Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
maandag 23 juli 2012 om 22:36
maandag 23 juli 2012 om 22:38
quote:lorenne schreef op 23 juli 2012 @ 22:33:
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... CPPLorenne, sorry van de mail die ik niet afgemaakt had, ik drukt op de verkeerde knop en toen was hij al weg Daarna stuurde ik nog een mail maar ik kwam er net achter dat ik die aan mezelf had gestuurd Inmiddels heb je de rest van de mail
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... CPPLorenne, sorry van de mail die ik niet afgemaakt had, ik drukt op de verkeerde knop en toen was hij al weg Daarna stuurde ik nog een mail maar ik kwam er net achter dat ik die aan mezelf had gestuurd Inmiddels heb je de rest van de mail
maandag 23 juli 2012 om 22:39
maandag 23 juli 2012 om 22:43
maandag 23 juli 2012 om 22:44
(topic gaat weer eens snel )
Wat ik bij een fotopoging mis zag gaan: albumlink willen plaatsen als foto. Als url werkt dan beter en qua privacy (weet niet precies of/hoe het werkt als iemand op de link klikt en je toevallig bent ingelogd) zou ik liever foto voor foto doen. Minifoto-optie heb ik nog niet ontdekt, andere foto's vallen soms erg groot uit dus als url kan ook.
*moet nu off*
Wat ik bij een fotopoging mis zag gaan: albumlink willen plaatsen als foto. Als url werkt dan beter en qua privacy (weet niet precies of/hoe het werkt als iemand op de link klikt en je toevallig bent ingelogd) zou ik liever foto voor foto doen. Minifoto-optie heb ik nog niet ontdekt, andere foto's vallen soms erg groot uit dus als url kan ook.
*moet nu off*
maandag 23 juli 2012 om 22:50
maandag 23 juli 2012 om 22:54
quote:frizzy schreef op 23 juli 2012 @ 21:48:
[...]
Die had ik zelf al bekeken bij IKEA, maar nee sorry. Vind het echt niet mooi.
Maar bedankt voor het aanbod!
Geen enkel probleem hoor.
We hebben zelf ook wel eens mooiere gezien, maar deze paste zo lekker in het budget.
(en het klinkt zo lekker. Ikea sletten onder je bed)
[...]
Die had ik zelf al bekeken bij IKEA, maar nee sorry. Vind het echt niet mooi.
Maar bedankt voor het aanbod!
Geen enkel probleem hoor.
We hebben zelf ook wel eens mooiere gezien, maar deze paste zo lekker in het budget.
(en het klinkt zo lekker. Ikea sletten onder je bed)
maandag 23 juli 2012 om 22:56
Hallo!!
Ik zou heel erg blij zijn met de Gitaar standaard; maar kan niet meer vinden van wie deze nou is? Of is deze al vergeven?
Mijne is van de week afgebroken..
hihi, en Marels, zou jij me heel blij willen maken met je plectrums?
ik hoor graag van jullie, 22vlinder22@gmail.com
slaap lekker allemaal, en morgen weer zonnig op!
Doeg,
Ik zou heel erg blij zijn met de Gitaar standaard; maar kan niet meer vinden van wie deze nou is? Of is deze al vergeven?
Mijne is van de week afgebroken..
hihi, en Marels, zou jij me heel blij willen maken met je plectrums?
ik hoor graag van jullie, 22vlinder22@gmail.com
slaap lekker allemaal, en morgen weer zonnig op!
Doeg,
Alles is liefde, maar wat is alles?
maandag 23 juli 2012 om 22:57
Een beginnend gitaarmeisje, Aniek?
Mail me maar; marelsmarels@gmail.com
Mail me maar; marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast