Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
zaterdag 21 juli 2012 om 20:21
zaterdag 21 juli 2012 om 20:21
Pffff ik was ff druk! Zit nu heerlijk uit te buiken op de bank
Frizzy, we hebben ze gewoon op die strook gezet, aan onze kant. Staat heel leuk!
Ter beeldvorming: we wonen aan een sloot. Aan de overkant is een park, aan onze kant bosjes en een hek. Ik heb nu de 2 takken van de wijnbes bijna tegen het hek gezet. Het was net echt mooi, we stonden te koken en vanuit de keuken zag je de zakkende zon, de eendjes in de sloot en dan die 2 takken voor al het groen. Ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet als de wijnbes groter wordt
Nu ff bijlezen!
Frizzy, we hebben ze gewoon op die strook gezet, aan onze kant. Staat heel leuk!
Ter beeldvorming: we wonen aan een sloot. Aan de overkant is een park, aan onze kant bosjes en een hek. Ik heb nu de 2 takken van de wijnbes bijna tegen het hek gezet. Het was net echt mooi, we stonden te koken en vanuit de keuken zag je de zakkende zon, de eendjes in de sloot en dan die 2 takken voor al het groen. Ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet als de wijnbes groter wordt
Nu ff bijlezen!
zaterdag 21 juli 2012 om 20:22
zaterdag 21 juli 2012 om 20:31
Dat zou ik ook niet geweten hebben schaduw. Maargoed, ik bel altijd Rosanna (de blauwe schrijfster op viva ) als ik iets niet snap (En die heeft me nu al best vaak aan de lijn gehad )
Ach, kwestie van uitproberen en oefening baart kunst. En mijn tip van vandaag; laat nooit mannen meehelpen. Vooral niet als er cayennepeper bij moet. Sodeju zeg, hij met z'n 'het is een smaakmaker, tis niet echt peper'. Mn bek brandt er nu nóg van
Ach, kwestie van uitproberen en oefening baart kunst. En mijn tip van vandaag; laat nooit mannen meehelpen. Vooral niet als er cayennepeper bij moet. Sodeju zeg, hij met z'n 'het is een smaakmaker, tis niet echt peper'. Mn bek brandt er nu nóg van
zaterdag 21 juli 2012 om 20:35
Ik heb in de aanbieding:
-een kaasmessensetje waar Biebeltje in geinteresseerd was?
-een glazen schaakspel met shotglaasjes
-zout en peper molentjes, doorzichtig roze
-bosch stofzuiger
-2 tafellampjes, zilveren poot, kappen driehoeksgewijs, melkig wit met gekleurde vlekken
-waxinelichtjes zilver
Regio 020, chocolover_viva @ hotmail . com
-een kaasmessensetje waar Biebeltje in geinteresseerd was?
-een glazen schaakspel met shotglaasjes
-zout en peper molentjes, doorzichtig roze
-bosch stofzuiger
-2 tafellampjes, zilveren poot, kappen driehoeksgewijs, melkig wit met gekleurde vlekken
-waxinelichtjes zilver
Regio 020, chocolover_viva @ hotmail . com
zaterdag 21 juli 2012 om 20:37
Marels, ik heb een koffertje misschien voor je thuis. En ook nog best veel restjes fimo klei die ik dus bijna nooit meer gebruik. Als je interesse hebt wil je me dan mailen op liedjepiedje1@hotmail.com
Ik ben nu wel opvakantie dus kan pas over een week opsturen.
Ik ben nu wel opvakantie dus kan pas over een week opsturen.
zaterdag 21 juli 2012 om 20:40
Iemand vers leesvoer nodig?
Boeken
Op zoek naar Gemma - Katy Gardner
Voor altijd en eeuwig – Justine Picardie
De passievrucht – Karel Glastra van Loon
De stilte van onschuld – Somaly Mam
Mijn naam is Hannah – Valerie Blumenthal
Het diner – Herman Koch (hardcover)
In de schaduw van mijn geluk – Brooke Shields (nieuw)
Studio zes – Liza Marklund
De duivelskamer – Helen Fitzgerald
Last minute – Linda van Rijn
Slaap met me – Joanna Briscoe
De indringer – Kelly Simmons
De reünie – Simone van der Vlugt (hardcover)
Afgunst – Saskia Noort (dun)
Jessie441Viva@hotmail.com
Boeken
Op zoek naar Gemma - Katy Gardner
Voor altijd en eeuwig – Justine Picardie
De passievrucht – Karel Glastra van Loon
De stilte van onschuld – Somaly Mam
Mijn naam is Hannah – Valerie Blumenthal
Het diner – Herman Koch (hardcover)
In de schaduw van mijn geluk – Brooke Shields (nieuw)
Studio zes – Liza Marklund
De duivelskamer – Helen Fitzgerald
Last minute – Linda van Rijn
Slaap met me – Joanna Briscoe
De indringer – Kelly Simmons
De reünie – Simone van der Vlugt (hardcover)
Afgunst – Saskia Noort (dun)
Jessie441Viva@hotmail.com
zaterdag 21 juli 2012 om 20:42
Dat stelt me gerust Choco! Maar waarom staat dat dan niet in het kookboek?! Dat is toch maf? Het is een basiskookboek waarmee je op verantwoorde wijze leert koken, staat op de voorkant. Nou echt niet dat ik leer koken als ze maar de helft in het boek vermelden!
Ik kook meestal met pakjes en zakjes. Soms heb ik er zin in om eens 'echt' te koken, en maak iets dan helemaal zelf. Maar dat moet je natuurlijk wel leren, en dat gaat niet met een half, onduidelijk recept.
Hahaha! Gelukkig heb ik geen vent.
Ik kook meestal met pakjes en zakjes. Soms heb ik er zin in om eens 'echt' te koken, en maak iets dan helemaal zelf. Maar dat moet je natuurlijk wel leren, en dat gaat niet met een half, onduidelijk recept.
Hahaha! Gelukkig heb ik geen vent.
zaterdag 21 juli 2012 om 20:52