The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Nee, heb ik niets mee. Ben er ook te serieus voor. Alleen mijn vriend treft soms een plagerige Lizzl (en andersom net zo).

Kan jij goed breien?
Ik kan alle basis dingen. Steken opzetten, recht, averecht, afkanten, meerderen en minderen. Maar ik kan geen sokken breien met 3 naalden en dat soort dingen.

Wat was jouw favoriete kinderserie vroeger?
Buck Rogers, Heidi en Niels Holgerson

Leuke vraag, dus laat 'm staan

Hoe gaat het nu met je, Julia?
Lief dat je dat vraagt Lizzl, dankjewel! Probeer pijnstillers een beetje af te bouwen. Zo'n chemische fabriek hier.. Heb niet veel energie, hijg als 'n omaatje, kortademig en merk steeds dat ik net iets teveel doe. Maar 't gaat elke dag een beetje beter.

Jodie en het hertenjong. Onzichtbare Lotte (oeloeboeloe), Ko de Boswachtershow, achterwerk in de kast, vrouwtje theelepel, en een serie waarin een jongen steeds in een hond veranderde.

Heb je weleens de Nijmeegse 4-daagse gelopen? Of ooit nog van plan om dit te gaan doen?
Absoluut niet!

Ben je een ijdeltuit?
I am surrounded by morons
Niet echt, vind het geen probleem om zonder make-up de deur uit te gaan en kies ook vaak voor iets makkelijks maar als we gaan stappen of ik heb een belangrijke afspraak kan ik heel erg lang twijfelen over wat ik aan wil doen.

Wanneer heb je voor het laatst gelachen en waarom?

@Julia, frustrerend zeg! In elk geval heel veel beterschap
Vanmiddag met een collega, hij vertelde een verhaal van zijn vakantie vorig jaar.

Nog eens niet zo om wat hij vertelde, maar hoe hij het vertelde.

Het had te maken met een overboeking en waar ze uiteindelijk terecht kwamen.

Van welke kleine dingen kun je blij worden?
lekker weer, straat muziek, vers ontbijt, dat het hele gezin bij elkaar zit (of is dat niet klein?)

Wat zou je echt nooit doen?
De Avondvierdaagse lopen

Wat is het laatste waar jij over hebt geklaagd?
Van heel veel kleine dingen. Van een iemand die van zn eten zit te genieten, van een leuk liedje op de radio, van een leuke uitspraak van een van mn cliënten, van de zon, van een gesprek tussen kleine kinderen, van mijn vriend die in zijn slaap nog eens tegen me aankruipt, als dingen gaan zoals ik ze van tevoren had bedacht Ik kan heel erg genieten van genietende mensen.

Over mijn gezondheid. Dat ik zaterdag weer een feest (3e al intussen) moet missen waar ik me heel erg op verheugd had.. Ga 't gewoon niet redden, terwijl mijn vriend dan jarig is en de toegang voor het feest mijn kado voor hem is... :S

Ben jij bang voor de dood?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 19-07-2012 22:14
Reden: Mosterd uit de middeleeuwen!!
% gewijzigd
Ik vind het erg naar voor je, Julia Ik ben hier niet dagelijks dus krijg niet alles mee, maar het laatste dat ik mij kan herinneren waardoor je opviel, was dat je blij was met je nieuwe baan en nu lees ik dus over pleuritis Hoop van harte dat je snel weer gezond bent!

Nee, ik ben niet bang voor de dood. Niet voor die van mezelf, wel voor die van geliefden (moeder en vriend). Heel bang zelfs, moet er soms voor waken dat het geen eigen leven gaat leiden

Wanneer mag voor jou 'de stekker eruit'?
Ik weet niet of je hiermee bedoelt euthanasie?

In dat geval: ik ben 52 en vind het leven vrij moeilijk. Ben vorig week nog naar familie in Amsterdam geweest om even time-out te hebben voor een weekje. Dat heeft me goed gedaan.

Maar serieus, als ik er morgen niet meer zou zijn dan zou ik dat niet erg vinden. Zo staan de zaken ervoor. Het is allemaal teveel voor me om het in mijn eentje te dragen en kans op een beter leven zie ik niet. Ik heb erg mijn best gedaan om oplossingen te bedenken voor mijn problemen maar alles stapelt zich op. En niks wordt opgelost. En er zijn ook geen vrienden of familie met troostende woorden. Nou, dan weet je het wel.

Welke aktiviteiten maken dat je je waardevol en lekker in je vel gaat voelen?
Mijn werk! Ik werk met autistische jongeren met een verstandelijke beperking en gedragsproblemen. Als ik ervoor kan zorgen dat zij een persoonlijk doel behalen, een goede dag hebben, of gewoon lekker in hun vel zitten, dan voel ik me daar ook goed bij.

Ben jij snel jaloers?
Nee.

Wat is het laatste wat je gelezen hebt?
Jouw vraag!

Heb je leuke dingen op de planning staan dit weekend?
Nee, heb vandaag een beetje een baaldag, die ik zo ontspannen mogelijk doorbreng ;) Ik geloof vanavond Dirty Dancing op tv. Lekker vies zwijmelen. En morgen ga ik de hele dag met vriendlief knuffelen.. Veel te weinig gezien de afgelopen week.

Wat eet je vanavond?
stamppot rauwe andijvie

en jij?
Gebbqed, zijn aan het kamperen

Wat is de langste periode aaneen dat je in het buitenland verbleef? (welk land?)
Een jaar op curacao.

heb je een mannelijk rolmodel, zo ja wie?
Nee

Hoeveel kinderen heb/wil jij?
Heb: 0

Wil: 0

Hoe vaak ga je naar de kapper (op jaarbasis)?
Hoogstens 1 keer per jaar, maar eigenlijk nog minder vaak.

Heb jij het nu warm of eerder koud?
Eerder koud (beetje kippenvel op mijn armen)

Heb je veel moedervlekken?
Niet heel veel, wel een aantal.

Heb jij sproeten?
Ja, ben als roodharige geboren...dus sproeten, lichte huid, lichte wimpers/wenkbrauwen.

Welk soort make-up gebruik jij dagelijks?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven