Oostappen vakantiegroep
dinsdag 24 juli 2012 om 19:46
Goedenavond!
Ik wil volgende maand een aantal dagen weg en nu zag ik een aanbieding van de Oostappen groep, van een park in Limburg.
Omdat ik in de avond wel even op internet wil om een paar belangrijke mails te versturen, zou ik willen weten of iemand toevallig weet of daar (gratis?) WIFI aanwezig is. Natuurlijk kan ik het bij Oostappen navragen maar die zijn nu niet meer bereikbaar
Bedankt alvast!
Kate.
Ik wil volgende maand een aantal dagen weg en nu zag ik een aanbieding van de Oostappen groep, van een park in Limburg.
Omdat ik in de avond wel even op internet wil om een paar belangrijke mails te versturen, zou ik willen weten of iemand toevallig weet of daar (gratis?) WIFI aanwezig is. Natuurlijk kan ik het bij Oostappen navragen maar die zijn nu niet meer bereikbaar
Bedankt alvast!
Kate.
dinsdag 24 juli 2012 om 20:09
Elninjo: ik kan het niet vinden op hun site.
Fullhouse: geen idee of ze niet goed bekend staan, op zich zien de foto's enzo er wel goed uit.
Ik zoek een redelijk betaalbaar huisje voor een paar dagen en kwam via Vrij uit een paar goedkope huisjes bij Oostappen tegen, vandaar.
Als iemand trouwens suggesties heeft voor andere goedkope vakantiehuisjes
Fullhouse: geen idee of ze niet goed bekend staan, op zich zien de foto's enzo er wel goed uit.
Ik zoek een redelijk betaalbaar huisje voor een paar dagen en kwam via Vrij uit een paar goedkope huisjes bij Oostappen tegen, vandaar.
Als iemand trouwens suggesties heeft voor andere goedkope vakantiehuisjes
dinsdag 24 juli 2012 om 20:25
www.eurorelais.nl
www.happyhome.nl
Oostappen zeer slechte ervaringen mee,heb jaren een vaste plaats gehad op een camping van hun,en kreeg een nabetaling van 580euro voor het gas.Heb een gas-meneer laten komen,had geen lek,en kookte ook zelden,maar kon toch betalen.Ook 2 jaar honden gratis op park,en ineens mocht in (toen ik het bos uitkwam en naar mijn caravan wilde) niet meer het park op,als ik niet terplekke 100 euro voor een jaarplaats per hond betaalde!
www.happyhome.nl
Oostappen zeer slechte ervaringen mee,heb jaren een vaste plaats gehad op een camping van hun,en kreeg een nabetaling van 580euro voor het gas.Heb een gas-meneer laten komen,had geen lek,en kookte ook zelden,maar kon toch betalen.Ook 2 jaar honden gratis op park,en ineens mocht in (toen ik het bos uitkwam en naar mijn caravan wilde) niet meer het park op,als ik niet terplekke 100 euro voor een jaarplaats per hond betaalde!
dinsdag 24 juli 2012 om 20:30
kijk eens op Zoover.nl, dan zie je waarom je beter iets anders kunt zoeken.
Park De Lommerbergen van Landal is vaak vrij betaalbaar, het is niet het beste park van Landal, maar waarschijnlijk beter dan Ooststappen.
Wat voor iets zoek je en voor hoeveel personen? Vaak is Bed and Breakfast ook goed betaalbaar en het is vaak mogelijk zo een appartement of huisje te huren.
Park De Lommerbergen van Landal is vaak vrij betaalbaar, het is niet het beste park van Landal, maar waarschijnlijk beter dan Ooststappen.
Wat voor iets zoek je en voor hoeveel personen? Vaak is Bed and Breakfast ook goed betaalbaar en het is vaak mogelijk zo een appartement of huisje te huren.
dinsdag 24 juli 2012 om 20:44
dinsdag 24 juli 2012 om 21:44
dinsdag 24 juli 2012 om 21:57
Ik heb goeie ervaringen met oostappen
Prinsenmeer in Asten. Wifi zeer instabiel, wel gratis.
Oplossing was om via mobiel verbinding te maken.
Overigens, ik had twee kleine kinderen mee. Daarom fijn, want er is veel te doen.
En ga voor een chalet, niet voor een comfort home, dat zijn aftandse dingen.
Prinsenmeer in Asten. Wifi zeer instabiel, wel gratis.
Oplossing was om via mobiel verbinding te maken.
Overigens, ik had twee kleine kinderen mee. Daarom fijn, want er is veel te doen.
En ga voor een chalet, niet voor een comfort home, dat zijn aftandse dingen.
woensdag 25 juli 2012 om 11:31
Ow, dat klinkt allemaal vreselijk. Ik heb er zojuist op zitten kijken omdat mijn vriendin daar vanaf zaterdag een week is en we graag een paar dagen samen door zouden brengen omdat we elkaar zo weinig zien (wonen ver van elkaar). Maar ik moet gewoon werken en wil dus niet bij haar in de tent, ik zie me daar al zitten met mijn laptop en alles... Probeer nu een chalet te boeken via veiling maar als ik dit zo allemaal hier lees is het dus niet zo'n ramp als het niet lukt...
xYella.
xYella.