo-een heb ik in de schuur liggen volgens mij. Moet ik even kijken voor je?
zaterdag 21 juli 2012 om 20:02
quote:Marels schreef op 21 juli 2012 @ 19:56:
Verdeurie!
Ik was gisteren bij de Action!
De vakjes moeten wel best groot zijn, er moeten pakjes Fimo in passen.... Of gewoon zo'n bak-bak met vakjes op de bovenkant en een uitneembare laag waar je nog rommeltjes in kunt doen.Je mag die van mij zo ophalen, 1.85, getint, zwarte krullen, goeie kont, volle lippen maar vandaag was ie niet te genaken!
Verdeurie!
Ik was gisteren bij de Action!
De vakjes moeten wel best groot zijn, er moeten pakjes Fimo in passen.... Of gewoon zo'n bak-bak met vakjes op de bovenkant en een uitneembare laag waar je nog rommeltjes in kunt doen.Je mag die van mij zo ophalen, 1.85, getint, zwarte krullen, goeie kont, volle lippen maar vandaag was ie niet te genaken!
zaterdag 21 juli 2012 om 20:07
quote:gaby030 schreef op 21 juli 2012 @ 20:05:
Nou, klinkt wel goed, hoor Mali30! Klinkt als een knapperd! Hou hem nog maar even voor jezelf, misschien krijg je anders spijt, haha!!
Hij komt altijd weer terug, tis net een boomerang
Er is niet vanaf te komen
Nou, klinkt wel goed, hoor Mali30! Klinkt als een knapperd! Hou hem nog maar even voor jezelf, misschien krijg je anders spijt, haha!!
Hij komt altijd weer terug, tis net een boomerang
Er is niet vanaf te komen
zaterdag 21 juli 2012 om 20:11
@Mika, je hebt mail, ik kannie kiezuh!
Ik krijg Magician nu in het NL van Mali Polka
Heb hem al in het Engels.
Van Feist heb ik het meeste onderhand wel gelezen. Zo leuk ook omdat alles steeds weer terug komt, in andere series.
De Magician-serie was mijn favoriet, ik ben een beetje verliefd op Arutha geloof ik
Ik krijg Magician nu in het NL van Mali Polka
Heb hem al in het Engels.
Van Feist heb ik het meeste onderhand wel gelezen. Zo leuk ook omdat alles steeds weer terug komt, in andere series.
De Magician-serie was mijn favoriet, ik ben een beetje verliefd op Arutha geloof ik
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 21 juli 2012 om 20:13
Marels! Ik heb fimo voor je! Was bedoeld om m'n haaknaalden van handvatten te voorzien, maar het is me te zwaar.. Mail me anders ff op jumpsje @ gmail waar ik het heen kan sturen!
Zie nu dat het nog een half pakje is.. Beetje lullig, dacht dat het meer was. Als je het wil hebben mag hoor (kleur is brillantblau 8020), dan stuur ik het. Sorry..
Zie nu dat het nog een half pakje is.. Beetje lullig, dacht dat het meer was. Als je het wil hebben mag hoor (kleur is brillantblau 8020), dan stuur ik het. Sorry..
zaterdag 21 juli 2012 om 20:19
Trouwens de kookboeken die ik van de week krijg, gaan goed van pas komen: Ik heb vanavond geprobeerd zelf tomatensoep te maken en het is zo gruwelijk mislukt dat ik nu maar een pakje honig soep heb gehaald, haha. Dat stomme recept was ook zo onduidelijk. Niemand heeft mij verteld dat je de roux niet moet maken in dezelfde pan als waar de bouillon in zit... En aangezien de laatste keer dat ik zoiets gemaakt heb, tien jaar geleden op de middelbare school was, was het wel aardig geweest als ze het er even bij hadden vermeld in het recept! Of ben ik de enige die zulke dingen niet automatisch snapt? Ik voel me nu echt zo dom hè.