'Missen'

24-07-2012 18:09 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels 4 jaar en ruim een maand met mijn vriend. Ik heb hem in al die tijd nog nooit eens hoeven te missen. Nu is hij vanaf 18 juli tot 31 juli naar Portugal met zijn vrienden.

Op het moment dat hij vertrok vond ik het echt niet leuk. Ik baalde ontzettend en miste hem voor mijn gevoel. Nu, een paar dagen verder kan ik niet echt zeggen dat ik hem mis. Ik moet wel zeggen dat ik wel geregeld op mijn mobiel kijk om te kijken of hij me heeft gesms't. Ik hou ontzettend veel van hem, ben echt reuze gek op hem en zou hem voor geen goud kwijt willen. Toch sta ik ervan te kijken dat ik hem niet meteen mis..

Nu was mijn vraag; hoe staan jullie hierin? Herkennen mensen dit of mis jij je vriend juist gigantisch? Nu moet ik zeggen dat ik over het algemeen heel nuchter ben en nooit zo gauw van het missen ben.
Als je weet dat hij het leuk heeft en jij hebt het ook leuk en hij komt weer terug en jullie houden van elkaar dan hoef je hem toch ook niet doorlopend te missen?

Of vind jij dat dat een bewijs is van je liefde als je twee weken kniezend op hem zit te wachten?
Geniet er van! Dit lijkt me een stuk relaxter dan elke avond jankend van ellende op de bank zitten. Even een paar dagen lekker voor jezelf, en als hij straks terug is is het juist super leuk om elkaar weer te zien na die paar weken.
Ik weet niet of het iets te maken heeft met 'houden van' moet ik eerlijk zeggen.

Of laat ik het anders zeggen: juist wel!

'Houden van' is uiteindelijk niets meer dan een gewenningsproces waarbij je verslaafd raakt aan iemands aanwezigheid.

Lijkt me persoonlijk goed om eens zonder elkaar weg te gaan. Maar dat ben ik.

Ik weet uit eigen ervaring dat dat missen soms ook een angst is dat de ander nooit meer terug komt. Dat is ook niet ok, maar misschien oordeel ik te snel.
Ik ben nu 8 weken in het buitenland en mijn vriend mist mij ook niet echt zegt ie. Maak ik me niet druk om hoor.
Ja hoor, dat herken ik wel van vroegah, maar toen was ik de op-vakantie-gaande partij . Juist fijn als het zo kan, want voor mij betekent het dat jij je vriend vertrouwt en hem ook zijn lolletjes gunt buiten jullie relatie om. Vind ik wel eens een verademing om te lezen na al die huiltopics van dames die hun vriendjes op FB beginnen te stalken als ze een avondje naar de kroeg zijn .
Ik mis mijn man vooral 's nachts als ons kind ligt te rellen. Zo jammer dat ik hem er dan niet even uit kan schoppen... Maar ik hou desondanks intens veel van hem. Hij is de liefde van mijn leven
Ik heb in al mijn relaties nog nooit vriendjes gemist. Maar meestal was ik degene die op vakantie ging.

Ik zou het niet zo leuk vinden, als mijn vriend zonder mij op vakantie zou gaan. Of samen en anders niet.
Herkenbaar.

In mei is mijn vriend voor twee weken op vakantie geweest en toen miste ik hem ook niet. Was na afloop natuurlijk wel enorm blij om hem weer te zien, maar missen...

Nu is hij echter weer op vakantie, bijna een maand, en weer sta ik er hetzelfde in. Ik hoop dat hij een hele leuke vakantie heeft en er heel erg van geniet.

Ik hoor om de paar dagen iets van hem (een of twee sms'jes) en ben heel blij dat hij zo aan het genieten is.

Juist fijn toch dat je er zo in staat! Zo heb je tenminste gewoon lekker een eigen leven.
zou toch ook niet normaal zijn als je hem nu al mist?

Wat is 2 weken???
quote:natonco schreef op 24 juli 2012 @ 18:34:

Ik mis mijn man vooral 's nachts als ons kind ligt te rellen. Zo jammer dat ik hem er dan niet even uit kan schoppen... Maar ik hou desondanks intens veel van hem. Hij is de liefde van mijn leven deze reactie slaat niet op de situatie van TO
mijn vriend gaat ook wel eens op vakantie en ik vermaak me dan ook wel zonder gejank...
Ik mis hem verder dus niet als hij weg is, voor de mensen die ondertiteling nodig hebben.
Ik zou hier juist van genieten, lekker even je eigen ding doen!

Als je iemand niet mist, betekent het niet gelijk dat je van diegene houdt. Je gunt hem gewoon een leuke vakantie, jij gaat lekker je eigen dingen doen tot 31 juli en haal je hem weer van Schiphol (of waar dan ook) Geweldig toch dat het zo kan :-)
Mijn man is telkens een paar weken ver weg voor zn werk, ik mis hem ook niet veel. Ik mis het wel es om lekker tegen m aan te liggen of stoeien samen.

En ik mis hem als de hond uitgelaten moet worden en ik er ff geen zin heb ..(doe dan de buitendeur maar open haha)
Mijn vriend zit nu ook voor 1,5 maand in het buitenland en ik vind het ook wel meevallen. Ik mis 'm vooral als ik hem even over de telefoon gesproken heb, (ong 1x per week, verder af en toe een sms) maar dat is meer dat ik denk: hm ik vind het toch leuker om 'in het echt' met je te kletsen. Hoop vooral dat ie een leuke tijd heeft!
je zegt wel dat je hem niet mist maar als ik af en toe op mijn mobieltje kijk wil dat voor mij toch een beetje zeggen dat ik hem wél een heel klein beetje mis TO, diep van binnen;)

Iemand missen betekent niet automatisch dat je je zélf niet amuseert, kan samen gaan toch?

Missen staat niet gelijk aan zitten janken aan tafel he:).

Bij mij gaat dat een beetje in golven, zowel als ik zelf op vakantie ben als dat de wederhelft op vakantie is. Bij exen dan, want heb niet echt een wederhelft momenteel:)
Ik ben onlangs een weekje op vakantie geweest met een vriendin en eerlijk gezegd mistte ik hem ook niet heel erg, de kinderen meer! Vind het nooit zo erg als hij even weg is, kun je lekker je eigen gang gaan!
Ach je gaat ook de voordelen ontdekken van iemands afwezigheid. Mits zijn salaris blijft binnenstromen natuurlijk.
it's a big club and you ain't in it
Mijn man gaat nooit alleen op vakantie, ik probeer hem er wel eens toe over te halen, maar hij blijft liever thuis bij ons. Ik vind het al lekker als hij een avondje weg is! Maar ben natuurlijk héél blij als hij weer terug is.
De eerste keer dat mijn vriend met vrienden op vakantie ging, hadden we een half jaar een relatie en miste ik hem vreselijk! Maar de twee keren daarna was dat alleen nog de eerste twee, drie dagen en daarna ging ik lekker m'n eigen gang en vond ik het super om wat van hem te horen, maar vond ik het ook wel even lekker zo. Heb nu wel extra veel zin om straks samen op vakantie te gaan!
ja dat herken ik ook, reisjes apart heb ik geen probleem mee, maar een reisje met mij alleen moest ik ook hebben, een koppelreisje
Je bent nog erg jong hè? Al sinds je officieel 'volwassen' bent een relatie met dezelfde jongen..hmmm

Dat je nu de vraag hier stelt zegt mij dat je gewoon twijfels hebt over je relatie.

En dat kan ik me heel goed voorstellen. Er zijn immers zoveel leuke mensen! Kijk eens lekker rond zou ik zeggen, doet je vriend in Portugal zeker.. (hij is ook jong neem ik aan)
quote:nieuwhier schreef op 25 juli 2012 @ 00:04:

Je bent nog erg jong hè? Al sinds je officieel 'volwassen' bent een relatie met dezelfde jongen..hmmm

Dat je nu de vraag hier stelt zegt mij dat je gewoon twijfels hebt over je relatie.

En dat kan ik me heel goed voorstellen. Er zijn immers zoveel leuke mensen! Kijk eens lekker rond zou ik zeggen, doet je vriend in Portugal zeker.. (hij is ook jong neem ik aan)

Nee hoor, misschien dat jij mij deze probeert aan te praten? Want naar dat idee neigt je reactie .

Ik twijfel verder helemaal niet aan onze relatie, ik vroeg me alleen af hoe dat nu zit met het missen. Inderdaad, hij is mijn eerste relatie, daar kan ik me nog in vinden... Maar dat ik zeg dat ik aan mijn relatie twijfel; helemaal niet. Ik vertrouw hem, hij vertrouwt mij en we zijn hartstikke gek op elkaar.
quote:Tyanna schreef op 24 juli 2012 @ 20:42:

De eerste keer dat mijn vriend met vrienden op vakantie ging, hadden we een half jaar een relatie en miste ik hem vreselijk! Maar de twee keren daarna was dat alleen nog de eerste twee, drie dagen en daarna ging ik lekker m'n eigen gang en vond ik het super om wat van hem te horen, maar vond ik het ook wel even lekker zo. Heb nu wel extra veel zin om straks samen op vakantie te gaan!Daar herken ik me helemaal in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven