Bankhouding

23-07-2012 20:24 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een paar dagen bij mn moeder en mn 16 jarige zusje ligt momenteel naast me op de bank, nouja, half dan..

Benen over de rugleuning en dr hoofd op de bijzettafel. Ondertussen druk aan het kutten op dr telefoon, ziet er dus erg gemakkelijk uit! (not :p)

Zelf lig ik thuis altijd in m'n 'Hoek' met 1 been over de leuning. (dit kan dus niet als ik een rokje aan heb en er visite is haha)

Ben benieuwd, hoe hangen jullie op de bank?
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 23 juli 2012 @ 20:24:

Benen over de rugleuning en dr hoofd op de bijzettafel.

Beeldenker hier.

Ik zit in de hoek onderuit gezakt met mijn voeten op tafel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Meestal in een wat ongelukkige houding in een diepe bank met wat kussens achter me, en dan een warme laptop op schoot. Haai!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Enn, ik heb een foto! Haha.

Denk alleen niet dat ze het leuk vind als ik die hier plaats :p
Internagelaktisch
Gezellig met je hoofd tussen een koffiebeker en de afstandsbediening. Misschien nog een lampje erbij?

Whahahaha
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee doe maar niet dat zal ze niet waarderen denk ik.
Ze lag met haar hoofd tegen de bierpull aan en naast het potje met oorbellen en andere prulletjes haha. (bierpull vol water hoor, grote water drinkers hier alleen te lui om elk half uur op te staan :p)
Internagelaktisch
Bank?

Nope, lekker buiten!
Niet nu.. In het algemeen ;)
Internagelaktisch
Ik lig onderuit op de 2,5 zits, hoofd op het kussen van de armleuning en laptop op één gebogen been.
Ik zit meestal met een kussen in mijn rug in de hoek van de bank en heb dan 1 been in kleermakershouding op de bank liggen. Zit meestal zo als ik met een vriendin aan het kletsen ben, dan zit je zeg maar een beetje naar haar toegedraaid.

Voor tv kijken zit ik meestal in de hoek van de bank, met mijn zijkant tegen de leuning aan, en mijn voeten op de salontafel.
Wij zitten samen op een driezits, in een of andere rare houding met onze benen in elkaar gedraaid. En na een uurtje wisselen voor een andere onmogelijke houding. Moet er vast raar uitzien
Ik lig altijd op de bank! Het is niet echt een bank om lekker op de zitten omdat die te diep is!
Wat ben ik saai... Ik zit op de bank, gewoon rechtop, voeten op de grond...
Speciaal voor mijn comfort is één kant van de bank een chaise longue. Daar lig/zit ik dus op met een kussen in mn rug en laptop op schoot. Met laptop trouwens weer vaker in kleermakerszit.

Ik vind ze niet eens zo mooi, maar in dit geval boeit me dat niks, omdat ik het zoooo lekker vind TV kijken.

Hij heeft trouwens wel een leuning aan de zijkant, dus echt onderdeel van de bank. Geen idee of het dan nog een chaise longue heet, maar goed, jullie snappen het vast wel ;)
Ken je Al Bundy?
quote:FullHouse schreef op maandag 23 juli 2012 22:36 Ken je Al Bundy?Lol! Yup
Internagelaktisch
Inclusief die hand tussen de band van je broek?
Ik zit trouwens nu bij mama gewoon braaf rechtop op de bank en met m'n voeten op tafel (als ik hier even in mn eentje ben lig ik meestal languit haha)

Als ik thuis visite heb liggen die altijd in m'n 'Hoek' want dat is het fijnste deel van de bank en zit ik in kleermaker zit tegenover ze met een kussen op m'n benen meestal. Zo praat ik het fijnst
Internagelaktisch
Zit bijna nooit op de bank, alleen als er visite is eigenlijk en dan nog liever buiten. Gelukkig altijd mooi weer hier en op de porch staat ook een bankstel en daar lig ik weleens languit met mijn voet over de rugleuning. Tv kijk ik meestal op bed en verder leven we of in de woonkeuken of op ligbedden in de tuin.
Khemam, waar woon je dan?

Zou willen dat dat hier mogelijk is in nl. :(
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven