te lieve man
woensdag 7 april 2010 om 13:50
Goedemiddag dames,
Misschien is het niet de bedoeling om het bij Seks te zetten, maar ik wilde toch even iets vragen. Ik ben een jonge normaal ogende vent van 25 jaar.
Soms krijg ik van aantrekkelijke vrouwen te horen dat ik té lief bent...
Opzich niet erg, maar té lief is blijkbaar niet gewild. Vrouwen willen een lieve man, maar tegelijkertijd ook weer niet. Gewoon jezelf zijn is blijkbaar te lief. Wat is dat toch met jullie?
Ik zou graag wat uitleg willen...
Alvast bedankt voor de reacties en nog een zonnige dag!
Misschien is het niet de bedoeling om het bij Seks te zetten, maar ik wilde toch even iets vragen. Ik ben een jonge normaal ogende vent van 25 jaar.
Soms krijg ik van aantrekkelijke vrouwen te horen dat ik té lief bent...
Opzich niet erg, maar té lief is blijkbaar niet gewild. Vrouwen willen een lieve man, maar tegelijkertijd ook weer niet. Gewoon jezelf zijn is blijkbaar te lief. Wat is dat toch met jullie?
Ik zou graag wat uitleg willen...
Alvast bedankt voor de reacties en nog een zonnige dag!
woensdag 7 april 2010 om 14:39
Mike, de vivadames en 1 vivaman zijn duidelijk niet TE lief
Te lief kan natuurlijk veel dingen betekenen.
Wat ook al eerder geschreven werd, misschien laat je in een realtie het te veel om haar draaien.
Of, vind je het lastig meer een eigen mening te hebben? geef je nooit/weinig tegengas?
Of ben je wellicht te lief in bed? (omdat het onder sex staat?)
Nu past natuurlijk op ieder potje een dekseltje, en zijn er vast vrouwen die een hele lieve man graag aan hun zijde willen hebben.
Er is denk ik wel een verschil in lief/zorgzaam zijn en je geheel te verliezen in een persoon( haar op haar wenken te bedienen)
Natuurlijk is het belangrijk jezelf te mogen zijn in een relatie,maar een beter balans tussen samen en een individu zijn is meestal de truuk.
Te lief kan natuurlijk veel dingen betekenen.
Wat ook al eerder geschreven werd, misschien laat je in een realtie het te veel om haar draaien.
Of, vind je het lastig meer een eigen mening te hebben? geef je nooit/weinig tegengas?
Of ben je wellicht te lief in bed? (omdat het onder sex staat?)
Nu past natuurlijk op ieder potje een dekseltje, en zijn er vast vrouwen die een hele lieve man graag aan hun zijde willen hebben.
Er is denk ik wel een verschil in lief/zorgzaam zijn en je geheel te verliezen in een persoon( haar op haar wenken te bedienen)
Natuurlijk is het belangrijk jezelf te mogen zijn in een relatie,maar een beter balans tussen samen en een individu zijn is meestal de truuk.
woensdag 7 april 2010 om 15:24
woensdag 7 april 2010 om 15:32
quote:stout1975 schreef op 07 april 2010 @ 13:51:
Ze vinden je óf lelijk, óf te braaf.
Harde woorden, maar klopt soms wel.
Ik vind lieve mannen geweldig , als ze maar niet te braaf zijn en/of lelijk.
TO wil natuurlijk niet zeggen dat je lelijk bent hoor! Er zijn trouwens ook heel veel leuke vrouwen die op rotzakken vallen. Dat lijkt me als 'lieve man' ook frustrerend om te zien.
TO blijf vooral lief, als je een stoerdere houding gaat aannemen komt dat onnatuurlijk over. Laat ook niet over je heen lopen door vrouwen en schaf een kek leren jasje aan. Succes!
Ze vinden je óf lelijk, óf te braaf.
Harde woorden, maar klopt soms wel.
Ik vind lieve mannen geweldig , als ze maar niet te braaf zijn en/of lelijk.
TO wil natuurlijk niet zeggen dat je lelijk bent hoor! Er zijn trouwens ook heel veel leuke vrouwen die op rotzakken vallen. Dat lijkt me als 'lieve man' ook frustrerend om te zien.
TO blijf vooral lief, als je een stoerdere houding gaat aannemen komt dat onnatuurlijk over. Laat ook niet over je heen lopen door vrouwen en schaf een kek leren jasje aan. Succes!
woensdag 7 april 2010 om 16:11
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 april 2010 @ 15:40:
Te lief? Ohja, dat is wat vrouwen wij altijd zeggen als we iemand lelijk/stom/asociaal/oninteressant/saai* vinden.
*welke reden dan ook om een relatie/scharrel te beëindigen.Helemaal waar. Zoals je tegen de ouders van een pasgeboren lelijke baby zegt: Het is een heel lief kind.
Te lief? Ohja, dat is wat vrouwen wij altijd zeggen als we iemand lelijk/stom/asociaal/oninteressant/saai* vinden.
*welke reden dan ook om een relatie/scharrel te beëindigen.Helemaal waar. Zoals je tegen de ouders van een pasgeboren lelijke baby zegt: Het is een heel lief kind.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
woensdag 7 april 2010 om 17:15
Ik vind dat een man gewoon een goed, evenwichtig, realistisch mens moet zijn. Dan vallen onmiddellijk de sullen af omdat ze kennelijk geen realistische kijk hebben op de vrouw in kwestie. Ook de gewelddadige types vallen dan af om dezelfde reden.
Mannen die hard zijn tegen vrouwen en hun wil doordrijven zijn alleen maar leuk in je droom. In die droom heb jij als vrouw de controle over alles, over het hele verhaal. Je hebt als het ware je man zelf geschapen maar trekt toch aan de touwtjes. Het is een veilige masochistische situatie.
Niks vind ik zo onaantrekkelijk als een harde, ongevoelige egoist, in het gewone leven dan.
Mannen die hard zijn tegen vrouwen en hun wil doordrijven zijn alleen maar leuk in je droom. In die droom heb jij als vrouw de controle over alles, over het hele verhaal. Je hebt als het ware je man zelf geschapen maar trekt toch aan de touwtjes. Het is een veilige masochistische situatie.
Niks vind ik zo onaantrekkelijk als een harde, ongevoelige egoist, in het gewone leven dan.
woensdag 7 april 2010 om 22:52
Ik wordt altijd 'lief' gevonden en heb echt heel veel over voor mijn huidige vriendin maar er zijn echt 'mijn' momenten. dan wacht ze maar even of belt ze maar een vriendin. Heb een eigen leven, anders moeten ze je niet
Btw niet dat jij er perse geen een hebt maar wees lief met mate. Soms draait het om haar, soms heb je daar even geen zin in. Of zeg ik het zo verkeerd dames?
donderdag 8 april 2010 om 09:35
quote:dangeensuus schreef op 07 april 2010 @ 14:01:
Ik vraag me ineens ook iets af naar aanleiding van je OP he. Waarom kies je seks uit om hem neer te zetten? Wil je een relatie? Of wil je neuken.Volgens mij is Relaties een betere pijler. Het gaat eerder om gedrag dan om seks.
Ik vraag me ineens ook iets af naar aanleiding van je OP he. Waarom kies je seks uit om hem neer te zetten? Wil je een relatie? Of wil je neuken.Volgens mij is Relaties een betere pijler. Het gaat eerder om gedrag dan om seks.
World of Warcraft: Legion
donderdag 8 april 2010 om 09:41
quote:absoluteEinstein schreef op 07 april 2010 @ 14:24:
Als je lieve man onder de seks zit, kun je dat er met Dasty weer heel gemakkelijk afkrijgen.
Als dat niet lukt, laten weken in de biotex.Anders ku je Dreft ontvetter gebruiken. Daarna moet hij wel gaan douchen. Het bijt enigszins.
Als je lieve man onder de seks zit, kun je dat er met Dasty weer heel gemakkelijk afkrijgen.
Als dat niet lukt, laten weken in de biotex.Anders ku je Dreft ontvetter gebruiken. Daarna moet hij wel gaan douchen. Het bijt enigszins.
World of Warcraft: Legion
maandag 23 juli 2012 om 18:00
Te lief, heb t ook welles mogen horen haha. Maar ik las dat iemand zij dat ze het vervelend vond als mannen zich dingen aantrekken die de vrouw overkomt, uh ok.... Lijkt mij vrij natuurlijk, heb ik namelijk ook met vrienden maar goed dat is omdat ik zo lief ben. En nee daar ga ik niet aan onderdoor.
En vrouwen op haar wenken bedienen, een deur open houden of een stoel voor haar pakken doe ik graag als ik iemand leuk vind, he wat raar doe ik ook gewoon bij vrienden. Sommige mensen willen nou eenmaal een ander op zijn gemak laten voelen en dat betekend ook dat ik luister en ook over mijn eigen gevoelens praat lijkt mij. Ik zal niet in huilen uitbarsten, maar ik kan best emotioneel worden (dat gebeurt zelden), ben niet meer bang mijn emoties te uiten. Dit is dan zwak? Ik heb een een paar jaartjes vechtsport gedaan, zijn dat dan weer stoere punten waarmee ik uit het zwak kan klimmen?
Je past bij elkaar of niet, klaar.
En vrouwen op haar wenken bedienen, een deur open houden of een stoel voor haar pakken doe ik graag als ik iemand leuk vind, he wat raar doe ik ook gewoon bij vrienden. Sommige mensen willen nou eenmaal een ander op zijn gemak laten voelen en dat betekend ook dat ik luister en ook over mijn eigen gevoelens praat lijkt mij. Ik zal niet in huilen uitbarsten, maar ik kan best emotioneel worden (dat gebeurt zelden), ben niet meer bang mijn emoties te uiten. Dit is dan zwak? Ik heb een een paar jaartjes vechtsport gedaan, zijn dat dan weer stoere punten waarmee ik uit het zwak kan klimmen?
Je past bij elkaar of niet, klaar.
maandag 23 juli 2012 om 18:33
Ik vind mannen die ''te lief zijn'' vaak mannen die te veel aan een ander denken en te weinig aan zichzelf. En inderdaad dan niet laten zien dat ze een eigen leven hebben, zelfstandig zijn en zelfverzekerd. Dat laatste omdat: als een man alleen maar bezig is met mij en maar alles goed vind, en niet voor zichzelf op komt, krijg ik de indruk dat hij zichzelf dus niet zo hoog in schat, wat ik dus weer een afknapper vind.