Leuk betaalbaar dagje weg

22-07-2012 08:25 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar leuke betaalbare dagjes weg met de kinderen.

Zo kwam ik "Zoopark Overloon" in Best en "de Oliemolen" in Tilburg tegen.

Beide een stuk goedkoper dan de andere dierenparken.

Is iemand daar al geweest en was het wat je verwacht had.

Er staan al 2 uitjes in de planning ( Duinrell en Beeksebergen) maar we hebben hier in het zuiden nog 3 weken te gaan.

Het liefste een beetje in de omgeving, ik heb 4 kinderen dus de entree tikt al snel aan.

Natuurlijk picknicken we regelmatig op de hei en het bos, maar ik zoek echt iets waar we ons een paar uur kunnen vermaken,iets zien, iets doen.

Alvast bedankt!!
Heb je al eens gekeken op "vakantieveiling.nl". Als je gelukt hebt kun je voor een paar euro een leuk uitje boeken. Bezoek de veiling op een onmogelijke tijd (heel laat in de avond of zo), dan zijn er weinig gasten on line en is het bijna altijd raak. Wij hebben afgelopen week een wellness weekend gewonnen. 2 overnachtingen met ontbijt + een massage voor 2 personen voor 30 euro.
Deze bijvoorbeeld, loopt nog een klein uur.... het gaat om 4 kaarten

http://www.vakantieveilin ... en/amsterdam_dungeon.html

Of deze:

http://www.vakantieveilin ... bobbejaanland_belgie.html
Ik kwam Zoopark in Best daar tegen vandaar dat ik hier vraag of het iets is.....

Heb inderdaad via vakantieveilingen best al een aantal leuke uitstapjes/etentjes/ hotel/weekendje weg gescoord.
kijk eens op marktplaats daar heb ik heel veel kortingsbonnen kunnen overkopen van iemand.

zo is ons entree apenheul van 95 terug gegaan naar 45 euro en voor de andere dagjes uit allemaal 2de entree gratis gekregen.

per kortingsbon heb ik dan 1 euro betaald, dus bij apeldoorn 5 euro betaald en 50 euro korting gekregen.....

hier gaan we in duistland naar de dierentuin is vlakbij en ook stukken goedkoper.
Dungeon is echt heel gaaf, maar minder geschikt voor mijn 2,5 jarige.

Mijn kinderen verschillen flink in leeftijd.maar iedereen past zich aan .

16,11,8 en 2,5
Oh, je wilt alleen weten of het park in Best iets is?!

Ik begreep uit je OP dat je tips en ideeën vraagt voor een goedkoop dagje uit met de kids...
Ja ook graag tips haha....

Marktplaats ook een goede had ik niet aan gedacht!
Oei, je hebt 4 kinderen. Dat is dus 6 kaartjes. Een een weekje ergens goedkoop kamperen?

http://www.vakantieveilin ... rouwenerzand_drenthe.html
Nou 5 kaarten ben alleenstaand.....en mijn budget is beperkt.
Is er in je omgeving een speeltuin (vaak in een volksbuurt)? Kun je voor een paar euro naar binnen.
Best is leuk (overloon is ergens anders, heet waarschijnlijk ook zoopark?). Wel klein parkje. Maar dan kun je daarna altijd nog even Eindhoven in of zo. Vroeger kon je bij dat dierenpark ook een janplezier huren, kun je ook nog met zijn allen fietsen. Moet je even op de website kijken of dat nog is.
je kan je op marktplaats aanmelden voor een bepaalde veiling en dan krijg je kaartjes aangeboden met 50% korting!
www.uitmetkinderen.nl

Hele leuke tips,vaak gratis ook nog!

( En nee,geen aandelen in die site, heb hem al aan heel veel mensen aangeraden hier op het forum)

Zoopark is in Overloon,niet in Best,erg mooie dierentuin.

Best heeft ook een dierentuin,klein maar leuk.
Bedankt voor de tips ga met MP en "uit met kinderen" aan de slag .

Meer tips zijn uiteraard welkom....
@ Bertje,

Ik weet wat je bedoelt, maar dat is hier in de omgeving niet.
In Helmond, Eindhoven, Geldrop en Nuenen zitten er. Soms met klein ondiep zwembad. Ik weet niet of de afstand te ver is.
Eindhoven is wel te doen leuke tip dank je wel!
Weet niet of duitsland een optie is?

Anders www.irrland.de

Iets van 4 euro entree, gratis parkeren. En meer dan genoeg te doen, te veel voor 1 dag. Er staan gratis bbq's. Eten is ook heel betaalbaar.

Je kunt er niet pinnen.
Er zijn vast ook leuke kleine musea in de buurt. En hou de lokale krantjes in de gaten voor activiteiten die georganiseerd worden.

En moet je altijd met je 4 kinderen op pad, of kan het ook met een of enkele, zodat je iets kunt doen wat bij hun leeftijd past?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@ Himalaya mijn jongste kan naar oma, wat ik ook regelmatig doe zodat ik met de anderen iets kan gaan doen.

@ chocs, ik ga even googlen of de afstand te doen is.
Je hebt misschien wen envelop gekregen met spoordeelkaartjes, met daarbij verschillende aanbiedingen met de trein. Zo niet, dan kun je ze misschien nog aanvragen op de NS site.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb een mail van ing gekregen met kortingsbonnen voor dagjes uit, wil het je wel mailen, dan kun je zien of er iets voor je bij is. Ik gebruik ze zelf sowieso niet.
Dierentuintje Best is wel aardig, maar erg klein. Er naast zit inderdaad Toonvertier waar je allerlei soorten fietsen kunt huren.

Ook is er iets van een klompenmakerij tegenover.

Zoo Parc Overloon is een mooi park. Zeker voor wat jongere kinderen. Het is erg overzichtelijk en je kunt de dieren over het algemeen goed zien. Voor dit park zijn trouwens altijd kortingsactie's dus nooit het volle pond betalen.

Verder heb je aan deze kant van Brabant nog:

-Billybird park in Volkel

-De Bergen in Wanroij

-Speelboerderij Tiswa in Erp

-Speelboerderij Hullie in Uden

-Zie-zoo Volkel (beperkt open, maar gratis)

Veel plezier met wat je ook gaat doen
quote:luni schreef op 22 juli 2012 @ 09:58:

Ik heb een mail van ing gekregen met kortingsbonnen voor dagjes uit, wil het je wel mailen, dan kun je zien of er iets voor je bij is. Ik gebruik ze zelf sowieso niet.

Wat lief van je!!

lilithlaagstreepjea@livepuntnl

Yoogali aan jouw tips heb ik ook wat, ga vanavond eens googlen.

Nu lunchen in de tuin vanmiddag naar het bos....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven