Wat voor dressing?

23-07-2012 12:27 10 berichten
Hi,

Ik wil vanavond een salade maken met gerookte kip, manderijntjes en pijnboompitten. Wat is een lekkere dressing hierbij?
Alle reacties Link kopieren
Zou voor een Ceasar Salad dressing gaan. (Maar dan zonder de mandarijntjes)

En MET sla inderdaad, maar dat nam ik eigenlijk al aan.
puma wijzigde dit bericht op 23-07-2012 12:52
Reden: Sla vergeten....
% gewijzigd
Klinkt niet erg lekker, eigenlijk. Mandarijntjes uit blik weglaten, misschien wat sla erbij?
Wat mayo/creme fraiche, zout, versgemalen peper, wat van het sap van de mandarijntjes en wat kerriepoeder.

Ik zou er inderdaad ook flink wat sla en/of koude pasta door doen, anders is het wel een wat 'arme' salade, denk ik.
Een yoghurt-citroendressing.
Gewoon citroensap,olijfolie en knoflook en wat rode peper en de mandarijntjes weg laten.
Zeker komt er sla bij. Ik had ipv salade moeten zeggen sla met ...... foutje . In ieder geval al lekkere tips.
Bedoel je dressing, daar moet een eidooier in, of een vinaigrette?
verba volant, scripta manent.
Honing (mosterd) dressing misschien ? Mij klinkt de salade wel lekker hoor ..woon je in de buurt
Het is toch de honing mosterd dressing geworden. Had ik al eerder over zitten denken. Ik heb wel de pijnboom pitten weggelaten. Erg lekkere frisse salade is het geworden. ik eet vreselijk veel sla dus de andere ideeen zal ik zeker ook proberen, met dit weer is sla toch wel heel verleidelijk.

Bedankt nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven