Treinen naar Zwolle

24-07-2012 18:02 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
De komende 2 weekenden rijden er geen treinen naar Zwolle ivm met het verbouwen van het station. Dus iedereen die plannen heeft om van het noorden naar de Randstad te gaan met de trein kan het beste maar met de auto naar 't Harde rijden, daar op de trein stappen en verder reizen. Dat wordt wat voor de mensen die naar de Gaypride gaan vanuit de noordelijke provincies. In Meppel staan weliswaar bussen gereed, maar dat zal een chaos worden, ben ik bang.
*plingplong* einde bericht
Gaat allemaal wel meevallen hoor!
quote:achnein schreef op 24 juli 2012 @ 18:06:

Gaat allemaal wel meevallen hoor!Ik weet 't niet. Vind het zelf altijd een enorm gedoe om met bussen vervoerd te worden.
Twee zomers terug reden er een maand geen treinen tussen Utrecht en Arnhem. Leverde ook geen grote problemen op.
quote:sitha schreef op 24 juli 2012 @ 18:08:

[...]

Ik weet 't niet. Vind het zelf altijd een enorm gedoe om met bussen vervoerd te worden.Ik vind een overdreven roze menigte druk Amsterdam vermoeiender
Ja zo gaat dat met treinen hè
Gelukkig weet je het nu al. Tijd genoeg om je reisplan aan te passen/je er op in te stellen.
Helaas valt er verrekte weinig aan het reisplan aan te passen want daar zijn geen alternatieve spoorlijnmogelijkheden.
quote:Sagrera schreef op 24 juli 2012 @ 18:47:

Helaas valt er verrekte weinig aan het reisplan aan te passen want daar zijn geen alternatieve spoorlijnmogelijkheden.

Toch fijn dat dát je grootste probleem is

Ik bedoel dat je een uurtje meer de tijd neemt voor het reizen en je er geestelijk op voor kan bereiden nu.

Gewoon wat eerder van huis weg en opgelost.
quote:daydream schreef op 24 juli 2012 @ 18:14:

[...]

Ik vind een overdreven roze menigte druk Amsterdam vermoeiender Die aanstellerij kan mij eerlijk gezegd ook gestolen worden.
quote:boterblommetje schreef op 24 juli 2012 @ 18:49:

[...]

Toch fijn dat dát je grootste probleem is

Ik bedoel dat je een uurtje meer de tijd neemt voor het reizen en je er geestelijk op voor kan bereiden nu.

Gewoon wat eerder van huis weg en opgelost.Het is voor mij geen probleem, want ik zoek wel een andere manier om in het zuiden te komen, auto dus. Ik wil juist de Viva-forummers op de hoogte stellen. Als ik het van te voren weet vind ik het geen probleem, maar als ik tijdens de reis verrast word, dan is het een ander verhaal.
Oh,je vervangt 9292 want die zijn met vakantie?
De NS-website geeft dit netjes aan als je een reis plant in die periode.
Weet je dat ik daar bijna nooit op let? Ik las het nu toevallig op teletekst. Heel stom van me, ik moet ook altijd eerst de site van NS checken.
quote:sitha schreef op 24 juli 2012 @ 18:02:

De komende 2 weekenden rijden er geen treinen naar Zwolle ivm met het verbouwen van het station. Dus iedereen die plannen heeft om van het noorden naar de Randstad te gaan met de trein kan het beste maar met de auto naar 't Harde rijden, daar op de trein stappen en verder reizen. Dat wordt wat voor de mensen die naar de Gaypride gaan vanuit de noordelijke provincies. In Meppel staan weliswaar bussen gereed, maar dat zal een chaos worden, ben ik bang.Wat een stom advies. Ik heb geeneens een auto .
Gelukkig kan ik ook met de fiets naar Zwolliewood als het moet. Dat scheelt alweer.
En bedankt! Weet ik gelijk dat al die mensen bij mij voor de deur gaan parkeren
Blijven die stomme boeren tenminste weg uit de Randstad.
quote:willem1959 schreef op 24 juli 2012 @ 19:13:

Blijven die stomme boeren tenminste weg uit de Randstad.

Lekker subtiel weer Wimpie
quote:willem1959 schreef op 24 juli 2012 @ 19:13:

Blijven die stomme boeren tenminste weg uit de Randstad.Nou, ik woon liever tussen de boeren dan tussen de allochtonen!
Nee he! Was juist van plan om met vriendin naar de GP te gaan... Nou, dan maar niet.
quote:truffelmaffia schreef op 24 juli 2012 @ 19:16:

Nee he! Was juist van plan om met vriendin naar de GP te gaan... Nou, dan maar niet.Aapjes kijken?
quote:sitha schreef op 24 juli 2012 @ 19:15:

[...]

Nou, ik woon liever tussen de boeren dan tussen de allochtonen!
quote:sitha schreef op 24 juli 2012 @ 19:15:

[...]

Nou, ik woon liever tussen de boeren dan tussen de allochtonen!Sitha zeker weer? Sommige mensen zouden geen internet moeten mogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven